Lancia Kappa vs BMW E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Lancia Kappa vs BMW E34

    Ako bi mogao neko da uporedi ova dva automobila pošto sam razmišljao o kupovini E34-ke, ali su mi iskrsle neke obaveze pa nisam imao vremena da se bavim traženjem dobrog primerka.

    a sada razmišljam i o Kappi kao varijanti nakon što sam pročitao uglavnom dobre utiske na CB-u i još par sajtova.

    Mene konkretno zanima E 34 sa 2.0 24v motorom od 150ks i Kappa sa isto dvolitarskim motorom (neću preko 2000 ccm zbog registracije) bilo sa običnim ili turbo motorom na koji verovatno neću imati sreće da naletim ali da bi poredjenje bilo korektno uzmimo recimo da je 2.0 atmosferac u pitanju.

    znam da je Kappa noviji model, ali pripadaju istoj klasi, a i Bmw je ipak BMW i to legenda kao što je E34, plus što su po ceni tu negde ako je u pitanju neki očuvan E34,eventualno malo novijeg godišta-tako da mislim da ima osnova za poredjenje...

    nadam se da ima onih koji imaju iskustva sa oba modela...
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Lancia kappa je dosta moderniji auto od e34 i u ovom slucaju ja bih se odlucio za kappu... Bolje poredjenje je lancia kappa vs e39, e tu vec ne znam sta bih odabrao....
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Mene zanima njeno poredjenje sa E34 jer na kraju krajeva sa njim je u istoj cenovnoj kategoriji a sa E39 ne baš.

      Zamolio bih vas za konkretno obrazloženje tvrdnji, znači ne samo da kažete bolji je taj, moderniji je, ja bih uzeo ovoga itd... ako možete malo detaljnije i da obrazložite pošto ja sa lanciom stvarno nemam nikakvog iskustva a sa E34 samo što sam na par kratkih relacija vozio tudjeg...

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Sto se poredjenja Fiat/Lancia i BMWa tice, tesko da ces naci nekoga ko se navozao bas u dva konkretna modela koji te interesuju (znaci, bio vlasnik, placao odrzavanje...)

        Za podatke o kolima u trenutku kad su izlasli iz fabrike, tu su razni katalozi, recenzije... Na papiru mozes da vidis: tezina vozila/obrtni moment, maksimalna snaga, maksimalna brzina, potrosnja, oprema...

        Lancija mnogo brze "gubi cenu" u odnosu na BMW, sto je bedak kad kupujes nov auto, ali je ekstra kad kupujes polovan (jer ces, zbog navedene pojave, jeftinije da prodjes).

        Da li je taj gubitak cene posledica realno manjeg kvaliteta Lancije u odnosu na BMW, ili je u pitanju "izvikanost" BMWa, to zavisi koga pitas ("talijane" ili "nemce")... Na forumu ima mnogo zadovoljnih korisnika BMWa, i mnogo zadovoljnih korisnika Lancije.
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Mozhda se ova dva automobila i mogu direktno porediti, ali je pitanje ustvari kakav TI automobil konkretno hocesh, kakve performanse ochekujesh, koja ce mu biti prevashodna namena, koliko su ti bitni troshkovi odrzhavanja, pad vrednosti na trzhishtu... Chinjenica je da za neke iste novce (gruba procena) mozhesh uzeti Kappu 2.0 iz recimo 1996-98 godine i 520i iz 1994-96, govorim o boljim primercima koji iole vrede para. Medjutim, ova dva automobila su po "mentalitetu" i karakteru rekao bih veoma razlichita, i to iz vishe razloga.

