Pocinkovani automobil...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    Peugeot je jeftin za odrzavanje, sa limarijom ako nije udaran apsolutno neces imati nikakvih problema (pogledaj 405 iz 88).
    Astra do ovih najnoviji je katastrofalna (uopste opel).

    Moj izbor bi svakako bio 306..
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • zux
      CBC Senator XXL
      • 10.05.2005
      • 773
      • Beograd-Filmski grad

      #17
      sve ce da truli, ako je malo cuknuto i lose popravljeno, u suprotnom nema problema
      ne znam za Bondovu vectru, ali znam da je moja 98. (pocinkovani samo rubovi i sajtne) i korozije nema ni u najavi
      cak i astreF se mogu naci bez imalo korozije, samo sto je to kod opela lutrija, na 10 trulih dolazi 1 zdrav
      znaci ne otpisuj ni tu astru, ali je prvo dobro pogledaj, ako nema rdje zasto bi je otpisao
      mada ja bih pre uzeo 306, jer mi je taj auto oduvek bio simpatican

      Comment

      • barda
        CBC Veteran
        • 28.11.2005
        • 154
        • Novi Sad

        #18
        I meni se svidja 306-tica

        Izvor B92 - test polovnjaka ( http://www.b92.net/automobili/polovnjak ... _id=205164 )

        Pogledajmo sada šta odlikuje 306-cu kao polovnjaka. Pre svega mehaničari kažu da je ovo, nasuprot nekim novijim modelima iste kuće, "auto bez greške". Karoserija je veoma otporna na pojavu korozije (kao i kod 406-ce, 75 % limova je pocinkovano), originalni delovi dugotrajni (iako nisu jeftini), a motori vanredno izdržljivi (dakako uz korektno održavanje).

        Mada ih bas i nesto nema puno u oglasima, ali treba ih malo pretresti i sacekati. Videcemo prvo tu Astru od prijatelja - ako je 1 od 10 pravih...

        Ako ne, onda u potragu za Peugeot 306

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #19
          espera sam imao, opel motor, menjac, trapovi kombinacija askona-kadett, kocnice astra-f modifikovane, odrzavanje jeftino da jeftinije ne moze biti.karoserija nije pocinkovana, korozija se javlja na dnu vrata, obodu gepeka i nigde vise - nista strasno.
          nubira,lanos,leganca - pocinkovan kostur,pod,pozarni zid, vrata,blatobrani, prednja polovina haube, dakle sve gd se ikada moze javiti korozija.
          astra f nije pocinkovana, i nije bas resenje, ali astra g je druga prica.
          astra g i vektra b trunu uglavnom tamo gde su udarene, ocesane, radjene.
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • RANK
            CBC Senator XXL
            • 28.02.2007
            • 1635
            • Beograd
            • FIAT MAREA WEEKEND 1

            #20
            eh,da, kod hyundaia se takodje rec korozija ne nalazi u recniku.
            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #21
              Sa gornje liste pre svega Clia, posle njega 306, ako vec chovek napisa:

              Tati je potrebam automobil za grad, mali potrosac
              Espero bash i nije gradski automobil, a kao takav (obzirom na svoje gabarite) i ne mozhe da bude mali potroshach, bar ne u klasi Clia, npr. Daewoo u svakom sluchaju ne bih razmatrao ni u shirem krugu opcija...

              BTW. Slazhem se da je pocinkovan lim itekako pozheljan, ali je i detaljna antikorozivna zashtita sasvim dobra/dovoljna da sprechi "karijes" karoserije, osim u sluchaju mehanichkih oshtecenja. U tom smislu i neki "japanac" mozhe da dodje u obzir, jer su imali daleko manje problema sa korozijom u poredjenju sa nemachkim automobilima nizhih klasa iz istog perioda, bash iz razloga daleko bolje i temeljnije antikorozivne zashtite.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #22
                zaista nije, gde god se parkiras, viri pola metra.

                da li si posedovao daewoo?
                meni je ovo drugi, a medju prijateljima ih ima jos 5 (1 nexia,1 espero,3 lanosa). Korozija samo na esperu, na dnu vrata u tragovima, kod ostalih ni pomena. Odrzavanje dva puta jeftinije u odnosu na francuski auto istog godista i kategorije, neocekivani kvarovi ni na jednom. Limarija je relativno skupa.
                BTW, neoriginalni deo ili deo loseg kvaliteta ces tesko naci, cak i da ga trazis.
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • miroslavm
                  CBC Senator
                  • 13.02.2007
                  • 208
                  • Beograd, Zvezdara

                  #23
                  ovi auti koje si pomenuo su malo različiti, velika je razlika izmedju npr klia i espera. Mada, niko nije pomenuo osim tebe ,mareu ja mislim da za iste pare možeš najbolje proći, nije ti ta ponuda loša

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #24
                    Pa nisam bas siguran da je i marea gradski auto

