Sta mislite o ogranicenjima brzine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LazaNS
    CBC Član
    • 24.12.2006
    • 93
    • NS

    #31
    po meni su ogranicenja brzine manji problem. Veci problem je ponasanje nasih dragih lop, pardon saobracajnih policajaca. Uvek postavljaju radar bas tamo gde je normalno da svi voze malo brze i da time nikoga ne ugrozavaju. Uh kako vole kad zaborave da sklone znak za ogranicenje za neke radove na putu koji su odavno zavrseni a znak ostao, i onda se milicija nacrta na sred autoputa gde je ogranicenje 60km/h i postavljeno je kad su popravljali taj deo, ali naravno nije sklonjeno, pa te onda uvate, vozio si 130 a ogranicenje je 60...
    Ma to je najveci problem, zato i imam radar jammer i tako me z za njih, samo bleje u mene kad prozujim pored njih.

    Comment

    • Veseli
      CBC Veteran
      • 23.09.2005
      • 107
      • Vreoci

      #32
      Originally posted by jevtic
      zamislite samo da recimo živite u in?iji i da imate decu koja idu u skolu i svaki dan ptelaye ulicu u kojoj kamioni voy 100kmh.
      Onda se postavi nadzemni ili podzemni prolaz, a deca bolje edukuju o saobra?aju. Muka mi je više da gledam idiote koji tandrljaju decu preko raskrsnice na crveno svetlo, a posle je problem kada dete izleti pred GSP i pogine zato što nije gledalo na semafor!!! I odmah kre?u pri?e o ludom voza?u, neispravnom autobusu... mada nije ni redak slu?aj da je baš to razlog. Problem sa decom u saobra?aju je nevaspitanje i bezobrazluk roditelja. Ja sam umalo skršio vrat, dok sam na biciklu izbegavao dete koje je majka pustila da istr?i na ulicu. I ja sam bio dete, pa nikad nisam pretr?avao ulicu, izletao pred automobile i radio sli?ne gluposti koje su danas standardna pojava, sve zbog nedostatka osnovne kulture i obrazovanja. A nisam zato što su mene uvek držali za ruku, jer sam bio vrlo nemiran i mlatili svaki put kad bih uradio nešto što ne treba. Bitno je da su uveli "Gra?ansko vaspitanje", da se deca u?e o pravima homoseksualaca i ostalih razli?itosti, a ne verujem da više iko pominje makar i zna?enje svetala na semaforu. Sve je to problem opšteg propadanja obrazovnog sistema u Srbiji. Oni koji danas nemaju nikakvog poštovanja prema autoritetima u porodici i školi ne?e imati poštovanja ni za autoritete u saobra?aju, kao što su saobra?ajna pravila. A situacija je sve gora i gora. Dilejizam, bahato ponašanje i nekultura su sve popularniji što u saobra?aju, što ina?e. Volim i ja škripu guma i brzinu, ali tamo gde treba, kad treba i kako treba. Da imam finansije na raspolaganju, napravio bih autodrom u Srbiji, bio bi to profitabilan posao, a voza?i bi imali gde da se dokazuju, bez opasnosti da ugroze bilo koga drugog osim sebe.

      Što se ograni?enja ti?e, priznajem, prekora?io sam brzinu ko zna koliko puta i to debelo preko ograni?enja, ali nikad nisam vozio isuviše opasno za situaciju u kojoj sam se našao. Tome svedo?i ?injenica da nisam napravio nikakav incident na putu. Ne pijem kad vozim; izbegavam da pri?am dok vozim, naro?ito kad vozim brže; ne zijam u daljinu i ne javljam se na telefon ili još gore ?itam poruke; ne zaustavljam se bilo gde, pa uklju?im sva ?etiri, nego tražim mesto za parking, pa makar peša?io km, ako ga nema; ne prelazim u levu traku, a da ne pogledam u oba retrovizora i okrenem se da vidim ima li nešto u slepom uglu; ne ulazim u raskrsnicu ako je prethodni automobil na sred iste; kada sam jednom prilikom sagoreo nove fuš sve?ice i nisam mogao da idem više od 50 Ibarskom, držao sam uklju?ene migavce i sklanjao se na svakom proširenju, da me obi?e neko, ako se našao iza; ne izle?em ispred automobila, naro?ito ako ide brže i ne pokušavam da se uklju?im po svaku cenu, ako ?e to da ugrozi voza?a koji nailazi; ne preti?em više od dva-tri vozila za redom; ne preti?em tamo gde nije dobra vidljivost; ne preti?em sa pola gasa kako bih štedeo gorivo i auto i odmaknem prili?no, kako bi neko ko je krenuo da preti?e iza mene imao prostora da se vrati u desnu traku; ne izlazim iz dvorišta sa neispravnim automobilom; redovno proveravam signalizaciju na autu, gume, ko?nice i upravljanje; uvek se zaustavljam na peša?kom prelazu i uglavnom usporavam, kada se približavam; dobro obra?am pažnju na rizi?ne u?esnike u saobra?aju, kao što su deca ili voza?i koji se ?udno ponašaju; Ali sam pored sveg opreza i truda da ne pogrešim pravio i greške, je@iga, ?ovek sam, pogreši se, ali uvek priznam grešku i izvinim se voza?u kog sam ugrozio, umesto da besno odmahujem rukom i psujem, kao da sam crveno slovo na putu, kao što to mnogi rade. Ima još stvari kojih ne mogu da se setim, a kojih bi trebalo svi da se pridržavamo, da bi mogli da vozimo brže, a sigurno.