          Kao prvo, E34 je ubrzo po predstavljanju stekao epitet najbolje serije BMW-a ikada proizvedene, a mnogi i danas smatraju tako. Znachi, siguran i pouzdan, motori shestaci su "bullet-proof" ako se o njima vodila najnuzhnija briga i poshtovali redovni "mali" servisi, menjachi ZF/Getrag besprekorni, mehanika uopshte... Zna se da su nemci po pitanju dodatne opreme bili (i ostali) shkrti, pa su ochuvani primerci sa dosta opreme i danas veoma trazheni i cenjeni na trzhishtu, a takvi primerci imaju veoma spor pad vrednosti, u poredjenju sa vecinom ostalih automobila, narochito italijanskih. Dizajn E34-orke je svojevremeno bio izuzetno napredan, ali je pitanje koliko je danas atraktivan pomalo "demode" izgled shasije, grube linije, ne bash dobra aerodinamika, dosadan izgled unutrashnjosti, kontrolne table... Nekome ovo ne znachi puno, chak i nalazi da je E34 ustvari - lep automobil Po meni, danas je njegov dizajn prevazidjen, i ja bih se licho uvek pre odluchio za E36 u odnosu na E34 (ustvari, vec i jesam ). Dakle, ma koliko volim BMW, E34 mi je, iz ove perspektive gledano, pomalo demode i to mu je, po meni, najveca mana. Dushmani () imaju obichaj da spor pad vrednosti ovog brenda na trzhishtu nazovu "precenjenoshcu", "nemachkim" kompleksom, balkanskim mentalitetom itd. ali ih ne uzimaj za ozbiljno jer veruj mi da to dugotrajno odrzhavanje trzhishne vrednosti ima svoj razlog i svoj uzrok
          Inache, konkretno model 520i je u pochetnim serijama "dolazio" sa motorom M20 (baby six), koji je od 1992. zamenjen motorom M50, koji je u odnosu na M20 dobio lanac umesto zupchastog kaisha. Motor sa 24 ventila, dve bregaste, 150 KS/190 Nm se pokazao pouzdanim u eksploataciji i dugotrajnim, uz redovno odrzhavanje sposobnim da predje bez problema preko 400 k km. Po meni je 520i jako dobar kompromis performanse/troshkovi, i sa odnosom 100 KS/1000 kg apsolutno dovoljan da sa lakocom nosi karoseriju E34-orke teshku oko 1500 kg, osim ako ne trashish "sportske" performanse =] Kao shto rekoh, mehanika je odlichna, auto je robustan, stabilan, chvrsto stoji na svojim "nogama" chak i na 200 km/h... Troshkovi odrzhavanja za ovu seriju danas nisu veliki, imash dobru ponudu novih i polovnih delova, solidan broj "nezavisnih" majstora... Kome ne smeta demode dizajn - E34 520i je zaista "zahvalna" opcija, od njega ne ochekuj puno emocija ali isto tako ne ochekuj da upoznash sve servisere po gradu ili da te nekom prilikom "iz chista mira i nichim izazvan" izda i ostavi negde na putu =]

          Sa Kappom, sa druge strane, nisam imao nekih vecih iskustava, sve dok nisam upoznao Ivana iz AC Rasic. Njegovo lichno iskustvo i par utisaka "iz prve ruke" mi je bilo dovoljno da poverujem da se radi o zaista solidnom automobilu, podcenjenom na nashem trzhishtu (naravno ), koji uglavnom dolazi za "hrpom" dodatne opreme i u osnovnim verzijama, shto ga chini primamljivim za kupovinu.
          Kappa je, shto se dizajna tiche, sve ono shto E34 nije - lepa, blagih linija, odishe "stilom", vec je naizgled aerodinamichna, jednostavno je sexy Lepota se nastavlja i u unutrashnjosti - dizajn enterijera i ergonomija su na nivou, znachi pravi italijan... Performanse Ivanove Turbo su me ostavile bez daha (bukvalno ), a o Fiatovim motorima, rednim "petacima" se, bar na ovom forumu, mogu chuti zaista dobri komentari i pozitivna lichna iskustva. E sad, model 2,0 atmo ima (carfolio.com) 155 KS/186 Nm, sa tezhinom od 1450 kg na papiru "obecava" slichne performanse kao 520i. Znachi, ne ochekuj nishta specijalno, mada su ovi motori dosta "rastereceni" shto se tezhine posla tiche i lepo voze karoserije koje "nose na ledjima" =] Ovo narochito vazhi za BMW jer su njihovi redni 6-cilindrashi medju kvalitetnijim na svetu, a sem toga 520i u odnosu na Kappu ima i cilindar vishe Medjutim, Kappa 2,0 Turbo je vec malo drugachija pricha... Snage (carfolio.com) 220 KS/309 Nm, sa nekih 148 KS/1000 kg pruzha za vishe od dve sekunde bolje ubrzanje do 100 km/h u odnosu na 520i/Kappa 2.0 atmo. Ubrzanja su brutalna, maksimalni moment isporuchuje vec na 2750 rpm i vuche k'o luda sve do nekih 7 k rpm... Jedna "prava" vozhnja u njoj mi je u potpunosti dala objashnjenje razloga postojanja onih rukohvata iznad vrata, a voleo sam da ih je bilo i vishe...

