Prodat Aston Martin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    Prodat Aston Martin

    Ford sells Aston Martin
    Deal valued at $925 million; Ford keeps share valued at $77 million

    Dale Jewett | Automotive News / March 12, 2007 - 8:13 am


    Ford Motor Co. today said it is selling Aston Martin to an investment group headed by race-shop owner David Richards. Ford had put the luxury automaker up for sale last fall to raise cash to fund its restructuring.

    Ford said the total value of the deal is $925 million, or 479 million pounds. But Ford said it is keeping a share of Aston Martin, valued at $77 million, or 40 million pounds.

    The deal is expected to close in the second quarter of this year.

    Richards is chairman of Prodrive, a motor sport company that fields Aston Martin cars in racing; John Sinders, an Aston Martin collector and a backer of Aston Martin Racing; and Kuwait-based investment companies Investment Dar and Adeem Investment Co.

    This is Ford Motor Co.'s press release announcing the sale of Aston Martin

    DEARBORN, Mich., March, 12, 2007 - Ford Motor Company [NYSE: F] announced today it has entered into a definitive agreement to sell Aston Martin, its prestigious sports car business, to a consortium comprised of David Richards, John Sinders, Investment Dar and Adeem Investment Co. This transaction is the result of Ford's decision, as announced in August 2006, to explore strategic options for the Aston Martin business as the company restructures its core automotive operations and builds liquidity.

    The sale is expected to close during the second quarter and is subject to customary closing conditions, including applicable regulatory approvals. The transaction values Aston Martin at
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #2
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • slobodan81
      CBC Član
      • 16.11.2006
      • 79
      • Negotin

      #3
      brateeeee......
      audi a6 1.9 tdi
      uskoro neka benzinara

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Jedino mi ime Prodrive ovde uliva poverenje, ali plasim se kao i uvek kada vlasnistvo dohvate neki investicioni fondovi koji nemaju osecaj za ovakvu vrstu industrije i koje ne raspolazu tehnoloskom bazom za dalji razvoj.

        Comment

        • LazaNS
          CBC Član
          • 24.12.2006
          • 93
          • NS

          #5
          Bezveze, cuo sam najavu za ovo skoro u Top Gearu, i oni su rekli da je to glupost od strane Forda.
          Stvarno ne znam sta tih 700mil eura toliko znace Fordu, to je za njih sica, a ovako gube proizvodjaca koji je stvarno zaradjivao i predstavljao im lepu reklamu.

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Ma, patku je zaradjivao... Toliko su para bacili u njega da nije ni cudo sto su ga prodali... Dobro je i tu cenu u'vatio... Nekad bio cenjen brand, danas i nije... Previse skup, premalo pouzdan, ne ide ruku pod ruku, mozda u U.K. ali od njih se ne zivi
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #7
              Aston Martin je predprosle godine zabelezio prvi profit posle skoro 40 godina. Toliko o tome da je Ford zaradjivao na njima.

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Ne preterujte - 40 godina bez profita ne moze ni u komunizmu da se opstane.

                Aston Martin nikada nije bio uspesniji i cenjeniji jos od 60ih. Njegov ponovni uspon je poceo od modela DB7 i nastavlja se bez pogresnog modela od tada.

                Jaguar je taj koji donosi gubitke, ali sve u svemu ni profit Aston Martina, ni gubitak Jaguara nije neka stavka u bilansu Forda...

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #9
                  Ta informacija je bila na internetu, cini mi se da je AutoBlog prvi objavio, a posle i ostali.

