Peugeot partner POMOC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    je li auto poseduje oxi katalizator ?

    ako da, sipati euro dizel (eko dizel svejedno) a izbegavati D2.

    ako nema kat moze bez problema D2, pogotovu ako je to stari motor, (po konstrukciji, nema veze kada je kupljen tj sto je ovde prodat kao nov).

    u doba kada je D2 bilo osnovno gorivo katalizatori nisu postojali (koliko kapiram taj Pezo motor je po tipu iz 70tih godina proslog veka, sa klasicnom "bos" pumpom i indirektnim ubrizgavanjem).

    ako je motor noviji, tipa HDI onda mora euro dizel.

    inace, D2 je drugo ime za loz ulje (heating oil) koe se koristi za grejne kotlove.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Nov auto , i nacuo sam kada sam preuzeo auto da su ovo zalihe sa Euro 3 motorom i da se vise nece proizvoditi ti motori vec samo sa Euro 4 standardom

      ovo sam sada primetio.
      bez ljutnje, jedno pitanje.

      da li si siguran da se radi o novom motoru (i vozilu) proizvedenom za evropsko trziste ?

      to pitam zato sto kazes da si nacuo o euro 4- naime sada vec treva godina uopste se ne proizvodi u Evropi euro 3 ( i naravno ne prodaje) motor.
      ni kod jednog proizvodjaca, pa ni Pezoa.

      ali, Pezo je firma koja radi na vise kontinenata, mozda je to model ( i motor) za Afriku, Aziju, latino Ameriku gde ne vaze euro norme, i gde se naveliko trosi D2 (loz ulje).

      ako jeste takav model onda sipaj D2 (nema katalizator) bez posebnih briga.
      ako je ipak euro model onda ne moze da bude niti euro 3 vec najmanje euro 4 ili verovatno vec euro 5 ako je model za ovu 2007 godinu.

      da se podsetimo, euro 4 je uveden 2002-2003 godine kao standarda a postao je obavezan za svaki novi auto od 01.01.2004.

      danas su u ponudi euro 5 (trebalo bi da 2008. bude obavezan) dizel modeli pojedinih fabrika, uskoro se ocekuje izlazak euro 6 modela iz razvojnih biroa.

      jedan motor moze da se prilagodi za razlicita trzista, koji je tacno motor najbolje moze da odgovori neko ko se precizno razume u Pezo oznake motora.

      ima li na guglu odgovora na tvoje pitanje (?)

      svestan sam da je novi auto i da pogresno gorivo moze da ispadne nezgodno a opet ako tako decidno iz Verana tvrde da je D2, logicno je da su upuceni u svoje proizvode.

      zbunjujuce svezajedno
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Cacanin
        CBC Senator XXL
        • 10.10.2005
        • 343
        • Cacak

        #33
        Originally posted by brick
        Nov auto , i nacuo sam kada sam preuzeo auto da su ovo zalihe sa Euro 3 motorom i da se vise nece proizvoditi ti motori vec samo sa Euro 4 standardom

        ovo sam sada primetio.
        bez ljutnje, jedno pitanje.

        da li si siguran da se radi o novom motoru (i vozilu) proizvedenom za evropsko trziste ?

        to pitam zato sto kazes da si nacuo o euro 4- naime sada vec treva godina uopste se ne proizvodi u Evropi euro 3 ( i naravno ne prodaje) motor.
        ni kod jednog proizvodjaca, pa ni Pezoa.

        ali, Pezo je firma koja radi na vise kontinenata, mozda je to model ( i motor) za Afriku, Aziju, latino Ameriku gde ne vaze euro norme, i gde se naveliko trosi D2 (loz ulje).

        ako jeste takav model onda sipaj D2 (nema katalizator) bez posebnih briga.
        ako je ipak euro model onda ne moze da bude niti euro 3 vec najmanje euro 4 ili verovatno vec euro 5 ako je model za ovu 2007 godinu.

        da se podsetimo, euro 4 je uveden 2002-2003 godine kao standarda a postao je obavezan za svaki novi auto od 01.01.2004.

        danas su u ponudi euro 5 (trebalo bi da 2008. bude obavezan) dizel modeli pojedinih fabrika, uskoro se ocekuje izlazak euro 6 modela iz razvojnih biroa.

        jedan motor moze da se prilagodi za razlicita trzista, koji je tacno motor najbolje moze da odgovori neko ko se precizno razume u Pezo oznake motora.

        ima li na guglu odgovora na tvoje pitanje (?)

        svestan sam da je novi auto i da pogresno gorivo moze da ispadne nezgodno a opet ako tako decidno iz Verana tvrde da je D2, logicno je da su upuceni u svoje proizvode.

        zbunjujuce svezajedno

        Novo vozilo (glanc) 000003 km , ja ga licno isterao iz salona , to je najnoviji tip Pezo partnera , verovatno ste svi primetili po gradovima voze se , u Cacku ga vozi posta ...