          Znachi, ne mozhesh ovde govoriti o dilemi 520i vs kappa 2.0/kappa 2.0 Turbo, vec je realnije razmishljati o opciji 520i/kappa 2.0 vs. kappa 2.0 Turbo. Razlika je sushtinska i prvo morash odluchiti hocesh li turbo ili atmo motor. Kad se ovome doda josh jedna, rekao bih sushtinska, razlika izmedju dva konkretna modela tj. FWD vs RWD - mislim da odluka o konachnom izboru postaje josh laksha, vec shodno tvojim potrebama, vozachkim afinitetima i ochekivanjima od automobila.

          Shto se dimenzija tiche, BMW E34 je malo duzhi, Kappa je shira i visha, E34 ima vece medjuosovinsko rastojanje ali ne mislim da ima narochito vishe prostora u unutrashnjosti Kappa je udobnija, "meksha", E34 odaje utisak bolje "ukrucenosti" shasije, i po meni daje subjektivan utisak bolje bezbednosti u odnosu na vozhnju u Kappi. Onaj tipichan nemachki utisak sigurnosti i visokog kvaliteta izrade vishih klasa automobila, zvuk vrata kad ih zatvorish za sobom, masivnosti konkstrukcije, bezbednosti... Objektivno, mislim da je pouzdanost na strani BMW-a, ako se uporedjuju dva primerka priblizhno istog stanja, ne obavezno i istog godishta. BMW-ov opshti kvalitet izrade je bolji og Kappe, pa zato duzhe odrzhava "vitalnost", i pored objektivno bolje pouzdanosti to je jedan od razloga zashto mu sporo pada cena na trzhishtu. Ovo ne vazhi samo za nashe trzhishte nego je to globalan fenomen, ovde, u Evropskoj Uniji ili Juzhnoafrichkoj Republici, svejedno...

          Pokushacu da budem krajnje objektivan i nepristrasan: ako ti performanse nisu od najbitnije vazhnosti i "prva tachka na dnevnom redu", mislim da je blizhe pameti uzeti E34 520i nego Kappa 2.0 atmo, ako se vec govori o odredjenoj fiksnoj sumi novca. Znachi, igra na siguricu, samo treba naci kvalitetan primerak sa solidnom servisnom istorijom i necesh pogreshiti. Dobicesh dobar auto koji ce te dugo i dobro sluzhiti, i koji cesh kasnije lako moci prodati sa relativno malim gubitkom na osnovnoj ceni. Kappa sa 2.0 atmo motorom ima na papiru veoma slichne performanse kao i 520i, problem je shto cesh vishe izgubiti na njoj na kasnijoj prodaji, i mada veoma uspelog dizajna je generalno loshijeg kvaliteta izrade i pouzdanosti u odnosu na BMW, pa mislim da ako se racionalno gleda na stvari - gubi trku sa 520i. Ali, racionalnost je retko karakterna osobina chlanova ovog foruma =]

          Ako su ti ipak perfomanse pre i iznad svega, i bitnije od svega ostalog, i ako si i ti chlan kojem je racionalnost slabija strana - onda uzmi Kappu 2.0 Turbo i vozi se za sve pare Tih 220-ak KS ce ti pruzhiti mnoooogo zabave za malo para, ali budi spreman i na donekle vece troshkove odrzhavanja u odnosu na dva ostala "konkurenta", malo jachu potroshnju, eventualne probleme sa turbinom... Isto tako, verovatno cesh kasnije imati vishe problema (i gubitaka) sa prodajom. To jest, ako uopshte budesh reshio da taj auto prodash kasnije

