Srdjane na ovom sajtu mozes naci gomilu informacija o kappi, ali je jedin problem sto je na Poljskom! Sigurno ces razumeti po nesto. Makar tehnicke podatke. A mozda i znas Poljski?
Zvao sam Deltu da pitam da li su se u kappe ugradjivali EURO 3 motori, medjutim oni nisu mogli da mi daju takvu informaciju! Potom sam kontaktirao AC Autocommerc u Hrvatskoj (ekskluzivni uvoznik za Fita, Lanciu i Alfu) i dobio informaciju da nijedna kappa nije izasla iz fabrike sa EURO 3 motorm. Ako ih ima to su mozda neke prepravke! To je njihov odgovor. Moguce je da nisu u pravu!
Zvao si Deltu da pitas nesto u vezi Fiata/Lancie, i oni ti nisu rekli? Bas cudno...
Cudi me da ti nisu ponudili Thesis, on je naslednik Kappe sa EURO3 (EURO4?) motorima, a eto, bas ih Delta uvozi nove... Cijena? Prava sitnica...
P.S. Bas bi Thesis bio lep kao coupe - mozda da se uradi kompletni restyling Kappe, sa svetlima (prednja & zadnja), hromom (prednja maska, lajsne, kvake) i tockovima od Thesis-a... Naravno, i gepek i hauba da se nekako upakuju... (samo sto bi to kostalo kao Thesis, da se maksimalno korektno uradi, a ne neka budzevina)
(\__/)
(='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
Zvao sam Deltu da pitam da li su se u kappe ugradjivali EURO 3 motori, medjutim oni nisu mogli da mi daju takvu informaciju! Potom sam kontaktirao AC Autocommerc u Hrvatskoj (ekskluzivni uvoznik za Fita, Lanciu i Alfu) i dobio informaciju da nijedna kappa nije izasla iz fabrike sa EURO 3 motorm. Ako ih ima to su mozda neke prepravke! To je njihov odgovor. Moguce je da nisu u pravu!
EURO 3 standard je stupio na snagu 01.2000 godine, pa samim tim svi automobili proizvedeni u EU pocevsi od tog datuma, moraju da zadovoljavaju taj standard. Situacija sa Lanciom nije drugacija, stavise kod kappe se na EURO3 motore preslo od `99 godine(mada se u toj godini cesce srecu EURO2 motori), a motori imaju u odnosu na predhodne drugacije ubrizgavanje, dve lambde i plasticnu usisnu granu. Ovo je 100% sigurno i nema greske.
Zar euro 3 zakon nije stupio na snagu 1 janura 2001 godine a ne 2000?
IvaneT znas li kako se ponasaju ti Lancini motori u odnosu na starije koji su euro 2 po pitanju potrosnje ulja? Posto vidim ovde dosta tema gde vlasnici auto sa euro 3 motorima moraju da dosipaju ulje sto se ne desava kod euro 2 motora. Naravno ovde mislim na obicne atmosferce... I da li su jos nesto menjali na motorima osim ubrizgavanja sto direktno utice na njihov kvalitet i pouzdanost odnosno da ne bude posle kako su ti motori losiji i da je bolje uzeti euro2 motor???
Zvao si Deltu da pitas nesto u vezi Fiata/Lancie, i oni ti nisu rekli? Bas cudno...
Tacno tako! Zvao sam tri broja telefona, prvo prodaju, pa neku sluzbu za teh. podrsku (tako nesto) i na kraju servis. Od sefa servisa sam dobio odgovor da oni ne mogu da daju takvu informaciju nego samo zavod za standardizaciju kome treba pismeno da se obratim!
@IvanT:
Nemoj da mislis Ivane da ja hocu da kazem da ti nisi u pravu ili da se pravim pametan, samo sam predocio informacije kojima raspolazem!
Ja znam da si ti vrhunski poznavalac Lancie i da o svim modelima znas 50 puta vise nego ja, tako da nema razloga da ne verujem u to sto si napisao. Ovde sam samo izneo ono sto sam saznao iz prve ruke, ne tipa rekako mi ovaj ili onaj, jer sam jedno vreme bio zagrejan da uzmem kappu ali me je sprecio finansijski momenat!
Ako bog da, na prolece mozda uspem da uradim nesto i da se uclanim i Fiat/Lancia klub!
@IvanT:
Nemoj da mislis Ivane da ja hocu da kazem da ti nisi u pravu ili da se pravim pametan, samo sam predocio informacije kojima raspolazem!
Ma OK, razumem ja sta si hteo da kazes, nego mi nisu jasni potezi dilera (pogotovo Delte), kojima bi na neki nacin trebalo da bude u interesu da sto vise auta na ulicama bude iz FIAT proizvodnog programa, jer su im to potencijalne musterije. Ovako, nemam komentara na njihove postupke.
BTW Cela FIAT grupacija je od 01.2000. presla na EURO3 motore u svim modelima, danas provereno.
Comment