auto za drift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #16
    Tačno je to što ti govoriš, mada nisi moju tvrdnju video onako kako sam je zamislio... ajde da preformulišem.

    Poenta je u vremenu, odnosno pauzama.

    Imaš džak i ako ga udariš 15x za 20 sekundi, ti ćeš više angažovati mišiće nego ako ga udariš 30x za 70 sekundi.

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      #17
      e to nije isto, ovo sa dzakom ide ali sa tegom ne ide.

      Vidis da si ti bio izgubljen u svojoj tvrdnji, a ne ja u vremenu.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #18
        Se vrcete na drift ili treba topic "teretana"?
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #19
          Ma gledam ljude po teretani kako prave velike pauze i malo ponavljanja i misle da nešto rade... možda je preterano automobilski, ali ih uvek poredim sa dizel motorima sa mnogo nm na malo rpm

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #20
            Dizel za drift

            Btw ko zna da drifta i malo jaci NA benzinac je dovoljan
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • svrle
              CBC Član
              • 05.05.2007
              • 35
              • opovo

              #21
              a jel moze neko da kaze konkretnu tehniku u vezi drifta?Kako se sta radi i to?

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Pa ne bih rekao da je to nesto sto moze da se objasni u 3 recenice...

                Svojevremeno sam postavljao link za video klip - Drift Bible. Potrazi ili ovde ili na YouTube-u, pa ako i dalje nesto ne bude jasno...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • svrle
                  CBC Član
                  • 05.05.2007
                  • 35
                  • opovo

                  #23
                  ok.Imam jos jedno pitanje.Da li je bolje imati auto atmosferac od 2000 kubika i 200 konja,ili imati auto sa turbo motorom od 2000 kubika i 200 konja?

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Za drift, turbo varijantu, zbog rasporeda obrtnog momenta.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • stefanves
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2006
                      • 1351
                      • BG

                      #25
                      Ljudi ima li neko neku knjizicu gde se mogu nauciti te stvari(teorija) za snagu motora, pri odredjenim obrtajima, ovako nesto nagadjamo, al tu bez ucenja nema mnogo vajde.Ili ako su npr.: Bane ili 206 voljni da to detaljno objasne, posto cenim da znaju, ali ne na nekom mentolskom nivo nego cinjenici.
                      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                      Konacno i ja imam auto :-)

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Ja ne razumem sta nije jasno?

                        Auto za drift mora da ima dosta veliki obrtni moment na nizim obrtajima jer je em naporno, em ponekad i neizvodljivo drzati motor konstantno u visokim obrtajima da bi imali snage za drift.

                        Turbo motori prave veliki obrtni moment u sirokom rasponu obrtaja, pocevsi od jako niskih - atmosferci su "mrtvi" na nizim obrtajima, treba da se zavrte da isporuce neku smislenu snagu. Alternativa turbo motoru bi bio neki velikolitrazni atmosferac, a stavljati toliki motor u auto kojim se driftuje opet ne valja zbog rasporeda tezine, tako da jedini izbor i ostaje turbo.

                        Sta je jos sporno?

                        Evo vam Bokija pa pitajte coveka lepo, ima mnogo vise iskustva sa time nego bilo ko od nas, sta bi radije? Obrtni moment ili snagu na visim obrtajima?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          #27
                          Hoces reci snagu na nizim ili visim obrtajima?! Pa normalno je da je bolje imati 200 HP na 6.000 i 150 HP na 4.000 nego 200 HP na 8.000 i 100 HP na 4.000 Turbo motori jesu bolji sto se toga tice i tu nema price.
                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • zvrle
                            CBC Senator XXL
                            • 01.11.2005
                            • 961
                            • Beograd, Batajnica
                            • Golf 4

                            #28
                            Originally posted by svrle
                            a jel moze neko da kaze konkretnu tehniku u vezi drifta?Kako se sta radi i to?
                            Skini best motoring drift bible (627 MB) sa http://www.ae86.hu/movies/
                            “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Originally posted by AreOut
                              Hoces reci snagu na nizim ili visim obrtajima?!
                              Ne, nego upravo ono sto sam rekao, obrtni moment. Efekat motora se meri obrtnim momentom, snaga je proizvod obrtnog momenta u funkciji obrtaja motora i slaba je indikacija stvarnog potencijala motora.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • AreOut
                                CBC Senator XXL
                                • 22.07.2006
                                • 590
                                • Zabjelo

                                #30
                                Ako je toliko slaba zasto mi osiguranje naplacuje ratu po kW a ne po Nm?!

                                Btw evo ti auto za drift

                                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... highlight=
                                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                                Comment

                                Working...
                                X