                    Za 4000 je najpametnije kupiti fiat brava, ima 5 vrata, klimu, abs i ostalo i ima veliki gepek, a nije ni preglomazan za grad...
                    I naravno ima pocinkovanu karoseriju. Jedini problem je sto je brava (kao i mareu) nemoguce naci, bar ne u pristojnom stanju.
                    Alternativa su i punto i bravo...
                    Ne rdjaju ni kad ih zagrebes skroz do lima...
                    pozdrav

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #25
                      sta god da kupis, nemoj da bude da moras da vadis bubreg da bi ga odrzavao.ja sam zato i kupio korejanca, jer je odrzavanje, suprotno uvrezenom misljenju, povoljno, a kvarovi retki.
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • slobodan81
                        CBC Član
                        • 16.11.2006
                        • 79
                        • Negotin

                        #26
                        Originally posted by zux
                        hehe ili kupi bilo kakvu sklopociju (moze da posluzi i ta vektra sa rakom), odradi limariju, stavi skoljku na prikolicu i pravac u krusevac na toplocinkovanje
                        cena 400eur. po toni
                        onda oteras skloljku do farbara
                        i za 1.000eur ces dobiti auto sa novom perfektno zasticenom limarijom

                        tako radimo mi zaludjenici sto volimo da vozimo kola stara oko 20god.
                        normalni i pametni ljudi kupuju mladji auto
                        pa nece to ici bas tako lako prvenstveno njima jeste kada dugacka 12metara ali je mala sirina a i dubina je 2,4m a drugo kad bi ga ubacio u kadu nikad vise nebi mogao da ga spakujes kako treba sav se iskrivi bas sam bio kod bate kada suj bile neke auto prikolice potopljene i kad su izasle sve su bile izvitoperene a i i brate ima da stuzes ko lud posle toga
                        audi a6 1.9 tdi
                        uskoro neka benzinara

                        Comment

                        • zux
                          CBC Senator XXL
                          • 10.05.2005
                          • 773
                          • Beograd-Filmski grad

                          #27
                          ma dobro ja sam to vise u sali rekao
                          znam da je sirina problem, jer ja svake nedelje saljem 2-3 tone materijala na cinkovanje (doduse kod mene su u pitanju konstrukcije od valjanih profila L50x50x5 mm)
                          struganja i nema bas previse, ako se konstrukcija pre cinkovanja lepo ocisti i dovoljno dugo odlezi u kadi sa kiselinom
                          dva puta sam bio u frci sa vremenom tako da je kamion sa robom za cinkovanje otisao ujutro oko 8:00 i vratio se popodne oko 17:00
                          rezultati su bili nikakvi (jednostavno kiselina nije odradila svoje), prvenstveno gledano sa estetske strane (nigde sjaja, sve neke fleke na povrsini i slicne gluposti)
                          znaci mora malo duze da odlezi i bice OK
                          da im je kada malo sira, mislim da bi takvo cinkovanje karoserije bilo dobar posao

                          Comment

                          • slobodan81
                            CBC Član
                            • 16.11.2006
                            • 79
                            • Negotin

                            #28
                            da kiselina ali sta cemo sa penom zamisli kada vade auto video si i sam da oni ciste i povlace onu penu sa lopatisama sta mislis da ostane to na autu koliko bi vremena trebalo da se sve to ostruze a iverovatno bi se to dosta i pokrivilo pa bi sklapanje postalo pakao
                            mada kada je gruja tu posao mije uvek odradjen kako treba malo ciscenja ali prolazi
                            aza automobile veliki je to poduhvat
                            audi a6 1.9 tdi
                            uskoro neka benzinara

                            Comment

                            • zux
                              CBC Senator XXL
                              • 10.05.2005
                              • 773
                              • Beograd-Filmski grad

                              #29
                              jbg. nista nije savrseno
                              zarad nerdjajuce karoserije cistio bih, strugao, brusio i smirglao mesec dana ako treba (mi opelasi to najbolje znamo)

                              Comment

                              • slobodan81
                                CBC Član
                                • 16.11.2006
                                • 79
                                • Negotin

                                #30
                                ma jeste to si u pravu niko od nas nevoli rdju ali veoma veli projekat za koji moras dosta uloziti novca a i zivaca
                                auto prvo moras rasturiti da nne ostane ni jedan sraf i zastiti svaku rupu gde dolaze srafovi da bi poslemogao usrafiti
                                ispeskariti ga jer nemoze se cinkovati preko farbe
                                transport do cinkare inazad cena 0,43 eurai po kg (bar ja toliko placam) biloje nesto jeftinije od oktobra 2006 poskupeli
                                pa posle sve to dobro izbrusiti ofarbati i sklopiti a to ce da potraje mesec dana sve minimum i na kraju ce te izaci djavo ipo jeste da imas veciti auto ali mnogo kosta tako da mislim da je bolje dati neki euro vise i kupiti pocinkovani auto jer se ovaj poduhvat ne isplati bar se ja u to nebih usudio nikad
                                audi a6 1.9 tdi
                                uskoro neka benzinara

                                Comment

                                Working...
                                X