hm, emocije... pa nema svako dovljno emocija(citaj: zivaca, para, vremena) da posvecuje automobilu. nekome je to jednostavno prevozno sredstvo iz tacke A u tacku B, u odredjenom vremenskom intervalu, uz odredjene troskove, bez emocija i trzanja da l' ce stici ili nece. upali i vozi.
zakon trzista je cudo. sve nivelise. uzmes mecku, das vise para na pocetku i vozis. uzmes alfu, das manje para ali moras emotivno da se vezes, kao za dete i to razmazeno. sto je starije vise trazi.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Naravno i svako radi onako kako misli da treba i oseca!
Ovi A-B me nimalo ne interesuju sto se tice uopste komunikacije na forumu, jer se sve svodi na 2+2 koji cesto i nisu 4, kako naci rupu u zakonu pa registrovati kombajn kao automobil i obratno, voziti se na piljevinu, ustedeti na zameni ulja pa turati unutra banane kao sto su svojevremeno radili sa Spacekom i ostale gluposti vezane za prevozna sredstva i zemlju u kojoj zivimo !
A ovi drugi (ustvari prvi) gledaju na stvari onako kako se meni cini prihvatljivim, zaobilaze se neke frustracije drustva u celini i ide se u susret svojim zeljama, teznjama, emocijama i karakteru svoje licnosti! Moj automobil mi potpuno odgovara po karakteru i to sam osetio kad sam prvi put video krug sa zmijom i krstom u sredini!
I mislim da su u najmanju ruku neumesne i neukusne tvoje i izjave ljudi kao sto si ti u kojima komentarises Alfu i njenu kvarljivost, jer dovoljno je pogledati samo sta ti vozis i jasno je da bas i ne znas o cemu govoris i da je to u glavnom prica koja je cuta milion puta a ne nesto sto si sam iskusio! Realno nema teorije da si bio vlasnik jedne Alfe koja je po svemu totalna dijametrala naspram BMW i ne prelazi se skoro nikada iz jednog klana u drugi!
Nisam ja taj koji ce skinuti to breme sa imena Alfa Romeo, ali hajmo se ponasati u skladu sa osnovnim principima lepog ponasanja, a ne da pretvaramo ovo mesto u kladionicu, pijacu i ostala malogradjanska mesta za skupljanje ne bi li po milioniti put raspredali o problemu selektora FSS i kako on nista ne zna, a mi sve znamo bolje od njega (NPR)!
Uostalom i ne ocekujem da mnogi shvate dubinu nekih stvari, dovoljno je da im pogledas avatar...
Ne bih se vise uplitao u 'rekla-kazala', ako neko ima nesto konkretno da pita, rado cu prokomentarisati!
Pozdrav!
"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
O kakvim klanovima ti govoris? Prelazak iz klana u klan? Gde ti zivis covece, na Marsu? Danas mi se svidja Mazda, sutra Renault, prekosutra Alfa...kakav problem je tu? Ja ne vidim nikakav a pogotovo ne klanovski nacin razmisljanja! I do sada sam vozio dosta automobila bez obzira na marku i zemlju porekla, i nikada nisam bio opterecen time, bitno je da li mi se auto svidja i da li sam njime zadovoljan.
dobro bre ljudi o cemu se ovde radi?????
koga bre briga sto ja vozim ALFU to je moj zivot i moj izbor.
a te price alfa se kvari to pricaju oni koji nemaju pojima o alfi
nista manje ili vise vremena ne provodim u servisu od bilo koga od vas koji ne vozite alfe.
statistike koji je auto najrentabilniji me uopste ne zanimaju jer se do njih dolazi kao i do svega ko vise da para njegov je "duzi,veci itd".
uporedjivanje mercedesa i alfe uopste ne moze da se izvede jer se o ukusima ne raspravlja. price moj tata ima MB i ja se vozio celog zivota u njemu pa je zato auto ekstra ne piju vodu.
alfa je automobil koji mozes dobiti za relativno malo para a da mozes da kazes da imas auto, a kao i svaki drugi zahteva redovno odrzavanje a bolesnu sliku o alfi su stvorili ljudi koji o autu razmisljaju sipaj gorivo i vozi kao iz onog vica o muji i magarcu "taman ga naucio da ne jede a on crce".
rasprave o tome koji je auto bolji se vode ovde http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=10705
Pozdrav s Bliskog Zapada, iz Zagreba. Komentar koji ću dati je možda suvišan, ali je stvar jednostavna do krajnjih granica. Osobno kao zadrti Alfoljubac i Alfanatik mogu reći slijedeće:
Alfa 164 ili Admiralja kako ju vole zvati (su je voljeli zvati dok je bila nova) posebice 3.0 V6 je stroj koji bez problema može preći i više od 500-600 k km, a slično je i sa spominjanim 124, ako je u njemu jači motor. No kod Alfe je specifično to što to ona može prijeći sa vrlo visokim obrtajima motora ( u prosjeku, naravno) jer je za to i smišljena. Ne voli nježnu nogu na gasu i zdravo.