          PS. Ako si imao zhivaca da sve ovo chitach - izvini na smoru, pokushao sam da budem "konstruktivan" i od pomoci =] Na tebi ja da prepoznash kakav auto tebi treba i koliko si (ne)racionalan, kad to utvrdish izbor ce u ovom sluchaju biti veoma lak... =]

          PS2. I srecno u kupovini.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #6
            Overspeed, hvala puno, sve sam pročitao (neke delove i dva puta) i nije smor, upravo sam takve odgovore i želeo da dobijem.

            jer nema nikakve koristi od postova tipa "pa zavisi šta ti treba... ja bih uzeo to i to" i kraj.

            ti si sve detaljno napisao i obrazložio, svaka čast , nadam se da će se i drugi ugledati na tebe i tvoj post.

            Comment

            • scarab26
              CBC Senator XXL
              • 27.09.2006
              • 353
              • bgd

              #7
              @overspeed

              svaka cast, pravi nepristrasan feedback, pravi primer svima

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Evo ja imam iskustva sa oba modela i stvarno nemam sta da dodam, osim cinjenice da neces pogresiti prilikom izbora, bio to BMW ili Lancia.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #9
                  eee kako se izvlači... a ja od njega očekivao isto detaljan odgovor

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #10
                    Ja mislim da se e34 za prodaju ne moze naci kod nas u stanju u kakvom mozes da kupis Kappu. Imaj to u vidu.

                    Comment

                    • jovan30
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 322
                      • Beograd

                      #11
                      Treba balansirati izmedju biranja srca i biranja razumom.

                      Ako bih birao srcem to bi bio BMW, a ako bih gledao razumom, to bi bila Lancia.

                      Razmisli da li imas mogucnosti za neke nove prihode pa da iskesiras za E39 oni su vec ispod 10000 mislim da se E39 moze naci i za 8000 sa 200 hiljada + km (mada koliko znam vec posle 200 soma pocinje da zeza elektronika).
                      Mislim nisam pametan.

                      Comment

                      • luci
                        CBC Senator XXL
                        • 13.03.2006
                        • 1103
                        • odzaci

                        #12
                        pa treba ici na mlaji auto fakat BMW motori su trajni ali nije motor jedino sto crkava na autu vesanje trpi dosta u kabini kakav god da je kvalitet izrade se posle 200k poceti da skripuska tapacirung itd... a dodaj svemu tome srpske puteve i eto problema

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #13
                          S obzirom na dati NE OBZIR!!!


                          LANCIA TURBO!!!

                          Turbo je ipak TURBO...
                          Mladji AUTO, VISE OPREME...


                          ili Vam...


                          TURBINA JE KEVA!!!


                          SAAB 9000 TURBO

                          Comment

                          • Rubi
                            CBC Senator XXL
                            • 06.05.2005
                            • 519
                            • Beograd

                            #14
                            Turbina je nekom majka, a nekom maceha
                            Ispravna i dobro odrzavana turbina je majka, a neispravna turbina je dobar povod sa se zameni "supermajkom"!
                            (\__/)
                            (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                            (")_(") your signature to help him gain world domination.

                            http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #15
                              @overspeed,respect !Ovakav odgovor treba da se cuva,bice koristan i za 5 godina!Svaka cast!

                              @Marko001,da reknem i ja koju !
                              Cenim da merkas auto do 5k eura?Ja bih ti rekao ovako:
                              "Ako nisi bas lako doshao do te kinte,trazi dobro ocuvan E34 za sebe.Ako to nije slucaj,cenim da samo stanje konkretnog primerka i licni afiniteti mogu da odluce izmedju E34 i Kappe atmo.Imaj u vidu da Kappa Turbo ima puno vise KS od druga 2 (naveo si da neces preko 2 litra motor zbog reg.) pa su i dazbine osetno vece."

                              Nadam se da sam ti bar malo bio od koristi !

                              Pozz!

                              Comment

                              Working...
                              X