Poznajem jednog momka koji radi u auto centru Bogunovic (ovlasceni servis za Fiat, Lanciu i Alfu) i obzirom da odrzavaju veliki broj kappa, sto sluzbenih sto privatnih, pitao je majstore za ovih par stvari koje ste naveli. Kazu da uopste nisu simptomaticne pojave tako velikih havarija ni na 2.0 20v, kao ni na 2.0 16v (turbo naravno) ! Imali su prilike da se susretnu sa velikim brojem navedenih motora sto u Fiatima sto u Lanciama i kazu da su to odlicni motori samo ako se redovno servisiraju. Havarije su se desavala jedino usleda pucanja zupcastog kaisa ili voznje automobila do iznemoglosti (stalno u crvenom polju).
Inace vlasnik servisa pored brojnih kola ima jednu Themu 2.0 16v Turbo i Kappu 3.0 v6! Tu Themu nema ko nije vozio! Od sefa servisa pa do spremacice i peraca! Dusu su joj vadili, a ona i dalje ide kao Tane i ne oseca znake umora! Na 240.000 su joj uradili motor jer je vlasnikov sin isao svesno na to da je polomi svu. Mali je divljak nevidjeni!
Ovaj drugar mi je rekao i da su delovi (oni ugradjuju originalne) prilicno skupi ali da uvek postoji alternativa!
Ako budes imao srece pa naletis na primerak koji je pristojno odrzavana i ocuvan, a samim tim normalno vozen, ima dugo da te sluzi bez problema!
Inace vlasnik servisa pored brojnih kola ima jednu Themu 2.0 16v Turbo i Kappu 3.0 v6! Tu Themu nema ko nije vozio! Od sefa servisa pa do spremacice i peraca! Dusu su joj vadili, a ona i dalje ide kao Tane i ne oseca znake umora! Na 240.000 su joj uradili motor jer je vlasnikov sin isao svesno na to da je polomi svu. Mali je divljak nevidjeni!
Ovaj drugar mi je rekao i da su delovi (oni ugradjuju originalne) prilicno skupi ali da uvek postoji alternativa!
Ako budes imao srece pa naletis na primerak koji je pristojno odrzavana i ocuvan, a samim tim normalno vozen, ima dugo da te sluzi bez problema!
Comment