Trebaju mi neke info za Lanciu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    #16
    Poznajem jednog momka koji radi u auto centru Bogunovic (ovlasceni servis za Fiat, Lanciu i Alfu) i obzirom da odrzavaju veliki broj kappa, sto sluzbenih sto privatnih, pitao je majstore za ovih par stvari koje ste naveli. Kazu da uopste nisu simptomaticne pojave tako velikih havarija ni na 2.0 20v, kao ni na 2.0 16v (turbo naravno) ! Imali su prilike da se susretnu sa velikim brojem navedenih motora sto u Fiatima sto u Lanciama i kazu da su to odlicni motori samo ako se redovno servisiraju. Havarije su se desavala jedino usleda pucanja zupcastog kaisa ili voznje automobila do iznemoglosti (stalno u crvenom polju).
    Inace vlasnik servisa pored brojnih kola ima jednu Themu 2.0 16v Turbo i Kappu 3.0 v6! Tu Themu nema ko nije vozio! Od sefa servisa pa do spremacice i peraca! Dusu su joj vadili, a ona i dalje ide kao Tane i ne oseca znake umora! Na 240.000 su joj uradili motor jer je vlasnikov sin isao svesno na to da je polomi svu. Mali je divljak nevidjeni!

    Ovaj drugar mi je rekao i da su delovi (oni ugradjuju originalne) prilicno skupi ali da uvek postoji alternativa!

    Ako budes imao srece pa naletis na primerak koji je pristojno odrzavana i ocuvan, a samim tim normalno vozen, ima dugo da te sluzi bez problema!
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Originally posted by Srdjan
      E jeb-ga Tetak... A ja dobio bas suprotnu informaciju da su petaci losi a da je najbolji izbor 2.0 16v turbo!!! Izgleda da pravu istinu necemo nikd saznati...
      Srki, petaci su vrhunski motori kod FIAT grupe. Bez obzira da li se radi o atmo ili turbo varijanti. U Beogradu ih ima par na taxiju, a voze ih moje musterije. Jedna atmosferska na satu ima 380.000 km, a jedna turbo oko 310.000 km. Motori jos uvek nisu otvarani, a pitanje da li su presle "samo" toliko, jer se radi o vozilima iz uvoza a svi znamo sta se radi sa kilometrazama kod njih.

      Motor 2.0 16v turbo je isto tako neverovatan. Prakticno neunistiv! Znam ih opet i iz kappi, kao i iz delti. Retko koji motor ce podneti takvo "izivljavanje", a da dugorocno prolazi bez posledica.

      E sad, sto se tice kupovine. (zelena na autokomandi je dres u svakom pogledu, tako da mozes da je zaboravis)

      Kada bih ja odlucivao, uvek bih kupio model od kraja `98 pa nadalje. Dosta lepsi enterijer, bolja sedista, neuporedivo bolja zvucna izolacija i mnogo sitnih detalja na spoljasnosti, koji auto cine modernim i dan danas.

      Jos jedna stvar. Negda se vodila polemika, o EURO3 motorima kod kappe. Od marta `99 su u pitanju motori sa EURO3 normom, provereno. Pitaj me otkud znam? Pazi kad nisam odusto od Lancie. Slike uskoro.

      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #18
        Ovo što sam naveo su podaci iz ovlašćenog servisa kako iz Čačka tako i iz okolnih gradova.Jedan od majstora se izjasnio da se "rukovao sa klipnjačom" koja je probila blok motora na 2,0 16V turbo....
        Petaci su, svi se slažu, No. 1!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Durango
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2006
          • 590
          • Zemun, Srbija

          #19
          I ja sam video (na pumpi) jednog taksistu sa kappom! Kaze da je bila 2.0 20v turbo, pa je on kao skinuo turbinu da bi stavio lamdba kontrolu! ******! Inace na satu je sigurno imala preko 300.000 km.

          Sto se tice EURO 3 motora, na internetu sam ih sretao dosta za koje je to pisalo, godista 00-01. ali kada smo trazili da nam posalju kopiju brifa za svaku je pisalo D3 (33). Nijedna nije bila EURO 3, sto ne znaci da ih nema naravno. Isto tako sam vidjao dosta njih koji su iz Italije dovozili kappe od 98.-00. pa prepravljali na EURO 3. Carinili su ih u Novom Sadu i Subotici, ali uslov je da su iz Italije. Zvao sam jednog momka iz Rume koji to radi ali mi je rekao da ne bi mogao ispod 6.000 eura nista da uradi!
          Pretpostavljam da su te restilizovane od 98. mnogo iznad 5.000 eura!
          MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by IvanT
            Jos jedna stvar. Negda se vodila polemika, o EURO3 motorima kod kappe. Od marta `99 su u pitanju motori sa EURO3 normom, provereno. Pitaj me otkud znam? Pazi kad nisam odusto od Lancie. Slike uskoro.

            E pa ovo me bas interesuje, otkud znas da su euro 3??? Ja gde god sam pitao rekli su mi da nema kappe sa eur3 motorom, ovde mislim na benzince... Zvao sam Fau Ve i oni su mi isto rekli... Napomenuo si mi nekog tvog poznanika ili prijatelja koji se time bavi, znaci dovozi automobile iz italije ali nismo mrdnuli dalje od toga.. Znas li nekoga ko prodaje dobru kappu ili moze li ona da se uveze a da kosta 5000-5300 sa svim dazbinama??? Ne mora da ima sad neku bog zna kakvu opremu, dovoljno je i standardna ali da je u extra stanju, neudarana i sa normalnom kilometrazom....

