Polo , razmisljanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tanko je pa mi na prvi pogled palo na pamet da je zica
    a posle kad sam se malo bolje prisetio shvatio sam da je crevo
    valjda mogu da pogresim, j**i ga davno sam to gledao
    i molio bih vas da me ne ********te na racun ovoga "zica-crevo"

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #17
      Originally posted by BOOST
      RankoK >>> Display pokazuje -40 ali ECU simulira srednju vrednost opsega.

      Dakle, pre ce biti da gubis nego li dobijas.

      I nezaboravi obrnuto proporcionalnu logiku.

      Hladniji vazduh je gusci , u manjem volumenu, veca masa. Verovatno da ce iz tog razloga auto dobijati vise goriva nego li mu teba ako je temperatura preko oko 0 stepeni a manje kad je izpod, ako nema senzora.

      znaci, hoces da kazes da bi on manje dobijao goriva ako je veoma niska temperatura? dobro a kako onda objasnjavas kada je hladno da auto vise trosi? (sta, treba mu vise vremena da bi dosao do svoje radne temperature? )
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        na onoj temi "Yugo EFI" ima "nazovi" shema nekog sistema ubrizgavanja ,pa vas pitam jel to tako slicno i u mom autu????
        ako je cevcica u pitanju kako ja dora naveo, a sva je sansa da jeste onda nije bas taj Yugo efi slican tvom motoru.

        mnogo je Yugo napredniji i sistem napajanja je full digitalni (elektronski) dok je na tvom VWu stari elektro mehanicki najverovatnije.sto rece boost jos iz starog Pasata...tacnije Golfa 1 iz 70tih.

        ne bih nagadjao bez slike ali je moguce da ako negde cevcica uvlaci fals vazduh to remeti usis a time i dovod goriva i posledicno trzanje koje pominjes.

        proveri i te gumene stitnike na kraju vakum cevcice za svaki slucaj.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment


        • #19
          boze sacuvaj!!!!
          kakvu krntiju vozim
          a ubrizgavanje kako je ono reseno??
          ima li kod mene u autu elektronike???
          i ako ima elektronike sta sve ona kontrolise???
          P.S. Da vas dalje ne bi smarao, recite mi da li negde postoje informacije te prirode na net-u!!!!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            kakvu krntiju vozim
            nije krntija, VW je veoma konzervativan i kada god moze ide na sto jeftinije i odavno u serijama miliona komada provereno resenje.
            po pravilu VW kasni oko 10-15 godina po tehnickim resenjima ali to nije smetnja da napravi solidne aute. otuda i izreka da moze da ih popravlja svaki kovac

            da li negde postoje informacije te prirode na net-
            postoje negde sigurno. potrazi VW forume ili se prijavi na mailing listu.
            pretpostavljam da bi najvise info mogao da saznas na nemackom jeziku, na nekom nemackom forumu/listi.

            citas li nemacki za pocetak?

            ili da pogledas na netu haynes.uk ili amazon da li imaju neku literaturu o tvom autu pa porucis knjige?

            neke ideje za razmisljanje koje padaju na pamet.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment


            • #21
              @ brick
              pomalo zbunjen
              ti rece da je moj auto zaostaliji od Yugo EFI-ja
              kod njega je Bosch monotronic(****m li ga koako se kaze i pise )
              verzija 4.nesto
              a kod mene 9.0
              evo vidi

              sada sam zbunjen
              P.S. da se razumemo moj polo je 97 god 1.0 AER

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/ttx/plc ... _96-97.pdf
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23


                  http://www.manualsoft.iberia-space.com/ ... 02s001.htm

                  http://www.teses.usp.br/teses/disponive ... duardo.pdf
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    Dora >> Daj nezezaj, nije moguce da jos dan danas rade sa starim resenjem koje se pojavilo sa izlazom Pasata ??
                    Pošto znaš šta radim, ulazi mi sve što su ljudi napravili u dvorište, onako odokativno iz glave bih rekao da to tako funkcioniše u bar 60 posto vozila.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment


                    • #25
                      jebi ga!!!
                      stvarno ne moze vise ovako
                      sudija sviraj kraj!!!!!!

