Originally posted by SAAB PoWeR
Originally posted by SAAB PoWeR

Btw, ako su toliko dobri...sto ti prodade Mustanga.Sto nisi kupio onda neki drugi Americki auto nego "uzgajas swedjane"

Originally posted by SAAB PoWeR
Originally posted by SAAB PoWeR
Drugo..CAK i da je ta tvoja teorija zavere istinita.Kad takav auto dodje u ruke tunera, mislis da mu oni ne bi skinuli sva ta ogranicenja...i jos ga napucali konjima..pa i da poleti.Kao sto vidis, od tih americkih sklopocija ni tuneri ne mogu nista mnogo bolje da naprave.Ista konjaza u Ameru vs ista konjaza u japancu...nema nista da ostane od Amera ( i to na pravcu, o krivinama ne treba trositi reci) - jos jedna cinjenica vidjena milion puta, a i internet je pun.
Originally posted by SAAB PoWeR

Originally posted by SAAB PoWeR


Btw...jesi vpzio novu vettu?Jesi video bar kako izgleda iznutra?Mada..ono ok..placaju se performance...razumem.Za te pare niko niko u svetu ne nudi ta ubrzanja..ali i to smo apsolvirali.Neko se brine recimo sta ce da se desi kad udje u krivinu

Originally posted by SAAB PoWeR
Da nesto razjasnimo.Nije poenta pokazati na dyno-u 500...1000...10000 HP.Japanci iz 2L izvlace 700-800hp.Iz 3L po 1500 bez problema i to za street legal naravno.Sta mislis koliko mogu da izvuku iz 6-7..8 litra?Isto mogu i Nemci.Pogledaj motor kod formule - 3L atmosferski i izvuku 1000hp.BMW je pre 20-30 godina iz 1.5L izvuko 1500hp (neka me ispravi neko ako gresim).Znaci...nije SF pokazati brojke na racunaru.Treba imati tehnologiju da se ta snaga maximalno dobro prenese na podlogu.A to je Amerima jos uvek neresiv problem.Japanac iz 2L izvuce 400hp i odere Velikog ferraria i na 1\4milje i na stazi.To se zove utegnut auto.To se zove kvalitet.To se zove ZNANJE!I TO se placa.Da li vredi - ohohooo i JOS pitas!
Comment