Interesantan podatak i sve cestitke Hondi na kvalitetu.
Naime, odeljenje za primanje reklamacija ove auto kompanije je imalo u Svedskoj jednog zaposlenog radnika.
Vrlo pohvalno ukoliko jedna osoba uspeva da obradi SVE reklamacije sa teritorije jedne drzave.
No, da stvar bude jos jasnija, ista osoba je sada zaduzena (posto nije imao dovoljno posla) od strane Honde da prima reklamacije sa teritorije cele Scandinavije, dakle, Norveska, Finska,Svedska i Danska.
Mislim da ovo sve govori i o kvalitetu samog auta ali kompletirano sa kvalitetom usluga servisne mreze Honda automobila.
Sve pohvale !!!!
Naime, odeljenje za primanje reklamacija ove auto kompanije je imalo u Svedskoj jednog zaposlenog radnika.
Vrlo pohvalno ukoliko jedna osoba uspeva da obradi SVE reklamacije sa teritorije jedne drzave.
No, da stvar bude jos jasnija, ista osoba je sada zaduzena (posto nije imao dovoljno posla) od strane Honde da prima reklamacije sa teritorije cele Scandinavije, dakle, Norveska, Finska,Svedska i Danska.
Mislim da ovo sve govori i o kvalitetu samog auta ali kompletirano sa kvalitetom usluga servisne mreze Honda automobila.
Sve pohvale !!!!
Comment