Skyline Eurotripp - shortcut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Prednje gume su 235/35 18" a zadnje su 255/30 18" i pored toga je auto fantasticno stabilan po brazdama na autoputevima izlokanim od teskog saobracaja. Prosto neverovatno.

    Jedna lepa stvar koja mi se dopada je specijalna progresivnost upravljacke letve.

    Naime, izlazeci na autobahn sa jedne pumpe gde smo sipali benzin sam na prikljucnoj traci nio na 130-140Km/h i izlazim pod uglom na autobahn koji na istom mestu mota na krivinu u desno. Naavno lako ga je po malo vlaznom putu bilo lako isprovocirati da popusti zadnjim tockovima jer sam bio na oko 4500 rpm u 3jci.
    I to sto je interesantno je da iz iskustva radim pariranje mekanim, nikad agresivnim pokretom da nebi presao u overkast ali za Skyline nije bilo doboljno. Trazio je ostar pokret i nije mi bilo jasno zasto. Kasnije sam prilikom jednog parkiranja motao malo tamo malo vamo i nije mi bilo jasno zasto nemogu da pogodim koliko treba da savijem volan

    No ubrzo kad sam izbacio glavu i pogledao tockove postalo mi je jasno.
    Naime: Cetvrt kruga levo i desno dakle totalno pola kruga volanom jedva da su davali pomeranje tockova u stranu.
    Nije da je da ima lufta vec je ta zona precizna. I radi za upravo pariranje auta kad pusti zadnjim krajem.
    Kad se ta zona predje pocinje da bude normalan .

    Fantasticno resenje da spreci mlade neiskusne vozace na naprave gresku u vecim brzinama!!!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Originally posted by nole
      Skinuto pola a za drugu polovinu potrebno jos 2h i 38 minuta. Brzina ista
      Evo sad sam probao ide sa 587Kb/sec
      Znaci nije do Svedske
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #18
        Ustanovili smo da nije do svedske,nego do SRBIJE i CRNE GORE
        sreca da imamo i tu ac mrezu

        Pozdrav
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • TypeKoshiR
          CBC Veteran
          • 01.11.2004
          • 115
          • Kranj,SLOVENIA

          #19
          Ljepo izgleda ovo, al sta mi je gadno kod ovih skyline-a
          kad imaju volan na desnoj strani, muamu im japansku zastoi nisu praviliove zvjerke i za nas normalne ljude

          A sta se tice 330HP to je vrlo malo za skyline-a

          LP

          www.hondaaddict.com

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #20
            Boost kakvi su planovi sa ovim skyline-om? Da li da ocekujemo 900ks+ !
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Pazite ovako:

              Crvemo polje pocinje na 7K rpm, i ide do blokade obrtaja na 9K rpm.
              Menjac ide 35Km/h u 5j na 1000rpm. Dakle auto je radjen za jak obrtni momenat na pogonskim tockovima. Maximalna brzina je opet u proporciji sa maximalnim obrtajima za marshnu brzinu i neprelazi teoretski 315Km/h .
              Sad sve zavisi sta je krajnji cilj autu? 402m ili upotreba svakodnevno?
              Bice to sto Johan odluci , jedino znam da cu morati da nabacujem malo elektronike od SAABa jer je upravljacki sistem na Skyline vrlo primitivan.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #22
                Boost, izgleda da preterujete sa brzinom Koliko je kmh kad je kazaljka počela da pravi drugi krug, a posle se još šalta u sledeći stepen? )
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #23
                  jiiiiipiiiiii Lepotica i zver u jednom
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • BRABUS
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2004
                    • 2399
                    • London

                    #24
                    Strava

                    nego...reci mi, da bih imao bar neku predstavu, do koliko je graviran ovaj Skyline i koliko ste ustvari isli, dok je kazaljka bila na neobelezenom delu "?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Obelezeni deo je do 180 a neobelezeni ide do 260Km/h .. tako da je u tom trenutku bilo oko 240-250 ne vise.
                      Ali vozili smo ga i preko NULE
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Ma sve cemo to ja i Pezo da poderemo
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Haha.. nista protiv, nediktiram nivo tuninga na Skyline , ali ukoliko stigne GTR motor jedan havarisan koji je narucen bice malo posla i za mene.
                          Necu da silujem hardware pa cu da mu napravim nedodera od motora

                          Inace za sad ide kako ide, ko zna mozda ga Pezo i odere, smo neznam gde ces da ubacis bocu sa 800L NOS.a

                          I onda naletis na SAABa to bi bilo teko premostiti
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Ma nista ti ne brini, zaobilazim i Svedsku i Vrbas u sirokom luku

                            Nego, ja sam pre neke 2 godine, na kratko, imao priliku da vozim jedan Jun R34 V-spec, malkice nasviran na oko 600ks...Kad kazem kratko, mislim na oko 5 minuta, ali meni dosta.

                            ...

                            ...kako opisati...To stvarno mora da se proba. Ali bez preterivanja, to sto TAJ auto moze, i kako to cudo ide...ne, LETI, to stvarno ne moze ni jedan drugi auto, ikada.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #29
                              Skinuo sam filmcice i nemam reci
                              Pozdrav
                              P.S. kakav je osecaj kad se vozite NULA km/h
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30






                                Hehe.. kad budem imao 4 godine imacu i ja ovakvoga , kaze Aleksa
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X