Pa vidi, jedina kapilarna mesta u sistemu su upravo, hladnjak i grejac. Znaci , da jedino sto moze vremenom da se desi je da upravo ta 2 pocnu da smanjuju protocnost. No , kako i sam kazes, da ces verovatno menjati grejac, hladnjak mozes da uzmesi i skines ga, te ga isperi posebno, ali tek na prolece.
Verujem da ce do tada vec koagulirati masa na ulazima u celijski paket, sto ce razrediti procentualni sastav materije u sistemu za hladjenje.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
posto je Golf u pitanju treba obratiti paznju da je VW imao fabricku/ konstruktivnu gresku bas sa grejacem kabine u oko 3 miliona vozila.
prvi simptomi su bili bas kako je opisano, a u tezem slucaju se svodilo na pucanje slavine za gorivo koja je lose postavljena pa ako se dogodi u toku voznje vreo antifriz sprica direktno na desnu nogu vozaca.
bilo je slucajeva teskih saobracajki usled pucanja slavine, u SAD je VW pozvao na recall i menjao besplatno ceo sistem grejanja na novi unapredjen gde je slavina izmestena i oklopljena.
ne kazem da ovde jeste slucaj ali treba proveriti da nije mozda taj problem, posledice bi mogle biti jako skupe.
ja bih pod hitno menjao slavinu i grejac, pogotovu ako je novi tih 10tak eura jer bi svaki drugi trosak ako se dogodi havarija bio po pravilu veci.
hehehe,nije pola nego cijela,sve sto vidis ispred sve mora da se vadi,i kod svih novijih auta je tako,kod tog golfa je jos i najlakse.
a i prvi put treba najvise vremena da se to rastavi,svaki sljedeci je brzi
i ja se nadam da je tvoj primerak u grupi onih od 5 miliona gde je promenjen sistem i sama slavina.
moras biti uporniji u rastavljanju, sta drugo preostaje
hehehe,nije pola nego cijela,sve sto vidis ispred sve mora da se vadi,i kod svih novijih auta je tako,kod tog golfa je jos i najlakse.
a i prvi put treba najvise vremena da se to rastavi,svaki sljedeci je brzi
Ja se nadam da je jednom dovoljno da se rastavlja sto bi ga rastavljao svaki dan jedino ako mu je bas dosadno salim se
Pozdrav
i ja se nadam da je tvoj primerak u grupi onih od 5 miliona gde je promenjen sistem i sama slavina.
moras biti uporniji u rastavljanju, sta drugo preostaje
Ostaje da zakažem termiT kod majstora i da se oprostim od 25-30?
Golf I ima slavinu za grejanje u motornom prostoru pa ako procuri samo gubi tecnost, nema druge opasnosti. Radijator se skida relativno lako, nema potrebe za velikim demontazama jer je prilicno pristupacan.
Comment