FANTASTICNA!!!
Sve pohvale,jedini vanservisni kvar senzor ABS-a i nista vise.
Mnogo odlican auto u skladu sa cenom,ni ja nisam verovao kad su mi pricali ali prosto sam pre,prezadovoljan.
Moj je preso neki 400000 ma nepotrosi ni 100g ulja u intervalu od zamene do zamene-10000km. Delove iskljucivo original kupuj jer sa falsevima mozda nesto i ustedis na ceni dela ali sta to moze dalje prouzrokovati to je vec pitanje! Moj je dizel i mozda i jedini koji ima 4x vent.dis,kupio sam neke italijanske za zadnje tockove i posle 6000 su pukli,prema tome kupis motorcraft-ov deo i ne razmisljas o njemu narednih 10god!!!
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Može dizel ako ga ne gaziš, a to je velika šteta pošto auto odli?no leži. Ako voziš gas patos, onda benzinac ina?e ima da se napla?aš popravki ko niko!
Pa reci cemo mu. Ukoliko kupis MK III, svestan si da vozis automobil novije generacije koji zahteva adekvatno odrzavanje, ali koji ti pruza i veliko zadovoljstvo i uzivanje. To mora da se plati i nema neke velike razlike u odnosu na ostale marke.
Postoje kompromisi, kao sto kaze Marko, onda ides na desetak godina starog Opela i na njihove delove sa trafike.
Elem, plivajuci zamajac zaista moze da bude problem, jedan momak je bas imao tu nesrecu na svojoj trojci i to ga je kostalo blizu 1.000 evra, valjda sa lamelom, korpom, druk lezajem. Zato treba obratiti paznju na kilometrazu. Verujem da je gomila karavana iz uvoza presla boga oca, jer su dosta povoljni, cak sam vidjao oglase za po 7.500, recimo 2002. godiste. Dakle, simtomi tog zamajca su lupanje u leru, propadanje kvacila, a posto mora da se promeni i set kvacila sa lamelom i druk lezaj, skupo je.
Od ostalih stvari, silen bokovi, balans stangle - klasika.
Od motora najpopularniji su dizelasi 2.0 TDDi i TDCi, od 115 i 130 KS. Ovaj drugi je common rail, nesto osetljiviji na lose gorivo, pa moze da ima problem sa ubrizgavanjem. On je tisi u radu sa boljim perfomansama, posebno u nizem rezimu obrtaja. TDDi (imam ja) takodje nije los, malo bucniji (Ford taj zvuk naziva moosing, ali nista posebno). Lepo vuce, pravi kralj na otvorenom drumu sa vesanjem gotovo najboljim u klasi, veoma dobrim kocnicama, pomalo sportskog duha sa kratkim i preciznim hodovima menjaca.
Pravi porodicni auto, mesta unutra ima vise od passata, a gepek je za svaku pohvalu i prvi put u zivotu, ma gde isao i sta god poneo, kad otvorim gepek (500 lit.), samo se nasmejem.
Konkretno, ja bih ti posle 10.000 hiljada kilometara preporucio ovaj auto, ali samo posle detaljnog pregleda i kompjuterske dijagnostike. Imao sam i ja frku, nije da nisam. Javili su mi se simtomi kvara na elektronici Bosh pumpe, dakle nivo popravke od oko 800 evra, ali se ispostavilo da je stvar u obicnom releju i slabom akomulatoru.
Nema razloga za neku paniku, Mondeo spada u neku sredinu po odrzavanju.
Mislim da za te pare, recimo 8.000 - 8.500 evra, pruza vise od Passata skupljeg za 2-3 hiljade.
Nesto sto bih izdvojio kao neke mane su losija preglednost pozadi i nesto manji krug zaokreta, takozvani ajnslag.
Nisam neki poseban reper, ali vozio sam se sa taksistom, koji je presao 50.000 i nista od vitalnih stvari nije menjao.
Negde sam procitao da je svaki peti deo iz Mondea ugradjen u Jaguar X-type.
Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment