Jel bolje imati jak auto za drift za zadnjom vucom koji ide na benzin ili dizel?citao sam nesto na internetu pa pise da je bolje imati auto sa sto vecim obrtnim momentom,a dizelu su po tom pitanju bolji.Pa ako neko moze ovo malo da mi pojasni.
auto za drift
Collapse
X
-
(turbo) Dizeli nemaju bolji obrtni moment od (turbo) benzinaca, više puta je na forumu obrađena ta tema... Obrati pažnju da je 150mn na 7000rpm veći obrtni moment od 300nm na 2000rpm... Molim ujedno moderatore da obrate pažnju da ovo ne krene u diskusiju dizel vs benzin i diskusiju nm na malim VS nm na velikim obrtajima, pošto takvih tema već postoji.
Najpoznatiji automobili na svetu za drift su Mazda RX7 i Nissan Silvia (S13)... Mada teoretski svaki auto može da se napravi za drift.
Pošto je takve aute ovde jako teško naći, kod nas se ljudi, logično, opredeljuju za BMWe sa šperom (LSD)... mada su se ljudi i bez špera dokazali da mogu da driftuju. Dobar je još auto u osnovi Toyota AE86, ona nije skupa kao RX7 ili Silvija i mnogo se lakše nalazi u Evropi.
-
-
Originally posted by svrlejel mozes da mi pojasnis samo malo to da je bolje 150 nm na 7000 obrtaja od 300 nm na 2000 obrtaja.Zasto je to tako?
ako u teretani digneš 50kg 15 puta za 20 sekundi, tvoji mišići su više radili nego ako 50kg digneš 30 puta za 70 sekundi...
Comment
-
-
Otisli ste sa tumacenjem u pogresnom pravcu malo nebitnom za datu temu.
Mozda je efekat motora bolji sa 150nm@7000 nego 300nm@1500, ali je za drift itekako bolja ova druga varijanta zbog dostupnosti veceg obrtnog momenta na nizim obrtajima, sto je presudno za drift.
Dakle, generalno gledano, u neku ruku bi bilo bolje imati dizel auto za drift, kad bi uopste postojalo bog zna koliko dizela sa zadnjom vucom pogodnih za preradu za drift auto - a nema ih bas mnogo, i to, onako kako ja to vidim, bi i bio najveci razlog zasto se dizeli ne koriste za drift, ima mnoooogo veci broj dobrih osnova za drift auto medju turbo benzincima.
Comment
-
-
Originally posted by Bane?Originally posted by svrlejel mozes da mi pojasnis samo malo to da je bolje 150 nm na 7000 obrtaja od 300 nm na 2000 obrtaja.Zasto je to tako?
ako u teretani digneš 50kg 15 puta za 20 sekundi, tvoji mišići su više radili nego ako 50kg digneš 30 puta za 70 sekundi...
Comment
-
-
Comment
-
-
U stvari nije ispravno reći da drift automobilu ne treba momenta na malim obratijima, vrhunski drift automobili imaju momenta za bacanje na bilo kojim obrtajima (najbolji su turbo i uglavnom dobro nabrijani), ali pretpostavka "hmm, dizel ima dosta nm, bili bi bolji za drift" je u osnovi pogrešna i na takvu ideju treba zaboraviti.
Comment
-
-
o NM ne znam preterano ali o teretani i treninzima znam.
Evo da ti pojasnim primer koji se naveo:
ako podignes 50 kg 15 puta za 20 sekundi, znaci da teret (50 kg) nije tezak dok mozes da dizes tom brzinom, opet kad dignes 50 kg 30 puta za 70 sekundi teret nije tezak ali rad traje duze i samim tim si potrosio vise energije da izvrsis taj rad.
Comment
-
Comment