S druge strane Mercedes linije 124 će jednako pouzdano prijeći isto toliko ali pod geslom "langsam aber zicher".
I kao posljednje nijedan od ovih neće preživjeti ni pola od predviđenog vijeka ako onaj koji ga vozi ne vodi računa o redovitom servisiranju i održavanju, ma kako se vozio.
Što se izgleda tiče, to je individualna procjena ali ni jedan nije PRERUŽAN, kao ni APSOLUTNI MANEKEN. Pregazilo ih vrijeme. Ali su oba auta klasa za sebe i lijepe igračke za velike. A gušti su gušti. O tome se ne raspravlja.
da ali kupca koji plati poveliki novac uopste ne zanima kako je marka (ime auta) tj "auto" postavio ljude i uslugu koju dobijaju.
raspolozivost i kvalitet servisiranja direktno uticu na cenu auta kasnije tokom eksploatacije.
ako ne valja usluga kao komplet automatski ne valja auto, mozda je to stav razmazenog kupca ali takvi su danas kupci koji kupuju automobile.
usluga servisa je sastavni deo vrednosti brenda, vrednosti samog auta na trzistu...otuda i naizgled cudne trzizne valorizacije auta A vs auta B koji su kao novi kostali priblizno isto ili vrlo slicno, imaju slicne osobine (dimzenzije, motore po zaopremini, opremu, ciljanu upotrebu).
ta postprodajna oblast odnosa sa kupcima je danas jako bitna stavka koja utice na ocekivanja/ vrednost koju donosi konkretan proizvod bilo da je automobil ili neka druga roba/ usluga u pitanju.
Na Alfi se kvari nemacka (bosh) elektronika(uglavnom sitnice kao sto su podizaci prozora) i imaju losu servisnu mrezu u Engleskoj
ako se jako usko posmatra sa zeljom da se nesto potencira a nesto zamaskira (nevezano za brend) mozda i sleduje takav zakljucak bez pogovora.
ali,
na ALfi se kvari i varijator sto je notorni problem siroko poznat (bez zalazenja u dubinu) a losa servisna mreza je siroko rasprostranjena pojava (da ne idemo geografski daleko vec samo Srbija i Hrvatska).
sve to i nije neki razlog da se poseduje ili ne poseduje Alfa, zavisno od afiniteta vlasnika da otrpi takve ili slicne neugodnosti. neugodnosti ima svaki brend btw.
evo da ne budem nimalo pristrasan niti Volvo nema nista bolju servisnu mreze, cak sam uveren da je losija od Alfine i to naravno kvari imidz brenda (i obara vrednost na trzistu) po istim mehanizmima.
mogu i da navedem listu notornih kvarova za Volvo koji su opste poznati da ce se jednom dogoditi.
negirati realnost bilo dobrih bilo losih osobina ne vodi nicemu osim laznog zadovoljstva zivljenja u iluziji.
puno toga u auto industriji je povezano pogotovo danas ali je vazna i tradicija onogo sto brend nosi iz istorije bilo dobroga bilo losega.
ono sto je bilo lose dugo ostaje u pamcenju i dugo se vuce za brendom a ono sto je bilo dobro brzo se zaboravlja kada se sa brendom pojave prve (masovnije) teskoce.
zasto je tako moze se siroko ali obican kupac je vise podlozan uticaju predistorije modela- brenda nego sto je spreman da rizikuje sa novim ili jos nedovoljno proverenim modelom/brendom.
najveci problem koji su imali japanski, pa korejski a danas indijski i kineski proizvodjaci jeste ta predistorija ili tacnije nedostatak iste.
setimo se samo Skode pre 10 godina samo i danas, koliko je promenjen imidz i stav prosecnog kupca.
moj stav je da je konkretni model i jos preciznije konkretni primerak vazniji za nekog vlasnika kao korisnika koji to sve placa nego opsta statistika mada i statistika kada se dobro analizira nije bez osnova pokazatelj nekog trenda/ stanja potencijalnog rizika po novcanik.
ma kako mi mislili, na zapadu se svaki cent deset puta obrne u razmisljanjima pre nego se ulozi/ potrosi
Pazi sad ovo...zove me drugar u subotu i kaze ocu da uzmem auto Alfu 147 kaze video sam i zaljubio sam se to je ono sto ja ocu..i ja kazem dobro ali da znas da za 9k eura imas jos gomilu automobile te velicine, kazem u evo imas golfa...ne ne i ne alfa ..reko ok..idi do delte vidi raspitaj se kakve su, znam da i oni neke aute polovne imaju, na nekoj komisionoj porodaju pa mozda imaju u 147...da bi mi dans dosao i reko e necu Alfu to se kvari...a ja reko odakle ti to ..te ce on pa rekose mi majstori u Delti i kako covek na ovim prostorima posel toga da kupi alfu?
Comment