Punto Dizel 1.9 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madwap
    CBC Veteran
    • 02.09.2006
    • 177
    • Beograd

    Punto Dizel 1.9 ?

    Bacio sam oko na jednog Fiat Punta iz 2002. godine, 1.9 dizel. Pa me zanima zna li neko koliko ovi motori prolaze, da li je pokazatelj dobrog stanja motora ( kao sto neki gledaju ) da podignem merac ulja dok motor radi i ako ne pusi tu da je ok? Ili kada skinem poklopac ulja ?

    Auto ne pusta nikakv dim iz asupuha ni kada se vozi ni kada stoji...

    Zna li neko opsti trend koliko prelaze ljudi na zapadu godisnje, da li je 30 000 realno ?

    Ovaj konkretno za koji sam se zaintersovao je presao 100 000 ( i po fizickom izgledu za 4 godine tako i izgleda, cena mu je niza nego konkurencija pa se plasim da motor nije pri kraju... a u temama o kupovini polovnjaka nema nekih detalja o tome kako da prepoznam da li je dizel ok.

    Unapred se zahvaljujem svima.
    Renault Twingo, 1.2
    Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Ja sam imao takvog punta letos, 1.9d obican dizel i mogu da ti kazem da sam bio prilicno pozitivno iznenadjen. Po meni je bolji od Fieste/Corse/106 i slicnih automobila, jer ima vise prostora, ergonomicniji je, i ima po pravilu vise opreme.

    Ovaj sto sam ja dobio u zamenu za alfu je imao oko 150.000 km na satu, u stvarnosti verovatno vise, inace 2001 godiste. Za tih 3-4000 km koje sam prasao je sve bilo u najboljem redu. Motor vuce relativno dobro (mnogo bolje nego sto pise na papiru), a izuzetno je malli potrosac. Nis-Ohrid-voznja sirom makedonije-Nis sve ukupno oko 1000 km je u proseku trosio oko 5.nesto litra. Voznja na auto-putu je bila oko 140 (165 je max), i relativno ostra voznja po makedonskim gudurama...

    Sve u svemu neces da pogresis

    Comment

    • madwap
      CBC Veteran
      • 02.09.2006
      • 177
      • Beograd

      #3
      Nadam se da necu, ali je moj problem sto se u dizele bas ni malo ne razumem, ali nista. Covek mi izgleda sumnjivo jer je auto uvezen pre 4 meseca i vec ga prodaje...i nerado je pristao da odemo do majstora, a video sam ga na auto pijaci (naravno), i naravno Šabac.

      Što se tiče toga kako ovaj ide ja sam zadovoljan ali nisam neki validan test vozač kada izlazim iz 20togodišnjeg auta na plin, i bicikl ide dobro.

      Da ironija bude još veća, ovaj ima sve što sam video da Punto može da ima, od podizača, alu felni, klime...

      Još malo ću da ga merkam, pa ću da vidim.
      Renault Twingo, 1.2
      Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        da li je pokazatelj dobrog stanja motora ( kao sto neki gledaju ) da podignem merac ulja dok motor radi i ako ne pusi tu da je ok? Ili kada skinem poklopac ulja ?
        taj metod je koristan kod benzinaca gde postoji jaki potpritisak na leru, kod dizela bas i ne.
        pored ostalih pokazatelja i to moze da ukaze na neku tesku nepravilnost u radu motora kod dizela.

        ma koliko cudno zvucalo kod dizela zvuk sagorevanja odaje puno toga o stanju motora, istreniranom uhu nije tesko da i pred bucnosti prepozna zvuke neravnomernog rada motora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • madwap
          CBC Veteran
          • 02.09.2006
          • 177
          • Beograd

          #5
          Hvala, imas li jos neki ( free ) savet kako bih mogao da proverim dizelasa? Moje uvo nije istrenirano sigurno ali ovaj punto redi mirno, jako tiho, deluje mi ravnomerno.
          Renault Twingo, 1.2
          Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            kada dizel ne radi kako treba to se cuje.
            mnogo je teze sakriti neki kvar tako da se ne cuje, posto dizeli sami po sebi dosta grubo rade i osetljivi su na svaku i najmanju nepravilnost u ubrizgavanju/ sagorevanju.

            juedan free savet- pusti da motor odlezi celu noc i prati ponasanje pri prvom jutarnjem paljenju. ako motoru treba vise od 5-10 sekundi da radi apsolutno stabilno (skoro savrseno) nesto nije bas ok.
            pod stabilnim podrazumevam ravnomeran rad, stabilne obrtaje, da ne dimi ni plavo ni crno (belo moze i treba malo), itd isto ponasanje kao da je leto.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • madwap
              CBC Veteran
              • 02.09.2006
              • 177
              • Beograd

              #7
              Hvala na savetu!
              Renault Twingo, 1.2
              Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

              Comment

              • Azrael
                CBC Senator
                • 29.06.2006
                • 278
                • Kragujevac

                #8
                Po meni je mnogo bolji Punto sa 1.3 multi jet dizelasom, startniji je, manje trosi, i jeftiniji je za registraciju!