        Auto jeste za Evropsko trziste , imam upustvo imam servisnu knjizicu i na oba mesta cak i u katalogu u ponudi imaju 1.9 d , 1.4 benzin , i 2-3 HDI motora !

        PA iskreno nisam ni "lutao" po "guglu" ne znam ni sam kako tamo da nadjem?

        U Veranu tako kazu , kazu sipa se D2 - namenjeno ali nece mu ni Euro dizel skoditi , dok mi u Cacku (pezo servis) kaze jedan poznanik da sipam Euro dizel i na svaki treci rezeorvar aditiv , npr. "virt" ???

        E SAD MENE INTERESUJE , DA LI STVARNO NJEMU NE MOZE DA SKODI EURO DIZEL ? , CENA JE NEBITNA , ZELIM DA GA SIPAM PRE NEGO D-2 , IPAK CISTIJI JE ..., BOLJI ....koliko toliko !

        Npr. moj drugar vozi 1.9 tdi pasata iz 98' i sipa stalno Euro Dizel i na svaki rezeorvar sipa kanticu dvotaktola !!!


        KO JOS IMA NEKU INFORMACIJU , MOZE DA POMOGNE , TU SAM ZA SVAKU INFORMACIJU , BROJ MOTORA SASIJE , NEKI DETALJ SA VOZILA BILO STA ....



        HVALA S V I M A !

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #34
          Originally posted by ChubbChubbs
          ali ce se cesce prljati usisna grana, EGR ventil, lambda sonda i katalizator!
          a sta je sa pumpom? nece li se ona pokvariti usled manjeg podmazivanja?

          [quote:w2fybwvl]Nece da zariba motor, jer se on podmazuje uljem, ali hoce pumpa visokog pritiska, tzv bosch pumpa
          i da li se pumpa podmazuje ili hladi naftom?[/quote:w2fybwvl]

          Pa taj nas Euro dizel je normalan dizel u Evropi, pa se kod njih pumpe ne kvare... Zato sam doneo onaj zakljucak!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            imam upustvo
            onda je najlakse, sta pise doslovce u uputstvu-koje gorivo je navedeno to i sipaj.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Timothy Leary
              CBC Senator XXL
              • 23.04.2006
              • 439
              • Beograd

              #36
              pa baci ovde prva tri karaktera od broja motora da pogledamo u onoj listi za koju sam ostavio link.....

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #37
                Ja sam ga licno isterao iz Verana , iz salona kako da znam da li je Euro 3!
                @ Cacanin: Ako si vec preuzeo nov auto iz Verana i nisi siguran na osnovu dokumentacije/uputstva koji je motor u pitanju, oni su duzhni (ne bukvalno, ali nadam se da ce biti toliko obzirni prema kupcu novog auta) da ti na zahtev daju uvid, ili bar ishtapmani izveshtaj iz Peugeot-ove baze podataka kojoj kao ovlashcen serviser/prodavac Verano ima pristupa. Na osnovu broja shasije cesh iz Peugeot-ove baze podataka (ne Veranove, vec matichne, u Francuskoj) da dobijesh kompletan izveshtaj, ukljuchujuci i info o motoru i emisiji izduvnih gasova. Mozhda tamo izrichito nece pisati Euro 3 ili shta vec, ali je preciziran sastav izduvnih gasova koju taj motor/auto emituje, a na osnovu te info o "kvalitetu" izduvnih gasova cesh saznati koji Eko standard zadovoljava.

