@ Marko001, Ole:
Samo dve rechenice "a propo" tolerancije Escorta IV i pomenute Fieste XR2i na loshe puteve.
Shto bi Radovan III rekao, fundamentalna (
) razlika izmedju ta dva modela je u samom setup-u, klasichan Escort IV je podeshen mekshe, ima duzhe opruge i po default-u uljne amorte i visokoprofilne gume, shto apsolutno odgovara njegovoj nameni i nachinu na koji se uglavnom vozi. Fiesta XR2i je sasvim drugachiji koncept, sa 105 KS na cca 900 kg tezhine nije zamishljena da se vozi kao taj Escort, pa su kratke opruge, izuzetno tvrdo veshanje "sa sve" gasnim amortima i niskoprofilnim gumama bili nuzhni da bi "ispratili" respektabilnu snagu za tako mali auto, koji se jedino sa takvim podvozhjem i mozhe voziti onako kako treba.
Generalno je Ford (narochito tih godishta bio) neka ekonomik klasa, ali zbog toga kako je XR2i bila koncipirana (i uglavnom vozhena) njeno podvozhje je daleko vishe (odnosno brzhe) stradalo od Escorta zbog jednostavno recheno brzheg zamora materijala usled vecih stresova i napora u radu.
Samo dve rechenice "a propo" tolerancije Escorta IV i pomenute Fieste XR2i na loshe puteve.
Shto bi Radovan III rekao, fundamentalna (


Generalno je Ford (narochito tih godishta bio) neka ekonomik klasa, ali zbog toga kako je XR2i bila koncipirana (i uglavnom vozhena) njeno podvozhje je daleko vishe (odnosno brzhe) stradalo od Escorta zbog jednostavno recheno brzheg zamora materijala usled vecih stresova i napora u radu.
Comment