Mislim da cemo se svi sloziti da su nam putevi u Srbiji generalno prilicno losi. Ali ne samo u Srbiji, nego i u vecini okolnih zemalja.
Mnostvo udarnih rupcaga, kolotrazi, neravnine, zakrpe na putu ofrlje uradjene itd...
Pa pogledajte cak i auto put kroz Beograd ili do aerodroma u kakvom je stanju... po meni pravi auto put bi morao biti perfektno ravan tako da ti auto ni malo ne poskakuje po neravninama, spojevima itd nego da prosto klizi. a kod nas je cesto upravo suprotno.
Zato je moje pitanje kakva su vasa iskustva sa elementima ogibljenja na razlicitim automobilima koje ste posedovali ili vozili malo duze vreme i nasim putevima... tj. kakva je otpornost kog automobila na nase "dzade" ?
sto se mene tice, sto privatno sto kad su sluzbeni automobili u pitanju, ubedljivo najgore su mi se pokazale zastave, pa onda fiati, konkretno tipo,brava na primer. te otislo oscilirajuce rame, te spona, te menjaj lagere itd
svako malo nesto lupa pri prelasku preko neravnina ili mi kazu da ima lufta ovde ili onde. pa onda svako malo pravac centriranje trapa itd. ali bogami i golf II u zadnje vreme od kako na njega ugradjuju neke ultra jeftine valjda turske delove, spone recimo.
a recimo toyota corolla xl se pokazala perfektno po tom pitanju, desavalo mis e bas i da proletim kroz rupcagu i pomislim sad sam sigurno nesto sjebao (jer sam pre toga vozio zastave i fiate) i cak i odem na pregled i oni kazu- sve je u najboljem redu
ma ogibljenje joj je neponovljivo.
dalje recimo escort iv, dosta dobro se pokazao, mislim da su mu krajnici spone osetljivi.
sto se tice trenutnog auta- omege, kod mene nije ni godinu dana jos, ali za sad oko ogibljenja nikakvih problema nije bilo
a jedan drugar sto je kupio bmw e34 kuka na silen blokove, stalno ih spominje
Mnostvo udarnih rupcaga, kolotrazi, neravnine, zakrpe na putu ofrlje uradjene itd...
Pa pogledajte cak i auto put kroz Beograd ili do aerodroma u kakvom je stanju... po meni pravi auto put bi morao biti perfektno ravan tako da ti auto ni malo ne poskakuje po neravninama, spojevima itd nego da prosto klizi. a kod nas je cesto upravo suprotno.
Zato je moje pitanje kakva su vasa iskustva sa elementima ogibljenja na razlicitim automobilima koje ste posedovali ili vozili malo duze vreme i nasim putevima... tj. kakva je otpornost kog automobila na nase "dzade" ?
sto se mene tice, sto privatno sto kad su sluzbeni automobili u pitanju, ubedljivo najgore su mi se pokazale zastave, pa onda fiati, konkretno tipo,brava na primer. te otislo oscilirajuce rame, te spona, te menjaj lagere itd

a recimo toyota corolla xl se pokazala perfektno po tom pitanju, desavalo mis e bas i da proletim kroz rupcagu i pomislim sad sam sigurno nesto sjebao (jer sam pre toga vozio zastave i fiate) i cak i odem na pregled i oni kazu- sve je u najboljem redu

dalje recimo escort iv, dosta dobro se pokazao, mislim da su mu krajnici spone osetljivi.
sto se tice trenutnog auta- omege, kod mene nije ni godinu dana jos, ali za sad oko ogibljenja nikakvih problema nije bilo

a jedan drugar sto je kupio bmw e34 kuka na silen blokove, stalno ih spominje

Comment