Ima nekih stvari koje za mene predstavljaju enigmu
i koje me nerviraju.
Pa da pocnem...
1. Juznokorejski automobili- Zasto Koreanci ne umeju da naprave komandnu tablu automobila kao ljudi, zasto im je uvek komandna tabla ili od lose plastike ili skroz retardirano dizajnirana? Kako znaju da naprave dosta dobar auto, njegov motor itd. sto je milion puta komplikovanija stvar od jbn-e komandne table, a nju ne umeju da naprave i dizajniraju kako treba?
2. Americki automobili- Zasto i americki automobili svi redom imaju komandne table od lose plastike i retardirano dizajnirane? I uopste zasto imaju losu plastiku u enterijeru? zasto cesto prave "kozna" sedista od jbn-og skaja? zasto im prednji deo skoro svakog auta lepo izgleda a zadnji im je ocajno dizajniran? zasto skoro svaki njihov auto ima V6 ili V8 motor ogromne zapremine, a ogranicenja brzine su im niska, a policija stroga i svi moraju da voze po propisu? zasta ce im V8 motor od 5000 kubika sa 300+ konja da bi ga vozili plafon 110-120km/h a da pri tome trosi u PM? sto ne prave i ne kupuju kola do 1600 ccm sa 70-110 konja kad je to sasvim dovoljno za 110 km/h? zasto skoro i da nema dizel automobila? zasto 90% automobila ima automatske menjace? zasto prave motore ogrooomne zapremine a relativno male snage za tu zapreminu? jeste da je benzin jeftiniji, ali zasto uopste ne vode racuna o potrosnji goriva kad proizvode odnosno kupci kad kupuju atomobile? zasto su automobili u Americi generalno mnogo jeftiniji nego u Evropi?
3. Japanski automobili- zasto Japanci sve extra naprave a ipak uvek zaostaju za evropljanima, pre svega nemcima u kvalitetu i dizajnu enterijera? zasto komandna tabla toyote/honde/mazde uvek mora ipak da bude losija od iste kod passata/audija/bmw-a? kad sve super naprave i siju ih u pouzdanosti zasto ne dostignu i prestignu evropljane i u tome?
4. Zasto Opel koji je ipak veliki proizvodjac ne ume da napravi dobar dizel motor nego uvek kuburi sa tim i onda mora da se ******** sa ugradnjom tudjih dizel motora, od Isuzua, Fiata... ?
5. Zasto VW nije batalio TDI motore i presao na common rail kad i drugi proizvodjaci nego jedini on (VAG grupa) usavrsava i ugradjuje tdi motore? zasto tek sad prelaze na common rail?
6. Zasto su evropske marke, cak i one luksuzne u stanju da isporuce skup auto visoke klase u baznoj verziji bez opreme uobicajene za tu klasu? zasto cicijase da mora da se doplacuje maltene i za pepeljaru, podizace pozadi itd?

Pa da pocnem...
1. Juznokorejski automobili- Zasto Koreanci ne umeju da naprave komandnu tablu automobila kao ljudi, zasto im je uvek komandna tabla ili od lose plastike ili skroz retardirano dizajnirana? Kako znaju da naprave dosta dobar auto, njegov motor itd. sto je milion puta komplikovanija stvar od jbn-e komandne table, a nju ne umeju da naprave i dizajniraju kako treba?
2. Americki automobili- Zasto i americki automobili svi redom imaju komandne table od lose plastike i retardirano dizajnirane? I uopste zasto imaju losu plastiku u enterijeru? zasto cesto prave "kozna" sedista od jbn-og skaja? zasto im prednji deo skoro svakog auta lepo izgleda a zadnji im je ocajno dizajniran? zasto skoro svaki njihov auto ima V6 ili V8 motor ogromne zapremine, a ogranicenja brzine su im niska, a policija stroga i svi moraju da voze po propisu? zasta ce im V8 motor od 5000 kubika sa 300+ konja da bi ga vozili plafon 110-120km/h a da pri tome trosi u PM? sto ne prave i ne kupuju kola do 1600 ccm sa 70-110 konja kad je to sasvim dovoljno za 110 km/h? zasto skoro i da nema dizel automobila? zasto 90% automobila ima automatske menjace? zasto prave motore ogrooomne zapremine a relativno male snage za tu zapreminu? jeste da je benzin jeftiniji, ali zasto uopste ne vode racuna o potrosnji goriva kad proizvode odnosno kupci kad kupuju atomobile? zasto su automobili u Americi generalno mnogo jeftiniji nego u Evropi?
3. Japanski automobili- zasto Japanci sve extra naprave a ipak uvek zaostaju za evropljanima, pre svega nemcima u kvalitetu i dizajnu enterijera? zasto komandna tabla toyote/honde/mazde uvek mora ipak da bude losija od iste kod passata/audija/bmw-a? kad sve super naprave i siju ih u pouzdanosti zasto ne dostignu i prestignu evropljane i u tome?
4. Zasto Opel koji je ipak veliki proizvodjac ne ume da napravi dobar dizel motor nego uvek kuburi sa tim i onda mora da se ******** sa ugradnjom tudjih dizel motora, od Isuzua, Fiata... ?
5. Zasto VW nije batalio TDI motore i presao na common rail kad i drugi proizvodjaci nego jedini on (VAG grupa) usavrsava i ugradjuje tdi motore? zasto tek sad prelaze na common rail?
6. Zasto su evropske marke, cak i one luksuzne u stanju da isporuce skup auto visoke klase u baznoj verziji bez opreme uobicajene za tu klasu? zasto cicijase da mora da se doplacuje maltene i za pepeljaru, podizace pozadi itd?
Comment