                PS. Taj motor je radjen u Euro 2 ali i Euro 3 izvedbi. Verzija Euro 4 takvog ne postoji, motor takve klasichne konstrukcije jednostavno ne mozhe da zadovoljava visoke ekoloshke norme o izduvnim gasovima. Bash kao i SDI koji sam pomenuo ranije, nove ekoloshke norme su svojevremeno "naterale" proizvodjache da promenom nachina ubrizgavanja, adaptiranom elektronskom kontrolom rada motora, boljom reciklazhom izduvnih gasova i sl, naprave "chistije" verzije onih motora koji su dobro prolazili na trzhishtu, a ovaj 1,9 d i SDI kod VW-a su bili medju omiljenijim kod kupaca. Jedan motor klasichne konstrukcije kakve je taj 1,9 mozhe uz silne modifikacije da zadovolji jedino Euro 3 standard, maksimum. U svakom sluchaju, tachnu info mozhesh da dobijesh od ovlashcenog servisa/prodavca iz matichne baze podataka, na osnovu CoC sertifikata ili na osnovu kontrole/inspekcije. Ponavljam, to shto auto ima lambda sondu, EGR ventil i katalizator ne znachi Euro 3 standard - na catu mora biti (najmanje) dve lambda-sonde da bi se uopshte govorilo o Euro 3 modelu, ukoliko nema filtera chestica to opet ukazuje na ranije standarde izrade, nachin ubrizgavanja (direktno/indirektno) takodje itd itd...

                Dakle, najjednostavnije je da od Verana zatrazhish izveshtaj iz Peugeot-ove baze podataka, nadam se da ce biti (bar) toliko ljubazni... Chinjenica da su ti oni lichno preporuchili D2 bar meni lichno "govori" da se radi o starijoj izvedbi tog motora. Ako vec jeste taj motor u pitanju, onda slobodno poslushaj njihov savet - eurodiesel mu mozhe samo shkoditi.

                PS2. A ako se kojim sluchajem ispostavi da su ti u "ovlashcenom" Veranu savetovali da sipash D2 u pogreshan auto, onda su oni neverovatne budale, i to "ovlashcene"
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #38
                  A ako se kojim sluchajem ispostavi da su ti u "ovlashcenom" Veranu savetovali da sipash D2 u pogreshan auto, onda su oni neverovatne biiiip!, i to "ovlashcene"
                  u svakom slucaju traziti napismeno da ne bude posle problema.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #39
                    Ja se napravim "zabrinuti vlasnik" i odem do ovlašćenog servisa u Čačku da potražim pomoć oko goriva, baš kako je Cacanin rekao.
                    Odgovor je izgledao otprilike ovako:".....Mile dodji ovamo da te čovek nešto pita!Je li, koje ono gorivo ide u "Partnera"?Kako, koje valjda D-2!Kako bre D-2 juče smo onom rekli Evro dizel......Ma može i evro dizel....Čuj brate sipaj samo D-2 i uživaj.........".
                    Ja se lepo zahvalim i odem .......da uživam!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      zna li Pezo da su mu ovakvi (od njega) ovlasceni servisi i serviseri ?
                      ovakav (ne)profesionalizam nikako ne povecava vrednost brenda a odvraca i buduce potencijalne kupce da povere svoje vozilo i bezbednost u takve strucne ovlascene ruke.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Cacanin
                        CBC Senator XXL
                        • 10.10.2005
                        • 343
                        • Cacak

                        #41
                        Originally posted by TETAK
                        Ja se napravim "zabrinuti vlasnik" i odem do ovlašćenog servisa u Čačku da potražim pomoć oko goriva, baš kako je Cacanin rekao.
                        Odgovor je izgledao otprilike ovako:".....Mile dodji ovamo da te čovek nešto pita!Je li, koje ono gorivo ide u "Partnera"?Kako, koje valjda D-2!Kako bre D-2 juče smo onom rekli Evro dizel......Ma može i evro dizel....Čuj brate sipaj samo D-2 i uživaj.........".
                        Ja se lepo zahvalim i odem .......da uživam!

                        Pa bas tako i meni , kazu sipaj D2 i dvotaktol

                        U veranu kazu D2 , posle kazu moze i Euro disel !


                        MENE SAMO INTERSUJE HOCE LI NESTO FALITI AKO SIPAM EURO DISEL , u bilo kom slucaju da li je Euro 2, 3 ???

                        Comment

                        • Cacanin
                          CBC Senator XXL
                          • 10.10.2005
                          • 343
                          • Cacak

                          #42
                          Originally posted by brick
                          zna li Pezo da su mu ovakvi (od njega) ovlasceni servisi i serviseri ?
                          ovakav (ne)profesionalizam nikako ne povecava vrednost brenda a odvraca i buduce potencijalne kupce da povere svoje vozilo i bezbednost u takve strucne ovlascene ruke.

