Prednje gume su 235/35 18" a zadnje su 255/30 18" i pored toga je auto fantasticno stabilan po brazdama na autoputevima izlokanim od teskog saobracaja. Prosto neverovatno.
Jedna lepa stvar koja mi se dopada je specijalna progresivnost upravljacke letve.
Naime, izlazeci na autobahn sa jedne pumpe gde smo sipali benzin sam na prikljucnoj traci nio na 130-140Km/h i izlazim pod uglom na autobahn koji na istom mestu mota na krivinu u desno. Naavno lako ga je po malo vlaznom putu bilo lako isprovocirati da popusti zadnjim tockovima jer sam bio na oko 4500 rpm u 3
jci.
I to sto je interesantno je da iz iskustva radim pariranje mekanim, nikad agresivnim pokretom da nebi presao u overkast ali za Skyline nije bilo doboljno. Trazio je ostar pokret i nije mi bilo jasno zasto. Kasnije sam prilikom jednog parkiranja motao malo tamo malo vamo i nije mi bilo jasno zasto nemogu da pogodim koliko treba da savijem volan
No ubrzo kad sam izbacio glavu i pogledao tockove postalo mi je jasno.
Naime: Cetvrt kruga levo i desno dakle totalno pola kruga volanom jedva da su davali pomeranje tockova u stranu.
Nije da je da ima lufta vec je ta zona precizna. I radi za upravo pariranje auta kad pusti zadnjim krajem.
Kad se ta zona predje pocinje da bude normalan .
Fantasticno resenje da spreci mlade neiskusne vozace na naprave gresku u vecim brzinama!!!
Jedna lepa stvar koja mi se dopada je specijalna progresivnost upravljacke letve.
Naime, izlazeci na autobahn sa jedne pumpe gde smo sipali benzin sam na prikljucnoj traci nio na 130-140Km/h i izlazim pod uglom na autobahn koji na istom mestu mota na krivinu u desno. Naavno lako ga je po malo vlaznom putu bilo lako isprovocirati da popusti zadnjim tockovima jer sam bio na oko 4500 rpm u 3

I to sto je interesantno je da iz iskustva radim pariranje mekanim, nikad agresivnim pokretom da nebi presao u overkast ali za Skyline nije bilo doboljno. Trazio je ostar pokret i nije mi bilo jasno zasto. Kasnije sam prilikom jednog parkiranja motao malo tamo malo vamo i nije mi bilo jasno zasto nemogu da pogodim koliko treba da savijem volan

No ubrzo kad sam izbacio glavu i pogledao tockove postalo mi je jasno.
Naime: Cetvrt kruga levo i desno dakle totalno pola kruga volanom jedva da su davali pomeranje tockova u stranu.
Nije da je da ima lufta vec je ta zona precizna. I radi za upravo pariranje auta kad pusti zadnjim krajem.
Kad se ta zona predje pocinje da bude normalan .
Fantasticno resenje da spreci mlade neiskusne vozace na naprave gresku u vecim brzinama!!!
Comment