Peugeot partner POMOC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    Peugeot partner POMOC?

    Treba mi mala pomoc , dobio sam od firme na sluzenje Peugeot partner 1.9 obican dizel , kada sam isao u VERANO da ga preuzmem rekli su mi da sipam D2 obicnu naftu , bilo mi je malo cudno , ja opet pitam i to Direktorku prodaje i ona zena ponovi NE Euro Dizel vec samo D2 obicnu naftu ????

    Sta vi kazete ?

    Jos nesto u dodatnu opremu je navedeno : klima , bocna vrata , CD radio , Alarm , centralna brava !

    Kada sam preuzeo autu i krenuo put Cacka naletim na pumpi u ljigu na led , ja reko' da isprobam ABS , kad ono nista samo "sulja" i tu ustanovim da im u standardnoj opremi nema ABS ?????


    Svaka rec bi mi dobro dosla ! Hvala unapred !
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Odlicno vozilo i odlican motor. To je standardni disel sa bosch pumpom i u njega ide obican disel. Nisam siguran ali euro disel mu ne bi skodio jer je cistiji kao gorivo ali malo i skuplji.
    Sto se tice Abs-a mislim da je u standardnom paketu, a mozda je iskljucen. Sa leve strane volana treba da ima bravica kojom se to ukljucuje i iskljucuje a kada podignes haubu da se prepoznati.

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Ako ima EGR ventil, lambda sondu i katalizator(Euro 3 standard) obavezno evro dizel.Ako je bez svega ovoga naravno D-2.
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • zola_
        CBC Senator XXL
        • 24.06.2006
        • 319
        • Novi Beograd

        #4
        ima moj drugar partner sa tim motorom i sipa isklucivo d2, i tvrdi da bolje ide sa d2, a ne vidim razlog da me laze zato sto je auto na firmu tako da on ne placa gorivo, e da ni on nema abs ali ima klimu...

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #5
          Hvala svima na pomoci ....


          Ovako , upravo sam sad zvao Verano Motors, pricao sa covekom koji je sef servisa , kaze iskljucivo D-2 , ja pitam da li mu skodi Euro Dizel on kaze da mu skodi i ne treba sipati nista sem OBICNE NAFTE !

          PS: Dok su mi u Cacku (Ekomeksu) ovlasceni su za "pezoa" da se sipa euro dizel !


          Hmmm....

          Comment

          • jaksa
            CBC Senator XXL
            • 23.10.2004
            • 701
            • Novi Beograd, SC

            #6
            Zasto govorite da je evro dizel cistiji kad po definiciji on to nije, i razlika nije u tome.
            Glavna razlika je u kolicini sumpora u gorivu, koji steti motorima sa onim dzidzabidzama kao sto je Tetak napisao, a ne starijim po konstrukciji, klasicnim dizelasima. Za njih je sadrzaj sumpora u D2 i predvidjen, a smanjeni sadrzaj u evrodizelu steti, i zato se u nedostatku D2 sipa evrodizel i aditiv za podmazivanje.
            Taj sumpor inace ima lubrikativna svojstva

            Comment

            • Cacanin
              CBC Senator XXL
              • 10.10.2005
              • 343
              • Cacak

              #7
              Hmmm , znaci ipak sipati D2 ?



              Pozdrav i svima srecna nova godina i Bozic !

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                Podmazujuce svojstvo obicnog disela, taksisti su u vreme lose nafte kod nas dodavali dvotaktol radi podmazivanja bosch pumpe. Inace euro disel jeste cistiji jer su produkti sagorevanja cistiji, euro disel je visa/laksa frakcija pri destilaciji sirove nafte, znaci laksi ugljovodonici su u pitanju.

                Comment

                • Cacanin
                  CBC Senator XXL
                  • 10.10.2005
                  • 343
                  • Cacak

                  #9
                  Originally posted by TETAK
                  Ako ima EGR ventil, lambda sondu i katalizator(Euro 3 standard) obavezno evro dizel.Ako je bez svega ovoga naravno D-2.

                  Hm ne znam ni sam "TETAK" da li ima , uglavnom sto sigurno znam da je obican 1.9 dizel motor!

