Stop-leak, da ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Stop-leak, da ili ne?

    Mislim da se tako zovu sredstva koja pomažu kad pomalo počne da pušta instalacija za grejanje/hlađenje.

    Naime, izgleda da na malom hladnjaku postoji neka rupica, pošto se ne vide tragovi curenja rashladne tečnosti, već samo dok radi grejanje dolazi do enormne pojave vlage u kabini. U sekundi se zamagle svi prozori, a tek uključivanjem ventilatora na najbrže dolazi do delimičnog odmagljivanja.

    Primetio sam i da se nivo tečnosti u expanzionoj posudi smanjuje, pa sumnjam da mi se pojavila neka mikronska rupica na malom hladnjaku iz koje tečnost ne može da iscuri ali može da ispari.

    Za G2 mali hladnjak (kineski ) košta oko 10? a zamena oko 30?, pa sam mislio pošto problem za sada nema velike dimenzije da probam sa nekim praškom da ga rešim.

    Da li savetujete uopšte upotrebu tih stop-leak praškova, da li je moguće da oni naprave više štete nego koristi, da li je to gubljenje vremena i bacanje para?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Misljenja su razlicita, i za i protiv. Ja sam to probao jednom i nije pomoglo, te sam morao menjati hladnjak (fiesta).

    A da sve bude jos interesantnije, to se desilo 30.12.

    U svakom slucaju, ne skodi da probas, to ti je najbrza i najmanja investicija.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #3
      Originally posted by sri98
      U svakom slucaju, ne skodi da probas, to ti je najbrza i najmanja investicija.
      Sporno je da li ne škodi. Bojim se da se ne zapuši od njega nešto što se inače ne bi zapušilo. A i da otkloni moj problem, pitanje je kad će da popusti?
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • vujke
        Admin
        • 29.09.2004
        • 1673
        • Mladenovac
        • Daewoo Lanos 1.5SX

        #4
        probaj kuler diht. bocica je oko 450dinara.

        while(!asleep()) {sheep++;}

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          Kod tih "malih hladnjaka" ne pomazu ta sredstva vec mora da se mijenja,ako je golf 2 u pitanju za tu zamjenu ti treba max.2 sata posla,inace isti je hladnjak i za golfa 1,2,3,4 a vjerovatno i za 5,ja sam prije neki dan mijenjao na puntu taj hladnjak,2 dana,1 dan dok sam sve rastavio i zamjenio hladnjak, jer ima milion nekih nepotrebnih sarafa koji su posakrivani tako da ni sa semom rastavljanja tesko mogu da se nadju,i 2. dan sastavljanje,dobro sastavio sam za 3-4 sata,a hladnjak za to malo g*vno sam platio 60 eur,i to sam ga jedva naso
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            Originally posted by maki
            Kod tih "malih hladnjaka" ne pomazu ta sredstva
            Cool, bar da ne bacam pare bez veze...

            Originally posted by maki
            vec mora da se mijenja,ako je golf 2 u pitanju za tu zamjenu ti treba max.2 sata posla...
            Pa majstor kaže oko 2.5-3 sata, skida se ceo donji deo table i centralna konzola, plus dok se priđe do kućišta u kojem stoji... Mislio sam i sam da rasturam sve, mada bih verovatno odustao negde na pola posla
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • Heinz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 1027
              • Beograd, Voždovac
              • Avensis 2.0 D4D

              #7
              Mada, evo šta kažu za Liqui Moly:

              RADIATOR STOP-LEAK

              Small leaks or porous solder joints and hairline cracks in the coolant system are not easy to locate (all that is noticed is the sinking coolant level). Radiator Stop-Leak seals these type of leaks immediately and completely. Preserves the combustion chamber from damage due to escaping coolant. Compatible with all commonly used cooling water modifiers and antifreezes.

              Operational area: For all coolant water and heating system with and without water filters. Also sui-table for aluminium and plastic radiators. 150 ml is sufficient for 10 litres of coolant water.
              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                #8
                Na golfu2 je to jednostavno,nema nekih posebnih za*ebancija,samo netreba odustajati na pola posla nego ides do kraja pa kako si rastavio tako ces da sastavis,samo nista na silu (preveliku ) da se ne polomi nesto,ispod haube na limu izmedju kabine i motornog prostora ima par sarafa koji treba da se odsarafe,oni drze tu konstrukciju gdje je ventilator i hladnjak,nije previse komplikovano
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  A ti hladnjaci pucaju najcesce ako se zaledi rashladno sredstvo ili ako prokuva motor pa se stvori prevelik pritisak u sistemu a sigurnosni ventil u cepu prelivne posudice se ne otvori.
                  S obzirom na opisanu pojavu kako ti se magle prozori to je malo veca rupa,kad sumnjas na taj hladnjak ujutro kad upalis auto,pustis da se zagrije a ventilacija za to vrijeme stoji na hladnom,kad se motor zagrije ukljucis ventilator na najace okrenes da duva u sofersajbnu i prebacis na grijanje,ako se zamagli onda je to to,obicno se zamagli malo pri dnu sofersajbne,i brzo se odmagli,a i u kabini se osjeti miris rashladnog sredstva iz motora.
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #10
                    Ipak sad sipao Liqui Moly pošto nemam vremena za intervencije, i prestalo je da se magli, barem danas

                    Inače, šoferka se zamaglivala čim prebacim grejanje sa hladnog na toplo.
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #11
                      Valjda izdrzi preko zime
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #12
                        Teška posla

                        Još malo sam vozio večeras, i izgleda da isparavanje i dalje postoji samo smanjeno, sutra rasturam auto na komadiće
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Ubaci jedno 2 kesice sode bikarbone u sistem za hladjenje i proteraj par minuta na topao sistem, pa ispusti tesnost. Nek se dobro ispere od tih "slina" koje si ubacio i nek otpusti koroziju, spoljnu. Isperi sistem posle toga sa jednim punjenjem ciste vode.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #14
                            Originally posted by BOOST
                            Ubaci jedno 2 kesice sode bikarbone u sistem za hladjenje i proteraj par minuta na topao sistem, pa ispusti tesnost. Nek se dobro ispere od tih "slina" koje si ubacio i nek otpusti koroziju, spoljnu. Isperi sistem posle toga sa jednim punjenjem ciste vode.
                            E Boost, pa kud se ranije nisi javio

                            Šta može loše da se desi zbog tog sredstva? 150 ml "slina" je u pitanju

                            Nisam imao nameru da menjam tečnost, mislio sam da sam trajno rešio taj problem sipanjem originalnog VW antifriza G12+, 1.5 litar me koštao oko 10? prošle godine, i piše na njemu da se ne menja 5-6-7 godina, mrzi me sad da silazim u garažu da čitam.
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Pa, vidi, pre ili kasnije ce se zacepiti svi kapilari sled ovoga sto si ubacio, na svakom mestu gde dolazi do promene brzine kretanja tecnosti.

                              Sorry, ali je malo tesko pratiti bas svaku temu koja se pojava

                              Pritisak u sistemu je do 3 bara tako da najcesca greska je na spoju platicnih stranica grejaca sa samim aluminijumskim delom.
                              Gumeni dihtung koji stoji tu pocinje da popusta a strucnjaci su to tako lepo zapakovali da je vise nego suludo i probati ista.

                              Izvini jos jednom , ali da je bar negde pomenuta rech BOOST nasao bi post
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X