            Jos jedna stvar, te euro3 kappe imaju li dve lambda sonde?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #21
              Originally posted by TETAK
              Ovo što sam naveo su podaci iz ovlašćenog servisa kako iz Čačka tako i iz okolnih gradova.Jedan od majstora se izjasnio da se "rukovao sa klipnjačom" koja je probila blok motora na 2,0 16V turbo....
              Petaci su, svi se slažu, No. 1!
              I ja sam to video, ali samo kod nas. Nigde na internetu nisam mogao da nadjem takav slucaj. Dosta se polemisalo o pouzdanosti tih motora (konkretno www.guy-croft.com) i slazem se sa zakljuckom da su motori neverovatno izdrzljivi i robustni, ali ako se lose odrzavaju nesto mora da popusti. Kod nas su najcesci problemi 'okretanje' lezajeva radilice i bacanje klipnjace.
              2.0 16v motor sa serijskim unutrasnjim delovima moze da razvija i do 300ks, samo promenom turbine (i nadpritiska punjenja).


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                E pa ovo me bas interesuje, otkud znas da su euro 3??? Ja gde god sam pitao rekli su mi da nema kappe sa eur3 motorom, ovde mislim na benzince... Zvao sam Fau Ve i oni su mi isto rekli...
                Ima ih u Italiji, ali retko, jer su oni malo kasnili sa uvodjenjem EURO3 standarda, ali ih po Nemackoj ima poprilicno iz perioda `99-`01. Kappa u super stanju , neudarana i sa malom kilemetrazom se tesko moze pazariti za toliko para, eventualno kod nas, ali preko ..... tesko. Znam da ce jedna kupe izaci registrovana na 6.500, sa E3 motorom.

                P.S. Naravno da EURO 3 motori imaju dve sonde.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Durango
                  CBC Senator XXL
                  • 01.02.2006
                  • 590
                  • Zemun, Srbija

                  #23
                  Ivane jesi li 100% siguran to za EURO 3? Jedan drugar i ja smo kontaktirali za jedno 5-6 komada, sve su bile u nemackoj i to 00.-01. godiste i svaka je bila D3 sto naravno nije EURO 3 iako su tako pisali u oglasu! Za Italiju ne znam!
                  MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    U Italiji su retke, ali ih ima, mada za automobile iz Italije nije problem da se uvezu i kada su Euro 1, jer Sabac je blizu a godista se tamo lako menjaju.

                    U Nemackoj ih ima dosta vise, ali sa tim automobilima nema lazi i prevara, pa su uvek originalnih godista, uostalom evo je jedna kod mene u dvoristu, registrovana pre dva dana.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #25
                      Originally posted by Uros Piperski
                      Kod nas su najcesci problemi 'okretanje' lezajeva radilice i bacanje klipnjace.
                      Kako? Sta treba da uradis da bi tako nesto sjebao???
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #26
                        Originally posted by IvanT
                        E pa ovo me bas interesuje, otkud znas da su euro 3??? Ja gde god sam pitao rekli su mi da nema kappe sa eur3 motorom, ovde mislim na benzince... Zvao sam Fau Ve i oni su mi isto rekli...
                        Ima ih u Italiji, ali retko, jer su oni malo kasnili sa uvodjenjem EURO3 standarda, ali ih po Nemackoj ima poprilicno iz perioda `99-`01. Kappa u super stanju , neudarana i sa malom kilemetrazom se tesko moze pazariti za toliko para, eventualno kod nas, ali preko ..... tesko. Znam da ce jedna kupe izaci registrovana na 6.500, sa E3 motorom.

                        P.S. Naravno da EURO 3 motori imaju dve sonde.
                        A kako znati koja je kappa euro 3? Po broju sasije ili nesto drugo je u pitanju? Ali mi to sad nije u igri jer po tvojoj proceni nema sanse ispod 6000-6500eur za takav auto sto je vec mnogo za mene... Znaci jurim ove domace...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Durango
                          CBC Senator XXL
                          • 01.02.2006
                          • 590
                          • Zemun, Srbija

                          #27
                          Originally posted by IvanT
                          U Italiji su retke, ali ih ima, mada za automobile iz Italije nije problem da se uvezu i kada su Euro 1, jer Sabac je blizu a godista se tamo lako menjaju.

                          U Nemackoj ih ima dosta vise, ali sa tim automobilima nema lazi i prevara, pa su uvek originalnih godista, uostalom evo je jedna kod mene u dvoristu, registrovana pre dva dana.
                          Jel to znaci da si uzeo kappu! Daj neke slike sto pre, necu moci da spavam dok je ne vidim!


                          @Srdjan
                          Sto se tice Nemacke u brifu (saobracajnoj) ti pise da li je EURO 3 odnosno koja norma je u pitanju! Ima i jedan broj u zagradi koji se nalazi ispod i za EURO 3 on najmanje mora biti (44)! Za Italiju ne znam!
                          MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #28
                            Ma ne moze on bez Lancie, kakva Alfa...
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #29
                              He, he!
                              Alfa 166 i Lancia k Coupe, pa gde ces lepsu kombinaciju!

                              Evo ista je ovakva, a njene slike, tek u ponedeljak jer je sutra skup Alfista!

                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #30
                                Obavezno da joj nabaviš veće točkove, inače je prava bombona!
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X