Od, recimo, mobile.de do BG tabli? - svi troskovi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    Od, recimo, mobile.de do BG tabli? - svi troskovi?

    Zna li neko koji su svi troskovi za uvoz iz inostranstva.

    Ali bas svi, moze li neko to da napise ili da me uputi na neki prethodni tred, posto ja nista nisam uspeo da nadjem.

    Hvala puno!
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Jel mislis licno da odes po auto?
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #3
      Licno je vec u usa
      Koliko se secam kontejner na brodu je oko 1800$ dovde (makar je toliko kostalo mog prijatelja za pt cruiser-a), carina i glooposti 42%
      Verovatno ima toga jos, ali ovo je ono krupnije.

      Comment

      • NemaN
        CBC Senator XXL
        • 29.11.2004
        • 1560
        • munze

        #4
        ja sam cuo da ima kontenjer koji vozi do amsterdama za 800$ vredi proveriti ...imas i do Splita, Bara ...itd itd

        ali se holandija jos i isplati najvise
        I'm not caucasian, I'm championship white

        Comment

        • jovan30
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 322
          • Beograd

          #5
          Pa u sustini troskovi su ti 42% carina+PDV
          prevoz 500-1000 eur ako nekom placas, moze i manje ako slepujes auto
          moras da platis odjavne tablice (zoll tablice) i notara u Nemackoj (to ti je neka vrsta advokata), notar je 100 eur, a tablice mislim isto tako nesto.
          Moraces da platis speditera na granici to je 100 eur, pa speditera na carini u BG kad budes carinio auto isto 100 eur, plus lezarina na carinskom placu mislim da je 50 eur po danu (racunaj oko 3 dana).

          Mislim da su to svi troskovi pa ti gledaj da li ti se isplati, ja sam moj BMW uzeo na autoplacu jel mi je tako bilo isplatljivije, bio sam par soma eur u plusu.

          Comment

          • Corsa
            CBC Senator XXL
            • 22.09.2005
            • 450
            • Beograd

            #6
            Objasni mi samo kako si ti ustadeo,a vlasnik placa zaradio na istom automobilu?Cudna matematika...Oni uzmu sigurno jedno 1000 Evra po automobilu,mozda i vise.Toliko si ti u gubitku,sto ga nisi sam dovezao.Da si rekao,mrzelo te da se cimas preko ili slicno,pa da razumem.Ovako mi racunica nije jasna.

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #7
              Prevideo si jedno. Vlasnik placa ne dotera 1 auto nego pun kamion,pa su njemu troskovi dosta manji po autu nego li sam da ga doterujes
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Objasni mi samo kako si ti ustadeo,a vlasnik placa zaradio na istom automobilu
                da probam ja, prosto- ekonomija obima.

                spediter (i popunjen papir) isto kosta za 1 i za 99 automobila.

                trosak samo tog elementa (2 ili 3 takve usluge) iznosi recimo 300 evra za jedan auto u solo aranzmanu.

                trosak pri uvozu samo jednog slepera sa recimo deset auta iznosi tacno 10 puta manje- 30 evra po autu.

                neto razlika 270 evra samo za papir jedne vrste.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Kod samostalne kupovine jedna stvar je daleko bolja a to je da ti biras auto i ti ga kupujes. Uvoznik ce uvek izabrati auto na kome ima vecu zaradu (veca kilometraza, losije opste stanje a i manja nabavna cena...).
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • CLD
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 1225
                    • Belgija - ranije Luna-Chico

                    #10
                    Sto bi placao speditera 2 puta, na granici i u mestu gde carini auto.
                    Evo ti troskova iz Belgije, platis prevoz, teble ili kamion, izadje na isto, zatim platis carinu, speditera i porez. Ne treba da placas notara i to ti je to. Ne razumem odakle je to prevoz 1000eura, drugo zasto placati lezarinu na carinskom placu. Prevoz od Antwerpena do Novog Sada je 500 eura, sad na to mozes eventualno da imas jos oko 100 eura vanrednih troskova.
                    Mislid da je ipak bolje otici sam po auto ili ako znas nekoga da ti kupi i posalje auto nz kamionu.