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    U svakom slucaju, vise je Aston Martin profitirao od Forda nego obrnuto...
                    Ford ima iskustva na svim poljima i to ume da kombinuje kad hoce.
                    Kako god, Aston Martin je brand koji opstaje uprkos svemu. Jedino mi se ne svidja sto se toliko prodaje, svako malo menja vlasnika. No, mozda tako treba.
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #11
                      Originally posted by starac vujadin
                      Jedino mi ime Prodrive ovde uliva poverenje, ali plasim se kao i uvek kada vlasnistvo dohvate neki investicioni fondovi koji nemaju osecaj za ovakvu vrstu industrije i koje ne raspolazu tehnoloskom bazom za dalji razvoj.
                      Mozda investicioni fondovi nemaju urodjen osecaj za takvu vrstu industrije, ali imaju osecaj za profit i ne zale da plate nekog ko ima osecaj da sve to vodi profitabilno i nekog ko ima tehnolosku bazu

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #12
                        Do sada nema pozitivnog primera takvog aranzmana. Posle nekog vremena uvide da ne moze da se tako brzo isplati ulozeno i prodaju dalje za jeftinije nekom trecem da bi se ratosiljali akvizicije.

                        Jedina tehnoloska baza moze biti Prodrive, ali je to usko specijalizovana firma za auto sport i ona se bavi doradom i poboljasavnjem postojecih sklopova, a to nije razvoj novih...

                        Bice bitno da ostane Ulrich Bez u Aston Martinu, on ih je digao ovde gde su.

                        Comment

                        • LazaNS
                          CBC Član
                          • 24.12.2006
                          • 93
                          • NS

                          #13
                          Pa makar i da je belezio gubitke zadnjih 40god kakve to veze ima ako sad donosi profit, znaci konacno naprave profitabilnu fabriku pa je onda brze bolje prodaju. Ni Bugati ne donosi profit VWu pa to nije toliko ni bitno. Meni je Aston zakon.

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            #14
                            Mozda je zvaka za ludaka da je profitabilan, niste mislili na to ?
                            Svasta se radi u danasnjem svetu samo da bi se nesto bolje prodalo


                            Eh te teorije zavere

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Ochekivan potez Forda, koji ionako ima dovoljno problema i sa sopstvenim proizvodnim programom, pre svega na domacem terenu.

                              Aston Martin, ma koliko tradicije i istorije stajalo iza tog imena, vec dugo vremena nije ni profitabilan niti trzhishno konkurentan. Ponuda mora da prati potrazhnju, a ne obrnuto, to je osnovni princip trzhishne ekonomije. Aston odavno ne prati i ne slusha trzhishne zahteve, vec svoju proizvodnu filozofiju i dalje bazira na nekim tamo '60-im i '70-im godinama proshlog veka. Razumem da svaki ozbiljni proizvodjach mora (treba) da u svom proizvodnom programu nudi i visoko luksuzne kupee, ali ako neko bazira 80% svoje proizvodnje na toj klasi onda mora da bude siguran da je dovoljno konkurentan u toj specifichnoj klasi, gde su standardi izuzetno, izuzetno visoki, kao i ochekivanja bolesno bogate klijentele koja je spremna da plati za neke visoko luksuzne kupee koji koshtaju malo bogatstvo, troshe isto tako luksuzno, a chija praktichna upotrebljivost je vrlo diskutabilna ili veoma ogranichena.

                              Takve automobile danas mozhe da prodaje josh jedino Ferrari, Lambo, Porsche i slichna egzotika gde Aston Martin ipak ne pripada, koliko god u njemu verovali da je tako. I upravo u tome je njihov problem. Valjda im je britanski ponos stvorio lazhnu sliku pred ochima, pa misle da josh uvek spadaju u sam vrh automobilske egzotike. Kad shvate da nije tako, i ukoliko svoj proizvodni program prilagode trzhishnoj potrazhnji, mozhda im i bude krenulo na bolje.

                              A do tad me ne bi zachudilo i da dospu u ruke nekih kineza, poput brace im iz Rovera...

                              BTW. VW, odnosno Piech, su insistirali na proizvodnji Veyrona tek prestizha i demonstracije trzhishne snage radi, ne sa namerom da zarade na njemu. Medjutim, VW ima toliki proizvodni program i godishnje prihode da mozhe sebi da priushti da sa svakim prodatim Veyronom svesno bude na gubitku po par miliona evra. Na takav poslovan potez se mozhe odluchiti samo proizvodjach koji ima dovoljne "rezerve", a Ford u poslednjih par godina ima svega sem rezervi u smislu trzhishnog profita...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X