                Comment

                • madwap
                  CBC Veteran
                  • 02.09.2006
                  • 177
                  • Beograd

                  #9
                  Slazem se, ali je i skuplji bar 500-800 eura.
                  Renault Twingo, 1.2
                  Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                  Comment

                  • Azrael
                    CBC Senator
                    • 29.06.2006
                    • 278
                    • Kragujevac

                    #10
                    Tih 500-800 evra ces ustedeti na registraciji i potrosnji!

                    Comment

                    • fantom
                      CBC Senator
                      • 24.06.2005
                      • 218
                      • Subotica
                      • Fiat 500, StreetKa

                      #11
                      Cuo sam pricu kod "Stojanova" u Ns da dizele sa oznakom ds treba izbegavati,obzirom da sam bio u guzvi kad je tekla prica o tome,nisam se detaljnije raspitivao,al pod tim ds kontam da je u pitanju obican dizel motor......e sad ponavljam...ovo sam samo cuo,tako da se ipak jos raspitaj,al nekako bi bilo bolje mozda da se strpis,ako mozes pa da pazaris sa neki multijet,kazu da je znatno bolji...
                      Old school...

                      Comment

                      • madwap
                        CBC Veteran
                        • 02.09.2006
                        • 177
                        • Beograd

                        #12
                        Hvala ljudi, izgleda da ste upravu. Porazogvarao sam sa nekoliko mehanicara i mnogo ih ne vole... Pogotovu je tu cinjenica da bi ( kako god da kupim od tih uvezenih, koji su presli XY kilometara ) morao da uradim neki servis ( cesto pominju neke španere ( šta je to ? )) kod dizela a da to nije ni malo jeftino...

                        Sve u svemu izgleda da sam se malo zaleteo, ne znajuci dizele, pa sta mi pomogli da se raspitam malo detaljnije.
                        Renault Twingo, 1.2
                        Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #13
                          1.3 Dizel iz fijata - opela je tesko sranj... Sigurno nece izdrzati neku vecu kilometrazu.
                          Ima ogromnu turbo rupu tako da mora da se bas stista i onda ide ko lud (vozim korsu 1.3 sa tim motorom i to sluzbenu).

                          Spaneri su ti zatezaci zupcastog kaisa i spadaju u potrosni materijal koji se menja prilikom svake zamene zupcastog kaisa. Kostaju za novije automobile u proseku oko 100Eura.

                          Inace kako vidi servis (sa zamenama kaisa) kod noviji manjih automobila (punto, korsa, pezo) kosta oko 400E sto cini nekih 10% cene polovnog auta (tvoje ciljne grupe).

                          Da sam ja na tvom mestu, sigurno bi gledao da kupim nesto novo uz ucesce (tako ce ti rata biti minimalna tipa 50E).
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • vega
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2006
                            • 324
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by djukic
                            1.3 Dizel iz fijata - opela je tesko sranj...
                            Ima ogromnu turbo rupu tako da mora da se bas stista i onda ide ko LUD (vozim korsu 1.3 sa tim motorom i to sluzbenu).
                            Nesto ti ne valja na toj corsi ili je cadj blokirala lopatice na turbini ili zevzeci boost controler (ili kako se vec zove). Drug ima istu takvu tako da sam vozio/vozili me milion puta i moze se slobodno reci da ta masina turbo rupe i nema.
                            ... and then the damn thing gone wild!

                            Comment

                            • madwap
                              CBC Veteran
                              • 02.09.2006
                              • 177
                              • Beograd

                              #15
                              Jedine mane koje sam cuo za te automobile ( dizel ) je skup servis i relativno mala kilometraza do nekog osvezenja motora ( 200-250 000 ). S obzirom da svi oni dolaze sa zapada, gde ljudi voze ( u pravom smislu reci pp. 30 000 godisnje ) auto od 5 godina je vec tu pri kraju, (a da dam 4000e + za tako nesto mi se ne isplati ). Daleko sam od novog, prvi je tu Dacia Logan 7000e, za ove ostale nisam smeo ni da gledam.

                              p.s. bez uvrede bilo kome Yuga i stojadina ne racunam u automobile
                              Renault Twingo, 1.2
                              Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                              Comment

                              Working...
                              X