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #11
                      150-200e (zavisi od drzave u Nemackoj) odjava, izvozne tablice + osiguranje za taj period i zelena karta. To su ti svi troskovi koje imas u Nemackoj, osim ako neces kod Notara. To ti je pisar koji potvrdjuje da cena na racunu odgovara stvarnoj ceni placenoj ili stanju vozila (njegovo se pismo priznaje od carine). to nije neophodno....

                      Treba ti oko 150e za put do Srbije, 1000 dinara za speditera na granici, oko 100e za speditera na carini. Na procenjenu vrednost vozila placas 20,5% carinu i 18% PDV. Posle ide registracija....to vec zavisi od kubikaze.

                      To bi bilo to. dodaj i 80e da odes do Nemacke busom...ili 250e avionom.

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by Luna-Chico
                        Sto bi placao speditera 2 puta, na granici i u mestu gde carini auto.
                        SRBIJA! SRBIJA! Napred Plavi!
                        Ovaj, zato sto oni imaju pusku, a ti nemas...
                        Mislim, takva je birokratija...
                        Da ne pricamo o tome da placas lezarinu cak i ako ti auto nigde ne lezi tih dan-dva dok obavis administrativne zavrzlame... (bar je tako bilo 2000. kad su moji uvozili Punto). Da ne pricamo o tome da je pre razdruzivanja S i CG, za promenu tabli (za tvoj auto! - ne nekakva ovlascenja i mutljavine) kad se covek preseli iz Podgorice u Beograd, trebalo odobrenje ministra licno (!!!), pa onda cela zahebancija sa spediterima i lezarinom i glupostima... Sva sreca, moji prijatelji su to obavili na vreme (prosle godine).
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #13
                          Ja sam se 2003 godine bavio tim poslom dovozio kola iz Belgije i nikada nije trebala ta lezarina o kojoj sad pricate. Carinio sam kola u Subotici ili Somboru tako za dva speditera ne znam.

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            Ja kad sam uvozio auto nije bilo nikakve lezarine mada sam 3x terao auto do carine sa probnim tablicama,cemu onda lezarina ako imas probne

                            Comment

                            • CikaKure
                              CBC Senator XXL
                              • 14.08.2005
                              • 668
                              • Beograd

                              #15
                              Da malo offtopicarim:

                              Postoji jedna osnovna prednost kad se sam upustas u pricu kupovine auta ovde od hendlera u odnosu na onaj koji vidis na mobile.de a to ti je da auto koji vidis ovde ti zaista mozes da pogledas bez ikakvih specijalnih troskova, dok je kupovina preko interneta macka u dzaku. I Nemci vise nisu Nemci, poceli su masno da lazu za kilometraze (mada dosta je tamo auslandera koji se bave hendlerskim zanatom), a kamoli sto ti ne vidis hiljadu i jednu skrivenu manu na slikama koje ti neko prikaze na internetu (logicno, rekao bih, al sam morao da spomenem :x ). Imam vise iskustava iz neposredne okoline u kupovini onoga sto se videlo na mobile.de i tu je uvek bilo kojekakvih iznenadjenja. Necu reci da su bila sva neprijatna, ali uvek je dovoljno i jedno da pokvari dobar utisak.

                              Ono sto niko ne spominje jeste da je to pasiji posao (pasija rabota za pojedinca koji bi se upustio u nju), barem kako ga vecina pojedinaca koji se bave tim poslom na crno (znaci oni koji nemaju registrovane firme) obavljaju. Gledam ovde neko rece: 80eur ako ides autobusom do nemacke ili 250e avionom. Super to izgleda, al me zivo zanima kako se osecas nakon 15-20 sati u autobusu i maltretiranja na granicama, odnosno spavas li u normalnom krevetu i pojedes li normalan rucak negde? I samo jos 15ak sati nazad do Srbije.

                              I jos jedan detalj: Kako se prodje jeftinije ako kupis ovde od hendlera auto na kome se on ugradio? Pored vec iznesenih argumenata, postoji i jos jedan. Hendler nema istu cenu kao ti kad kupuje od nemackog kolege, jerbo on kupuje 5-10-20 kola na placu u jednom vremenskom intervalu, a ti kupujes jedno vozilo.

                              Comment

                              Working...
                              X