                          Stvarno je tako u pravu si 100% , nazalost , u Cacku je servis uzas , bas kao sto TETAK rece , "Mile poitaj" u salonu retko ko kad ima , niko nista ne zna , obicno kad odem piju kafu i purnjaju cigarcine da ne moze da se udje ! UZAS


                          A NE ZNAJU KOJI JE TIP I DA LI MOZE EURO DIZEL !!!!!! SRBIJOO

                          Comment

                          • Delkan
                            CBC Senator XXL
                            • 14.06.2005
                            • 829
                            • 60 km From BG,West

                            #43
                            E-mail iz Bosch Diesel Centra Zeravica,Novo Milosevo kao odgovor na pitanje u vezi d2 i ed,kao i na koji nacin sumpor "podmazuje":

                            mislim da su henmicari najkompetentniji da Vam odgovore na Vasa pitanja.
                            Ako gledamo cisto logicno, sipanjem ulja u gorivo dobija se gorivo i ulje a ne masna nafta. Masnocu nafti daje parafin.
                            Parafin se zimi zgusnjava i zato nafta "mrzne". Resenje za zimu je D1, nafta bez parafina. Ne mrzne ali je suva.
                            Dvotaktol ili neko drugo ulje koje se sipa u naftu pri sagorevanju ostavlja puno garezi u motoru.
                            Eurodizel, prema podacima iz novinskih clanaka i televizije, sadrzi manji procenat sumpora i samim tim manje zagadjuje okolinu.
                            Ako gledamo konstrukciju pumpi, novije pumpe se baziraju na starijim ali su zbog sve vecih pritisaka koje postizu sve komplikovanije i
                            delovi su radjeni sa manjom tolerancijom sto zanaci da su osetljivije na lose gorivo ("posno" gorivo, vodu u gorivu, necistocu...)
                            Ako one bez problema rade na eurodizel logicno je da ni starim pumpama ne steti to isto gorivo.
                            Nadam se da sam Vam nekako pomogao. Podaci koje sam izneo su iz iskustva i iz javnih izvora informisanja.
                            S postovanjem,

                            Jovan Sekulic
                            BDC Zeravica
                            N.Milosevo
                            Sto se servisa Zeravica tice,ne treba trositi reci,vecina ljudi zna o kakvom je servisu rec...Po mnogima najbolji u zemlji.Oni jos nisu popravljali ni jednu pumpu koja je crkla od ED,ali zato jesu gomilu koje su pocrkale od vode i necistoca u gorivu.

                            Ako ja u moju krbulju iz `91 sipam ed i nista mu nije(a pumpa je bila nedavno na kontroli) mozes i ti u taj nov 1.9d.
                            Kad sipam taj ed,prvenstveno mi je na umu ulje u motoru,jer na njega utice taj sumpor iz goriva...

                            Ako ces da sipas d2 i menjas ulje na recimo,12-15000km bas me zanima koliko ce motor da traje...
                            Na koliko ce ti menjati ulje,sta su ti rekli?

                            Comment

                            • Cacanin
                              CBC Senator XXL
                              • 10.10.2005
                              • 343
                              • Cacak

                              #44
                              @ DELKAN

                              U Veranu su mi rekli (tako pise u ser.knjizici) prvi servis i zamena ulje se radi na 10.000km ili 6 meseci starosti !

                              Ovako , jos jednom da ponovim prvo kad sam pitao u Veranu su mi rekli da sipam D2 i ponovili par puta , kada sam ja kasnije zvao Direktorku prodaje koja se raspitala u servisu receno mi je da moze i Euro Dizel ali da je moj motor napravljen za D2 ! Ali da mu ED nista ne skodi !


                              Dok su mi u ovlascenom servisu u Cacku rekli da sipam iskljucivo D2 jer Euro dizel ne podmazuje dovoljno ...... sto mi je i reklo jos par ljudi !


                              Tako isto i dosta ljudi mi je reklo da sipam Euro Dizel ....


                              AKO TREBA DA OSTAVIM NEKE PODATKE OD VOZILA I AKO MOZE NEKO DA PROVERI , HVALA UNAPRED !

                              HVALA I TEBI " D E L K A N "

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                D2 i 10.000km sa jednim uljem-zaboravi.

                                uz D2 pri idealnim uslovima upotrebe interval zamene je (do) 7.500km.
                                otovreni put, vecinom zagrejan motor, velika kilometraza u malom vremenskom intervalu, nema mnogo rada na leru, vozilo se koristi prazno ili gotovo prazno u blagim uslovima klime, po ravnom.

                                ako nesto od toga nije idealno, D2 i ulje se ne podnose duze od 3.000-5.000km i to za jako dobra CF-4 ulja (po pitanju sumpora namenski formulacija).

                                uz 10.000km interval zamene ulja mislim da je euro dizel nuznost, ne vise pitanje zelja.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X