Otac mi trenutno vozi Ford Escort IV 1.6D, koji ima 40kW/54KS i prema specifikaciji maksimalna brzina mu je mislim 148, ali nisam siguran. u svakom slucaju oko 150. Pre je imao Golf II isto 1.6D koji takodje ima 40kW.
Iako ni on ni pomenuti Escort nisu mladi vise, ne voli bas da mili po auto putu, a i nervira ga sto ga bukvalno svi prestizu
(on vozi 100 konstantno), ne toliko kod nas koliko na auto putu kroz Hrvatsku gde je kaze, bukvalno najsporiji
Moje pitanje je da li je 120-130 km/h mnogo odnosno previse za taj 1.6D motor u Escortu IV kao konstantna putna brzina na auto putu koju bi odrzavao recimo nekoliko sati posto cale ide na duza putovanja od oko 550 km na relaciji Beograd- imanje u Hrvatskoj.
Napomenucu da je motor i ceo auto u odlicnom stanju iako je star, ali da se stice utisak kao da mu je 100 optimalna brzina. na 100 motor nije bucan, dok na 110 se buka vec povecava, ali je i dalje na relativno pristojnom nivou. e vec preko 110 motor postaje bas dosta bucan i stice se utisak kao da se muci prosto. uglavnom voznjom toga auta stice se osecaj kao da mu je optimalna brzina 100, eventualno 110.
Matorog iritira sto ga na auto putu svi prestizu, pa je razmisljao o stavljanju dodatne zvucne izolacije koja bi resila problem buke. Ali, da li je to ipak previse za taj motor?
Zamolio bih da ne dobijem odgovore tipa "ma dosta mu je i 80" i slicno.
Neka odgovore pre svega oni koji imaju iskustva sa tim starijim 1.6D motorima i oni koji se razumeju.
Takodje me zanima da li bi eventualno resenje "problema"
mogla biti ugradnja, odnosno da se "ubudzi" nekako 6-brzinski menjac?? Da li bi na taj nacin motor u 6. brzini mogao bez buke i muke
da ide 120-130 kao sto sad u 5. ide 100-110?
I nevezano za ovu temu, meni uopste niej jasno zasto proizvodjaci automobila nisu i pre 10-20 godina poceli masovno da ugradjuju menjace sa 6 brzina upravo kako bi neke prosecne putne brzine mogle da se odrzavaju na manjem broju obrtaja i uz manju potrosnju/buku
Iako ni on ni pomenuti Escort nisu mladi vise, ne voli bas da mili po auto putu, a i nervira ga sto ga bukvalno svi prestizu


Moje pitanje je da li je 120-130 km/h mnogo odnosno previse za taj 1.6D motor u Escortu IV kao konstantna putna brzina na auto putu koju bi odrzavao recimo nekoliko sati posto cale ide na duza putovanja od oko 550 km na relaciji Beograd- imanje u Hrvatskoj.
Napomenucu da je motor i ceo auto u odlicnom stanju iako je star, ali da se stice utisak kao da mu je 100 optimalna brzina. na 100 motor nije bucan, dok na 110 se buka vec povecava, ali je i dalje na relativno pristojnom nivou. e vec preko 110 motor postaje bas dosta bucan i stice se utisak kao da se muci prosto. uglavnom voznjom toga auta stice se osecaj kao da mu je optimalna brzina 100, eventualno 110.
Matorog iritira sto ga na auto putu svi prestizu, pa je razmisljao o stavljanju dodatne zvucne izolacije koja bi resila problem buke. Ali, da li je to ipak previse za taj motor?
Zamolio bih da ne dobijem odgovore tipa "ma dosta mu je i 80" i slicno.

Neka odgovore pre svega oni koji imaju iskustva sa tim starijim 1.6D motorima i oni koji se razumeju.
Takodje me zanima da li bi eventualno resenje "problema"


I nevezano za ovu temu, meni uopste niej jasno zasto proizvodjaci automobila nisu i pre 10-20 godina poceli masovno da ugradjuju menjace sa 6 brzina upravo kako bi neke prosecne putne brzine mogle da se odrzavaju na manjem broju obrtaja i uz manju potrosnju/buku

Comment