Kad danas nisam umro necu nikad...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #16
    **** i oko. ja te krstim a ti prdis.

    covek doziveo providjenje a ti mu pricas o jugu...


    elem,

    @karbo

    a zamisli da ga provozas... bmw, better than sex
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Takva auta retko ostaju u vlasnistvu duze od 3 godine kod prvog kupca, razlozi su ovog kalibra:

      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 462#180462

      poludi sam od sebe: 2000?

      pre mesec dana je imao 1300? greske

      sta je sledece?

      elem, retko ko od mladjih ima mogucnosti da kupi jedan ovakav auto kao nov, ako niste chlan Cannona i nepomisljajte da ga kupite polovnog
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #18
        Koliko vidim, elektronika je sve cesce i cesce problem u savremenim automobilima, sto skupljim, to je veci i problem.

        Boost je naveo jedan primer. Evo drugog. Kupi moj drugar iz Belgije Peugeot 406 Coupe - auto lep suze da ti podju, jos ja u principu nisam ljubitelj Pininfarina dizajna, ali ovaj je da se rasplaces koliko je lep. I krene problem od kilometara na brojcaniku nula - prozori imaju ugradjen "safety feature" da ako naidju na otpor podizanju, kao od recimo necije glave (videti film "The Snatch", scena sa Vinnie Jones-om u Jaguaru kako vuce dousnika), sami se otpuste do blizu samog dna. E, njemu su to radili STALNO. Muka ziva da zatvori prozore.

        Ode u servis dealer-a od koga je kupio auto. Petyljali, muljali, i nista, nisu resili. Ode u Pariz u centralni servis - nista, nisu resili. Ode u Soso, bukvalno u samu fabriku, petljali, mrsili, ali nisu resili.

        Na kraju se covek iznervirao i prodao auto. Kaze, ne treba mi auto sa kojim gubim po sat vremena cifrajuci se sa prozorima, da li ce se zatvoriti ili nece.

        Pozdrav,
        DVV
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Dejane, znas kako kompaktna resenja imaju nezgodan home feeling za elektroniku, sto auto kompaktniji tim veci problem, a elektronika postaje neizbezna.
          To je cena koja se placa za upravo perfektan passform u svemu, nema hladjenja nigde
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • SAAB PoWeR
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2005
            • 1394
            • tu iza coska(Milwaukee USA)

            #20
            Originally posted by Skyline GT-R
            @Starac

            Hmm..pa neznam...ne bih se bas slozio sa tobom (da je to razlog).

            Jedan od razloga zasto stariji ljudi na zapadu voze extra skupe\brze\egzoticne aute je zato sto "klinci" (20-25) godina nisu bas u stanju da zarade tu lovu za takav jedan auto.Da novac nije problem...sta mislis...koliko bi bilo M6-ica na ulicama

            Drugo...to sa godinama vozaca...nije samo slucaj sa tim autom.M3 recimo ovde po ulicama imas vise nego 330i (325 i da ne pricam) i u 70% slucajeva , klijentela su poslovni ljudi 30-35 godina.M5 stalno vidjam kao PORODICNI auto.A za Corvettu je tek posebna prica...klijentela 60 + godina.Verovao ili ne...u preko 50% slucajeva je tako.BABE i DEDE sa pikslama na ocima pribijeni uz sofersajbnu da bolje vide... u novim vettama!Itd itd...hiljadu drugih primera sa matorcima u extra brzim autima.

            Znaci nema to veze sa M6...i gomiloom elektronike.

            Iskreno..jedino je supra izuzetak I ako prilicno skupa...klijentela je iskljucivo 20-25 do 30 godina

            nisu pare toliko u pitanju , najveci problem prave INSURENS KOMPANIJE koje za takve aute deru ko sasavi , pogotovo ako si ispod 27 godina starosti , plus ako imas koju kaznu , placaces vecu ratu za insurens nego ratu za auto , to je jedan od najvecih razloga zasto mladji nevozaju skuplje aute ovde u USA .
            _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #21
              Originally posted by BOOST
              Dejane, znas kako kompaktna resenja imaju nezgodan home feeling za elektroniku, sto auto kompaktniji tim veci problem, a elektronika postaje neizbezna.
              To je cena koja se placa za upravo perfektan passform u svemu, nema hladjenja nigde
              Obzirom da se bavim elektronikom, recimo da sam pomalo upoznat sa nekim od mogucih problema.

              Odgovorno tvrdim da je problem u auto industriji to sto se proizvodjaci utkruju ko ce da ponudi vise "features"-a, izmisljaju raznorazne gluposti, fore i fazone, ne bi li stekli "kompetativnu prednost".

              Naravno, ima tu i jako pametnih stvari. Neko se ovde bunio protiv ESP sistema - ni ja ih ne volim, ali je i dalje cinjenica da clanovi ovog i slicnih foruma predstavljaju ubedljivu manjinu kupaca, a vecini ce taj isti ESP dobro doci da ispravi greske koje ce oni uneti.

              Medjutim, i u auto industriji, kao i drugde, proizvodjaci toliko zure da izbace nesto novo da se cesto desava, i u poslednje vreme sve cesce i cesce, da na trziste posalju nedovoljno ispitane stvari. Pa onda imas opoziv 50.000+ vozila zbog greske sa .....

              Ne kazem, desavalo se to i ranije, ali mnogo, mnogo redje. Sada je to postalo maltene uobicajena stvar, samo procitas da proizvodjac X opoziva y vozila zbog greske na z.

              Tuzno je to sto je ista ta elektronika u stvari dovela do danasnjeg nivoa ekonomicnosti motora i drasticno smanjila potrosnju sa EFI sistemima. Dakle, ona je nesumnjivo dobra i korisna, ali ipak i dalje trazi duznu paznju.

              A konkretno BMW su opljuvali i sami Nemci kada su uz seriju 7 delili prirucnik za upotrebu na 700 (!!!) stranica. A Mercedes je na svom ECU ukinuo 500+ funkcija, jer su statisticim istrazivanjem dosli do saznanja da se te funkcije koriste manje od 0,001% vremena zivota automobila. Pa ti vidi.

              Odavno pricam da se auto industrija izgubila kao magare u magli, oni vise pojma nemaju kuda idu, nego pijano srljaju napred, pa sta bude. Posebno Nemci. Cast izuzetcima.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #22
                I ja sam vidio novi M6 nedavno u Sarajevu na parkingu , Ljubljanskih tablica, ali nije izazvao toliko odusevljenje. Nekako bi mi vise bilo drago da vidim starog M6.

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  #23
                  Originally posted by SAAB PoWeR
                  nisu pare toliko u pitanju , najveci problem prave INSURENS KOMPANIJE koje za takve aute deru ko sasavi , pogotovo ako si ispod 27 godina starosti , plus ako imas koju kaznu , placaces vecu ratu za insurens nego ratu za auto , to je jedan od najvecih razloga zasto mladji nevozaju skuplje aute ovde u USA .
                  Pa ok...to sam i mislio.Celokupni troskovi oko takvih automobila.

                  Samo ja mislim da "jeftinija tarifa" pocinje sa 25 godina...zar ne?

                  Comment

                  Working...
                  X