Koji auto biste uzeli u Americi za male pare???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    naravno ocekivao bih od njega da traje i da se ne kvari, ne ******** iako ima 10 godina i mozda 100-150k milja iza sebe
    mislim da previše o?ekuješ.
    nagledao sam se takvih ameri?kih automobila koji na oko dobro izgledaju, ali ispod limenog izgleda ostalo je pohabano mehani?ki.

    jeftini auto u startu nesolidno konstruisan, izradjen jeftinim materijalima i jeftinom tehnologijom nije baš recept da se ne kvari, da traje 10 godina i izdrži 150k milja...

    tih 100-150k milja se potroši za 3-4 godine ameri?kog na?ina upotrebe auta, i tada je auto prakti?no za otpad jer je ve? sve zrelo za remont i komplet zamenu.
    kako je tamo radni sat 10 puta skuplji nego ovde to su i troškovi reparacija poveliki kada se sve sabere.

    jeftino možeš da prodješ ako ?eš umesto u cenu majstora investirati u dobar alat (Snap On npr) i onda ti sam njime popravljati redom sve živo na autu.

    sami Ameri ne oslobadjaju se iz dosade kada auto napuni 3-5 godina života, što bi rekli istekao mu resurs.

    10 gdoina star ameri?ki auto- recept za u?enje automehani?arskog zanata

    tako star auto a da o?ekuješ da ?e zaista i da funckioniše samo japasnki ili evropski, ili jako skupi ameri?ki premium kategorije izrade predantno održavan.

    osnovni problem sa ameri?kim na?inom upotrebe auta je što malo ko uopšte išta zna o autima, prose?an Amer ne zna da održava auto, ne pose?uje servise dok nešto ne stane, i uopšte ne ulaže u auto kao imovinu.
    to je za njih, taj jeftinaker ameri?ki doma?i, potrošna roba koja se ionako ne kupuje direktno ve? uzima na lizing/ kredit...
    i štede pare za osnovne potrebe (školovanje, zdravstvo, osiguranje) kao prioritete.
    auta ionako ima po porodici više komada pa makar jedan ?e kako tako ostati ispravan u datom trenutku

    ali je sve jeftino što se auta ti?e tamo, pogotovu sada sa ovolikim padom dolara i padom kupovne mo?i Amera za tebe kada dodješ iz Evrope,
    to što si naveo 5000 $ za te pare možeš da biraš kakav god ho?eš polovan auto na tone.

    pa za 10-15,000 evra tamo dobijaš novi evropski auto srednje klase.

    uopšte šta god da se kupuje iz SAD ?ak i za nas ovde je jeftino i lako dostupno finansijski (za jednu našu platu uzmeš registrovani polovni USA auto).
    za naš dinar se dobije mnogo dolara danas

    mnogo zavisi i šta ti podrazumevaš pod SAD, povelike su razlike provincije i urbanih zona, isto?ne obale i Kalifornije, južnih država i cena i obi?aja upotrebe vozila.

    Holywood filmovi i auti u njima nisu prose?na obi?na Amerika, toga ima samo na filmu...

    kada bih ja bio u SAD i birao auto za uživanje, Porsche bi bio visoko na listi pošto je kvalitetan u svakome pogledu, drži vrednost, gorivo troši koliko i Jugo prera?unato na njihove cene benzina uz neograni?eni užitak vožnje.

    traje, ne kvari se, 150k milja gura bez problema, nema zahebavanja niti glupih ?estih kvarova- kao željene osobine auta koje si postavio.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #17
      Eh Brick nemoj da mi rusis nedosanjane snove iz mladosti O Caillacima i Mustanzima

      Originally posted by brick
      naravno ocekivao bih od njega da traje i da se ne kvari, ne ******** iako ima 10 godina i mozda 100-150k milja iza sebe
      mislim da previše o?ekuješ.
      nagledao sam se takvih ameri?kih automobila koji na oko dobro izgledaju, ali ispod limenog izgleda ostalo je pohabano mehani?ki.

      jeftini auto u startu nesolidno konstruisan, izradjen jeftinim materijalima i jeftinom tehnologijom nije baš recept da se ne kvari, da traje 10 godina i izdrži 150k milja...

      tih 100-150k milja se potroši za 3-4 godine ameri?kog na?ina upotrebe auta, i tada je auto prakti?no za otpad jer je ve? sve zrelo za remont i komplet zamenu.
      Pa ne znam, ja sam govorio o Cadillacu Seville, nisam bas siguran da to vazi za njega??? Mislim, ne tvrdim ja da ne vazi, ali prosto mi je neverovatno... on i nije bio toliko jeftin, kostao je preko 40 000 dolara nov... ipak je to valjda neka premium klasa, trebao bi da je iznad Brabusovog Chevroelt Camara, ai noviji je malo... a brabus se ne zali na Camara...