                      kad sam bio mali verovao sam da ispod haube zive mali ljudi koji pokrecu sve...
                      P.S.kad malo bolje razmislim, bolje je da se drzim tog proverenog misljenja nego da prodjem sa trajnim ostecenjem mozga
                      i nema vise da me boli vugla oko bilo cega

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        pomalo zbunjen
                        ti rece da je moj auto zaostaliji od Yugo EFI-ja
                        kod njega je Bosch monotronic(****m li ga koako se kaze i pise )
                        verzija 4.nesto
                        i ja sam zbunjen. prvo si rekao da imas termostat. onda je bilo da je to zica. na kraju je zadnja verzija da je vakuum crevo.
                        nesiguran sta je zapravo.

                        Yugo efi nije monotronic vec multipoint ubrizgavanje, daleko napredniji sistem od mono. to je ono sto imaju BMW, Mercedes, Volvo, Honda, Audi itd kao sistem napajanja gorivom i upravljanjem paljenja. jedno do najboljih resenja koje je Bos tada imao (tih godina).

                        ako je kod tebe mono, to je sistem prethodne (mozda i 2) generacije.

                        vakuum regulacija je sistem pre uvodjenja elektronike u motor menadzment.
                        jedan Polo 1.0 model 1996. ciji sam motor imao prilike da vidim zadnji put pre jedno 4 godine je imao prastari motor iz Golfa 1 od 1043. kubika. onaj koji se ugradjivao od 1974. u Golf. dobro, ima nekih dorada i dopuna kao sto je paljenje koje vise nije sa platinama na primer ali to nije motor novije konstrukcije sa najmodernijim resenjima.

                        no nije ni bitno, ti rece da je tebi motor neispravan i da trza u radu.
                        treba uraditi dijagnostiku, otkloniti kvar i dovesti motor u stanje kako je sama fabrika predvidela.
                        ja nemam VWa i ne mogu ti pomoci oko obuke za taj motor.

                        ako ti nesto treba za LuftHeizdraht Boschovo ubrizgavanje verzije 2.4 tu ti vec mogu poprilicno pomoci. imam sve kodove, komplet dijagnostiku, dijagrame senzora itd.

                        pozdrav
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment


                        • #27
                          pardon opet moja greska
                          sto se tice u**** 100% je crevo -to smo razjasnili...
                          sad mi je sve jasno, dobro ovo vezano za blok me nije nimalo iznenadilo(mislim na god. konstrukcije)
                          ali ovo za sistem ubrizgavanja-strashno

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            ma sto strasno. za gradski auto nema potrebe forsirati previse sofisticirane i avangardne sisteme. skupi su, a za tu primenu se nista ne bi ni osetilo u praksi.
                            ipak je to malo konja i mali motor, ali sasvom ok za takav auto.

                            na veliku proizvodnu seriju i mala usteda na komad u zbiru daje velike pare, odnosno profit

                            ne prave se odavno auta da budu najbolje moguce resena, njegovo velicanstvo profit vise brine, ako me razumes.

                            a prednost mono sistema je da je jeftiniji za odrzavanje i robusniji na losije gorivo.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment


                            • #29
                              @Brick
                              vidi shta sam izbunario na
                              Ce site web est à vendre ! polo-gt.co.uk réunit des informations et annonces. Nous espérons que vous y trouverez les informations que vous recherchez !

                              negde u txt-u stoji i ovaj odeljak
                              In 1997 the 1043cc engine was finally retired and replaced by all-new aluminium blocked multi-point injection 999cc developing 50bhp.
                              u saobracajnoj kod mene pishe 999ccm i 50KS
                              sto znaci da je kod mene MPI ako se ne varam
                              a blok iz GolfI je proslost

                              Comment


                              • #30
                                kad samo razjasnili
                                imam jedno pitanje oko injektora
                                sta znaci peak ans i duty cycle???
                                peak ans bitrebalo da bude kao neka max. vrednost otvaranja
                                a duty cycle vreme rada injektora
                                ovo samo nagadjam,a vas pitam sta su te vrednosti.....

                                Comment

                                Working...
                                X