Da li se isplati uvoziti pa popraviti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovan30
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 322
    • Beograd

    Da li se isplati uvoziti pa popraviti?

    Cao.
    Nikad do sada nisam kupovao lupan auto.
    Evo sta mi se svidelo pa me interesuje, vredi li to uvesti i popraviti? I naravno da se ne osete nikakve posledice toga sto je auto bio lupan.

    BMW 530i E60 2004 godiste full oprema 44000 km (takav auto a da nije lupan u Nemackoj kosta 23000 eur) ovaj kosta 11100 eur. Znaci usteda je i vise nego duplo.



    Kako vam se ovo cini, da li je dobra kupovina ili macka u dzaku.
  • astrafan
    CBC Senator
    • 08.05.2005
    • 221
    • BG - PA

    #2
    pogledaj ti ovo, razmisli da li je pametno.... bmw nij nimalo skup.... imam iskustva s tim posto sam poceo da radim u servisu.... samo cu ti reci ka jedan glup primer da dva katalizatora za bmw kostaju blizu 1500e......

    ova kola sa slike izasla bi te skuplje nego kupovina tog navedenog od 23000e...... na ovom lupanom treba da se vrate vazdusni jastuci..... a ima ih malo vise.......

    dalje necu da pricam gde je limarja, rafbanje itd, pa na njemu ima dva meseca svakodnevnog posla da bi se doveo u red... a pitaj boga da nije i motor havarisan....... razmisli dobro pa s uputi u taj podvig.....

    pozzz
    .. just fun, nothin more..

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #3
      Pitanje je dali ga mozes i uvesti ovako havarisanog

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #4
        Po novim carinskim propisima, auto mora da je u voznom stanju.
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          11000 eura to je previse
          ovde u usa takav auto za te pare je preskupo za uzeti
          tu imas posla preko glave
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Ovaj je bas propisno odvaljen...

            u principu, jako lupan auto se jedino isplati uzeti ako ti je glavni cilj da ga navrat-nanos popravis i nalickas i zavalis dalje, nekom kom ce na nos da izadje ta kupovina....sto je jako mnogo preprodavaca kod nas radi.

            Ja za sebe nebih uzimao teze havarisan auto nikada, neka ogrebotina ili lak udarac, da...ovako odvaljen - nikako.

            Sto se konkretno ovog BMW-a tice, okreni Radulovic i pitaj kolko bi te kostale desna viljuska, ramena, stabilizatori, poluosovina, spone, diskovi, celjusti....pa pitaj i kolko kosta hauba, desno krilo, felna, far i ceo branik...sve to pod uslovom da NISTA u motornom prostoru nije stradalo (a verovatno jeste...). Brzo ces doci blizu 20.000

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7


              Auuu bre, Dexy, ti bi da sam sebi navuchesh neku "bedu" na vrat, a?!

              Begaj bre choveche od ovoga, ovo je leshina ...

              Ovde morash da menjash sve shto je naveo Brabus, a shto bi vec koshtalo (ako bi hteo da ga odradish kako treba) otprilike toliko koliko je on naveo, po strani to da on chak nije ni rachunao nikakvu shtetu u motornom prostoru. A shtete u motornom prostoru itekako ima, sudeci bar po slikama.

              Sem toga, desni kosh je otishao u k****, osovina isto tako... Desni "A" stub je dislociran, krov uvijen... Celokupna noseca shasija automobila je deformisana, pre svega sa desne strane... Geometrija celog automobila je poremecena, rekao bih bespovratno. Da bi se kompletna geometrija ponovo dovela u normalu treba mnoooogo kesha, a pitanje je koliko bi efikasan bio konachni rezultat. Po meni - apsolutno nema smisla ni pokushavati to, i samom BMW-u bi bilo mnogo lakshe da naprave nov auto "od nule" nego da OVAJ dovedu u neko "fabrichko stanje"... Na auto (bez obzira ne brend) od kojeg se ochekuju vrhunsko lezhanje na putu, izuzetna stabilost i uravnotezhenost chak i pri 200+ km/h, obzirom na snagu i visoku klasu, koji "dozhivi" ovakva oshtecenja jednostavno se mora - zaboraviti...

              Zato uostalom i postoji kategorija "totalna shteta"
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Over@Moze ovo da se sredi samo pitanje je koliko ce izaci ovi delovi,citnice se uvek nakupe i znato povecaju cenu,takodje neznas sta sve treba dok ga ne rasturis,po meni se za tu cenu se ne isplati,mozda da je jeftiniji recimo negde oko 5000-6000e

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Prvo ako racunas na kupovinu delova kod Radulovica onda zaboravi. Ili jos bolje uzmi cene od Radulovica pa to podeli sa 2 i dobices neki realanu cenu popravke (delova).
                  Vidjao sam i mnogo gore udarene automobile koji su popravljani. Obicno se kupuju 2 komada i od ta dva se pravi jedan (uobicajeno u Srbiji). Visak delova se prodaje kasnije. U svakom slucaju ovoliko udaren nebih uzeo jer nisam profesionalac (tj. nebavim se krpacinom i preprodajom, nemam uhodane kanale, majstore...).

                  Gledaj neki manje ostecen, pogotovu ako je udaren pozadi...
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • jovan30
                    CBC Senator
                    • 07.05.2006
                    • 322
                    • Beograd

                    #10
                    Ne, ovaj od ovog sam definitivno odustao, previse posla i previse para.
                    Mozda je najbolje sacekati pa uzeti ili malo cuknutog ili potpuno ispravan auto, ionako ce mu cena padati, najjeftiniji a ispravan sam nasao za oko 21000 eur (sto je jos uvek skupo al dobro).

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #11
                      Cena mnogo zavisi i od opreme koja je u autu.Na primer razlika u ceni novog BMW-a 530 sa nekom osnovnom opremom koja sadrzi klimu,kozu,ESP isl. pa do onog koji uz to ima i navigaciju,aktivno vesanje i upravljac i head up displej je oko 20 000evra.Sto je mnogo mnogo je!

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #12
                        Iskreno ako ti treba auto za prikazanje, onda ti netreba ni aktivno vesanje, ni displej na sajbni ni navigacija (ovo je posebno jadno ako ti je auto 90% vremena po srbiji).... Uzmes lep primerak dobro ocuvan s manje elektronike, sa standardnom mehanikom (jeftiniji za odrzavanje)..
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • MOSLER
                          CBC Senator XXL
                          • 27.05.2005
                          • 1064
                          • Niš

                          #13
                          U koju god svrhu da ti treba auto,ako mozes da priustis tu "skupu za odrzavanje" elektroniku treba je uzeti jer ti nekada moze spasiti zivot,cak i prilikom prikazivanja

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            Ma osnovna elektronika je sada ono sto je nekada bila ekskluziva,Djukic misli na dodatne dzizda bidze tipa navigacija,sajbna displej,DVD,TV,msaze u sedistima etc,naravno da se ne treba odreci ESP-ASR i slicnih stvari,ali to je vec sve odavno serijski u ovakvim modelima

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #15
                              ESP,ABS i ASR dolaze serijski u svim modelima BMW-a tako da toga ne mozes da se odreknes sve i da hoces ali za head up display i aktivni upravljac i vesanje se debelo doplacuje.

                              Comment

                              Working...
                              X