      Ja sam razmisljao hipoteticki, on je (Cadillac) star koliko i moja Omega,10-ak godina, a ona je presla oko 200 000 i ne kvari se uopste, a svi pricaju kako je Opel najgori nemacki proizvodjac itd... Osim toga i Cadillac i Opel pripadaju GM grupi, ali je Cadillac ipak po meni premium proizvodjac i morao bi biti bolji od mog Opela koji je vise presao, a ne kvari se uopste...

      pa nije valjda Cadillac gori od Opela- koji je u neku ruku ipak narodno vozilo...

      A i ti moji prijatelji imaju izmedju ostalih i onakav Cadillac i ne zale se da se kvari...

      A sto se tice toga o kom delu Amerike govorim- o Chicagu...

      Tacno je da za 5000$ ima raznoraznih automobila koji mogu da se kupe, ali Porsche nema sanse , izuzimajuci neki stari 944 ili slicno. Tako da moracas neki drugi izbor da naporavis barem za te pare.

      no svakako da za 5000 ima dosta opcija i medju japanskim i evropskim automobilima, ali ja bih se u Americi uvek odlucio za americki auto...

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #18
        Naravno da ako zelis americki auto treba da ga kupis kada si u Americi. Ispuni sebi snove, pogotovu ako nisu skupi . Pitanje je samo koji americki auto...

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #19
          Originally posted by brick
          pa za 10-15,000 evra tamo dobijaš novi evropski auto srednje klase.
          Ovde nema Evropskih auta srednje klase.
          Imas Volkswagen koji je bas los i onda imas veliki razmak do dodjes do BMW, Mercedesa i slicnih.

          Comment

          • Skyline GT-R
            CBC Senator XXL
            • 13.02.2005
            • 806
            • Chicago - My Kind Of Town

            #20
            Baci pogled i ovde

            www.autotrader.com

            Odnosno

            http://www.autotrader.com/fyc/index.jsp ... earch.y=13

            Ako vec dolazis u Chicago (i bices available da gledas aute po Chicagu) u zip code ukucaj "60804" i stavi krug oko Chicaga koliko milja zelis.

            Comment

            • Marko001
              CBC Senator XXL
              • 09.09.2006
              • 1070
              • Belgrade

              #21
              Hvala Skyline

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                za 5k $ mislim na tone izbora ameri?kih modela, Porše je marka pa mora i da vredi više.

                Opel možda jeste najgori nema?ki proizvodja? kako kažeš, ali Opel je nema?ki poreklom a nema?ki auto je svetlosne godine po konstrukciji ispred ameri?kih.

                Omega= Opel macht endliche gute Autos.
                Opel kona?no pravi dobre aute, tako su auto novinari nazvali projekta Omega polovinom 80tih kada je najavljeno.

                vezano za gore, Ford Focus nema?ki i Ford Focus SAD.

                Ford je donja kvalitativna grupa, kao i Opel, ali je evropski Focus pojam kvaltieta za ameri?ku verziju.

                tvoja Omega sa 200k km i 10 godina, prevedena na tamošnje uslove je 3-4 godine i 130k milja.

                kada pominješ 10godina starosti bliže je to nekih 500-600,000km prevezenog puta a o?ekivati da ameri?ki auto to izdrži bez kvarova i nadalje po kupovini je po meni utopija.
                sve i da je Kadilak u pitanju.
                u Americi kupiš neki njihov jeftin auto što noviji možeš, ili potpuno novi jer su jeftini na lizing, i gledaš kako da zaradiš upotrebom istog za slede?i.

                premium marke poput BMWa tamo žestoko više koštaju, ne toliko auto kao auto ve? održavanje zahteva premium servisere po premium ceni a i delovi su premium kvaliteta-cene.

                econo kategorija, poput VWa je jeftina i zadovoljava neka minimalna o?ekivanja transporta A do B a izdrža?e 2-3-4 godine kao novi da se ne pokvari ili ne kvari previše ?esto.

                koliko para toliko i muzike
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #23
                  Zakljucak, moja Omega sa 10 godina i 200k km je bolja od Kadilaka sa istim brojem godina i kilometrazom

                  Pa u redu ako je tako, mada kazem, zvuci mi prosto neverovatno jer su i opel i kadilak deo GM, a Kadilak je premium marka, dok Opel nije...

                  No ok, ljudi vozim auto bolji od Kadilaka ej

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #24
                    Zanimljivo sto poredis Omegu sa Cadillacom jer se Omega prodavala kao Cadillac Catera jedno vreme u Americi.

                    Opstala samo 4 godine i propala zbog lose prodaje.