                  Comment

                  • Cacanin
                    CBC Senator XXL
                    • 10.10.2005
                    • 343
                    • Cacak

                    #10
                    Jos jedna stvar , danas mi dolazi prijatelj koji vozi isti motor samo u RENOU , kaze da su njemu u Agrostroju u Cacku koji su zastupnici za RENOA rekli da sipa Euro Dizel ....hmmm?


                    Koga slusati ?




                    Ima li neko da malo pojasni i da mi kaze sta tacno , zbog cega D2 a zbog cega ne Euro dizel ???



                    Hvala !

                    Comment

                    • Azrael
                      CBC Senator
                      • 29.06.2006
                      • 278
                      • Kragujevac

                      #11
                      Koliko je znam, u standardne dizel motore treba sipati obican dizel D2, jer on ima vise sumpora, i kao takav sluzi za podmazivanje motora, dok kod euro dizela sumpora ima mnogo manje, i kada se sipa u obicne dizele dolazi do toga da motor zariba! Ako su ti rekli da sipas obican dizel, ti tako uradi, jer imas mnogo verzija Pezoa koji ti vozis, sa razlicitim motorima!

                      Comment

                      • jaksa
                        CBC Senator XXL
                        • 23.10.2004
                        • 701
                        • Novi Beograd, SC

                        #12
                        Nece da zariba motor, jer se on podmazuje uljem, ali hoce pumpa visokog pritiska, tzv bosch pumpa.

                        Comment


                        • #13
                          Sipaj euro dizel i dodaj na svaki rezervoar po 300 grama
                          dvotaktnog ulja. Proverena kombinacija.
                          U firmi imam dva kombija jedan od prvog dana trosi euro dizel
                          i dvotaktno ulje gazi vec 300 000 km sve radi kao sat.
                          Ovaj drugi je bio na d 2 od prvog dana pumpa je pocela da brlja
                          na 120 000 km pa sam ga utopio .
                          Ovo sam testirao licno tako da sam u praksi dokazao
                          sta treba a sta ne .
                          U nemackoj je evro dizel 51 cetan . aovaj nas dizel je 45 .
                          Auto mirnije radi i bolje vuce a i nema sumpora koji je stetan i
                          za dizne i pumpu a i razgradjuje ulje u motoru .
                          Znaci ne slusaj onu tetkicu iz verana nego sipaj cisti evrodizel.
                          Mazivno svojstvo ce mu dati dvotaktol a potrosnja i performanse
                          ce da nadoknade ulozeno .
                          Na kraju ces da profitiras kroz duzu eksploataciju .

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            posto sam pitan, slazem se sa obrazlozenjem koje je dao @jaksa.
                            sumpor ima stetne (ekoloski) i korisne (po "bosch'' pumpu) osobine.
                            nije navedeno koji je tacno model/ godiste vozila pa uz pretpostavku da se radi o klasicnom dizelu (a taj se ne uklapa u euro 3 norme) i vreme kada je konstruisan D2 je tada bio aktuealan i motor sa agregatima za to gorivo prilagodjen.


                            motori se razlikuju i u istom vozilu od godista do godista, od trzista do trzista pa ni motori u drugom autu ma koliko slicni ne moraju da budu istih osobina.

                            koliko znam Reno i Pezo imaju totalno razlicite familije dizel motora, 2 zasebna koncerna.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Cacanin
                              CBC Senator XXL
                              • 10.10.2005
                              • 343
                              • Cacak

                              #15
                              Originally posted by brick
                              posto sam pitan, slazem se sa obrazlozenjem koje je dao @jaksa.
                              sumpor ima stetne (ekoloski) i korisne (po "bosch'' pumpu) osobine.
                              nije navedeno koji je tacno model/ godiste vozila pa uz pretpostavku da se radi o klasicnom dizelu (a taj se ne uklapa u euro 3 norme) i vreme kada je konstruisan D2 je tada bio aktuealan i motor sa agregatima za to gorivo prilagodjen.


                              motori se razlikuju i u istom vozilu od godista do godista, od trzista do trzista pa ni motori u drugom autu ma koliko slicni ne moraju da budu istih osobina.

                              koliko znam Reno i Pezo imaju totalno razlicite familije dizel motora, 2 zasebna koncerna.

                              "BRICK" u pitanju je Peugeot partner 1.9 obican disel , 70ks vozilo je novo , kupljeno pre 15 dana !

                              Comment

                              Working...
                              X