Stop-leak, da ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #16
    Originally posted by BOOST
    Pa, vidi, pre ili kasnije ce se zacepiti svi kapilari sled ovoga sto si ubacio, na svakom mestu gde dolazi do promene brzine kretanja tecnosti.
    Neće valjda toliko tragično da bude?

    Ali svaka škola se plaća, pa i ova. Ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji.
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Cime onda to moze da se otcepi?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Pa vidi, jedina kapilarna mesta u sistemu su upravo, hladnjak i grejac. Znaci , da jedino sto moze vremenom da se desi je da upravo ta 2 pocnu da smanjuju protocnost. No , kako i sam kazes, da ces verovatno menjati grejac, hladnjak mozes da uzmesi i skines ga, te ga isperi posebno, ali tek na prolece.
        Verujem da ce do tada vec koagulirati masa na ulazima u celijski paket, sto ce razrediti procentualni sastav materije u sistemu za hladjenje.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Benzinom
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            posto je Golf u pitanju treba obratiti paznju da je VW imao fabricku/ konstruktivnu gresku bas sa grejacem kabine u oko 3 miliona vozila.
            prvi simptomi su bili bas kako je opisano, a u tezem slucaju se svodilo na pucanje slavine za gorivo koja je lose postavljena pa ako se dogodi u toku voznje vreo antifriz sprica direktno na desnu nogu vozaca.
            bilo je slucajeva teskih saobracajki usled pucanja slavine, u SAD je VW pozvao na recall i menjao besplatno ceo sistem grejanja na novi unapredjen gde je slavina izmestena i oklopljena.

            ne kazem da ovde jeste slucaj ali treba proveriti da nije mozda taj problem, posledice bi mogle biti jako skupe.
            ja bih pod hitno menjao slavinu i grejac, pogotovu ako je novi tih 10tak eura jer bi svaki drugi trosak ako se dogodi havarija bio po pravilu veci.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Heinz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 1027
              • Beograd, Voždovac
              • Avensis 2.0 D4D

              #21
              Zezao sam se danas 2 sata sa skidanjem svega što bih mogao sam i da vratim na mesto i odustao sam .

              Ovi i VW nisu normalni, treba pola kabine da se demontira da bi se došlo do grejača.

              Za slavinu nisam siguran, ali ako za 19 godina nije crkla valjda neće ni sada, pošto je fabrička greška u pitanju.
              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                #22
                hehehe,nije pola nego cijela,sve sto vidis ispred sve mora da se vadi,i kod svih novijih auta je tako,kod tog golfa je jos i najlakse.
                a i prvi put treba najvise vremena da se to rastavi,svaki sljedeci je brzi
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  i ja se nadam da je tvoj primerak u grupi onih od 5 miliona gde je promenjen sistem i sama slavina.
                  moras biti uporniji u rastavljanju, sta drugo preostaje
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #24
                    Originally posted by maki
                    hehehe,nije pola nego cijela,sve sto vidis ispred sve mora da se vadi,i kod svih novijih auta je tako,kod tog golfa je jos i najlakse.
                    a i prvi put treba najvise vremena da se to rastavi,svaki sljedeci je brzi
                    Ja se nadam da je jednom dovoljno da se rastavlja sto bi ga rastavljao svaki dan jedino ako mu je bas dosadno salim se
                    Pozdrav
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #25
                      Originally posted by brick
                      i ja se nadam da je tvoj primerak u grupi onih od 5 miliona gde je promenjen sistem i sama slavina.
                      moras biti uporniji u rastavljanju, sta drugo preostaje
                      Ostaje da zakažem termiT kod majstora i da se oprostim od 25-30?
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #26
                        Majstor ne bi bio majstor kad ne bi znao par "caka" Sredio ga čovek za 1.5 sat.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • remus
                          CBC Senator XXL
                          • 25.12.2004
                          • 695
                          • Zrenjanin

                          #27
                          a kako izgleda ta slavima i gde se nalazi??? E da i za sta sluzi???

                          Jel to vazi i kod GOLF I???
                          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                          Comment

                          • KdF
                            CBC Senator
                            • 06.12.2004
                            • 242
                            • Beograd

                            #28
                            Golf I ima slavinu za grejanje u motornom prostoru pa ako procuri samo gubi tecnost, nema druge opasnosti. Radijator se skida relativno lako, nema potrebe za velikim demontazama jer je prilicno pristupacan.

                            Comment

                            Working...
                            X