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      #25
                      Ne poredim ja nego Brick a ja kao neko u sustini neupucen u americke automobile samo izvlacim logicne zakljucke iz njegovog posta

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #26
                        Marko, kad budes doso u US, videces kako ti auti izgledaju.Vozni park se jako razlikuje od voznog parka u Evropi.

                        Videces sta ti se svidja, probaces puno automobila i bices u mogucnosti da das neke preciznije odgovore sma sebi.

                        Bilo gde po prodavnicama ima hrpu besplatnih knjiga\oglasa raznih kompanija.Stoje na samom izlazu iz prodavnica i kompletno su free.Za svaki auto imas sliku, opis, cenu i uglavnoim broj tel. ako nije dealership u pitanju.Pokupi ih, i razgledaj sta se nudi i kolike su cene.

                        Ako naidjes na deo gde automobili dealership-ova, ne obracaj paznju na postavljenu cenu...to uglavnom ide par hiljada $$$ manje.

                        Ako ti se neki auto posebno svidja, idi u bilo koji dealership i trazi da ga vozis.Tj, vozi sta god zelis da probas.Tako ces steci najbolji utisak sta je i kako je.Naravno...za cenu se cenjkaj.Cene mogu da idu "dole" i do 5-6k dolara zavisno od auta.

                        Budi jako oprezan sa prodavcima auta Uopste nisi ni SVESTAN koja je psihologija u pitanju i nasta je u stanju da te navede Ide se u posebnu skolu za te stvari.Kazi zasta si doso, koliko planiras da potrosis i NE ODUSTAJ od toga.

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #27
                          $5,000-$6,000 da smanjis cenu za polovan automobil? To mi je nekako bas tesko poverovati. Ajde da je novi model i da skidas cenu sa MSRP onda je moguce, ali nekako mi je tesko poverovati da mozes skinuti toliko na polovnom automobilu.

                          Comment

                          • Skyline GT-R
                            CBC Senator XXL
                            • 13.02.2005
                            • 806
                            • Chicago - My Kind Of Town

                            #28
                            Hmmm....bas je obrnuto.Novom autu NEMA TEORIJE da skines vise od 150 do 500$ (pricamo naravno o modelu kji je tek styigo i koji se "regularno" prodaje".Dok kod polovnih auta cena jako varira.Menageri idu na aukcije kojima mogu da prisutvuju samo ovlasceni dealership-ovi i tamo se dobijaju extra dobri auti za male pare.Onda oni dodju u dealership i odvale neku cenu.
                            Ja sam recimo prodao Ford-ov pick-up F-350 diesel '03 za 35k dolara i samo na tom autu napravio zaradu 7200 dolara Pa ti vidi.
                            jednom sam prodao nekom starkelji neki krs..mislim da je bio Cavalier.Prvobitan deal je bio - njegov auto i 7k dolara.Na kraju se sve zavrsilo - njegov auto i 1k dolara..itd itd.

                            Novi auti mogu da budu 5-6k manje ali tek ako stoje nekoliko meseci.3 Cadilac-a STS (od kojih je jedan extra loaded - BOSE zvucnici u sedistima... bla bla bla) su stajali godinu dana.NIKO nje hteo da ih kupuje.Odmah je discount bio 14k dolara Ali..te cene kod novih auta su NAZNACENE.Dok kod polovniih auta stoji smao napucana cena..pa onda ako je kupcu mnogo...ide se sa cenkanjem.Sto bvolje predstvis auto...vecu cenu\zaradu ces da napravis.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Zakljucak, moja Omega sa 10 godina i 200k km je bolja od Kadilaka sa istim brojem godina i kilometrazom
                              loš ti je zaklju?ak jer ti je i pretpostavka loša- ne?eš na?i Kadilak koji je 10 godina bio u upotrebi i prešao samo 130k milja.

                              takav nije upotrebljavan, i takav potpuno ispada iz zaklju?ivanja jer je izuzetak , unikat.

                              za 10 godina dobijaš u razmatranje auto sa 600,000km i to porediš sa tvojom 10 godina Omegom i 200,000km.

                              onih dodatnih predjenih 400,000km u tom periodu nije tako malo da ne ostavi traga na pohabanosti generalno vozila.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Marko001
                                CBC Senator XXL
                                • 09.09.2006
                                • 1070
                                • Belgrade

                                #30
                                Eh sad, pa ne znam da li moze tako da se zakljuci bas. ako pogledamo u oglasima ima ih mnogo sa 130k milja,a i manje, pa nije valjda bas svima vracena kilometraza...

                                uostalom oni koji imaju kozna sedista, da su presli 600 000 km, raspalo bi se barem vozacevo sediste zar ne? a ima ih kod kojih su sva sedista u ok stanju.

                                a pogotovo sto Ameri imaju po 3-4 automobila, ne verujem da sa svakim predju bas toliko...

                                Comment

                                Working...
                                X