      Originally posted by TETAK
      Ograni?enja brzine svakako, ali, na magistralnim putevima 100 km/h, na putevima rezervisanim za mot. voz. 120 km/h i na auto putevima 140 km/h.
      Da bi ovo bilo realno, tehni?ki pregledi kona?no treba da rade svoj posao i da spre?e pojavu krševa u saobra?aju.Drugi uslov je da nivo obuke u auto školama bude mnogo viši kao i kriterijumi za polaganje voz. ispita.Tre?i uslov je da se likovima koje uhvate pod dejstvom alkohola ili drugih psihotropnih supstanci, trajno oduzme voza?ka dozvola.?etvrti uslov je da oni koji saberu tri gruba ugrožavanja saobra?aja ili izazovu tri saobr. nezgode, takodje gube voza?ku dozvolu.
      Zadnji uslov je rigorozan zdravstveni pregled!
      Apsolutno se slažem. Ne može da vozi ko je nesposoban za vožnju i da se prema voza?koj dozvoli ophodi kao prema apsolutnom pravu lica starijeg od 18 god, pa da se posle zbog velikog broja loših voza?a, a samim tim i udesa, postavljaju restriktivne mere. To je isto kao kad bi izmešali zdravu i retardiranu decu (bez namere da bilo koga vre?am) i sve ih u?ili da ?itaju i pišu do ?etvrte godine srednje škole. Da se vratim na ograni?enja. Smešno je da negde bude ograni?enje 40km/h, ako to nije neposredno pored škola i sli?nih mesta gde je velika opasnost. Naro?ito što je za ve?inu boljih novijih automobila zaustavni put ispod 30-40m pri 80km/h, da ne pri?am o 60 i 40km/h. Smešno je da takva ograni?enja budu na deonicama puta od po 5-10km, a niti je put loš, niti bilo šta drugo, nego riba dobro ide na radar, pa izvuku po 30-40 kila kazni na dan. Smešno je da na putu koji nazivaju magistralnim (Ibarska) bude ograni?enje od 60km/h, zato što je dopušteno nepridržavanje urbanisti?kih planova, pa su nikla naselja kojih nije bilo pre 15-20 godina i uopšte da se projektuje put te dužine i važnosti sa planom da se brzina ograni?ava ispod 80-100km/h. Smešno je da se na mestu na kom je bio veliki broj izletanja sa puta zbog lošeg sloja asfalta (Valjevo-Obrenovac, pri kraju Stublina) postavlja znak opasnosti i ograni?enja brzine umesto da se reši osnovni problem i da ne nabrajam dalje ima takvih primera koliko ho?eš po Srbiji. Jedino što je opasnije od nepoštovanja brzine su namerna ili nenamerna zloupotreba zakona u svrhe prikupljanja finansija za izmirivanje budžetskih obaveza. ?uo sam za najave u novom zakonu o policijskim patrolama u civilu koje ?e ulaziti u saobra?aj i kažnjavati izazivanje opasnosti u saobra?aju. To bi bilo dosta dobro, ali se plašim, da ?e se kao i sve drugo primenjivati na pogrešan na?in. Naro?ito mi smeta što saobra?ajnoj policiji ne pada na pamet da isklju?i vozilo koje vozi dosta ispod ograni?enja i stvara kolonu, nego ?ekaju da neko krene da preti?e iako je po zakonu težina prekršaja istog nivoa. Da zaklju?im, osim tamo gde su nebulozna ograni?enja, nije mogu?e pove?ati maksimalnu brzinu dok se ne pove?a kvalitet, svest i probudi savest voza?a.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Na TETKOV post, bi samo zatrazio da poveca malo brzinu , bar na auto putevima da prebacimo u 3-u brzinu , Bar.
        Ako moze
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Veseli
          CBC Veteran
          • 23.09.2005
          • 107
          • Vreoci

          #34
          Ajd, ne preteruj. Dosta ti je i druga. I ti evropski proizvo?a?i. Prave menja? sa 5 brzina, pa još i motor da gura auto preko 100. Bezobrazluk. Yugo 45, bato, pa prekrši ograni?enje na auto putu.

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #35
            Originally posted by BOOST
            Na TETKOV post, bi samo zatrazio da poveca malo brzinu , bar na auto putevima da prebacimo u 3-u brzinu , Bar.
            Ako moze
            Pa uvek vazi ono jos 20 preko...meni ne treba vise
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #36
              Ne citirati post iznad 021
              Pa uvek vazi ono jos 20 preko...meni ne treba vise [/quote]

              Bash tako. A sto se mene tice meni je 150 na auto-putu na duze staze dovoljno. Naravno uvek se razvuce malo jace - ali i do sada je bilo praznog prostora, bez radara

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • monkey
                CBC Senator
                • 14.11.2006
                • 286
                • Porec, Hrvatska

                #37
                ma 170 da je ogranicenje na autocesti bilo bi idealno...
                ali 170 po gps-u a ne po brzinomjeru...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  e moji piloti, nize , nize ispod radara
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • monkey
                    CBC Senator
                    • 14.11.2006
                    • 286
                    • Porec, Hrvatska

                    #39
                    pa kavi piloti kad ne vozimo saab?!??!

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #40
                      Nemojte bas tako nisko da ne stignete do Moskve a da vas niko ne primeti.

                      Comment

                      • Superbird
                        CBC Senator XXL
                        • 06.02.2006
                        • 384
                        • Sabac ---> Novi Sad
                        • Audi 100 Typ 43

                        #41
                        Stvarno ima debilnih ogranicenja, recimo od Sapca do Novog Sada je sve 60km/h, sto je skroz OK kroz Jarak ili Platicevo recimo, ali nema nikakvog smisla na onim pravcima posle rumske raskrsnice (jedan neposredno posle nje i jedan posle skretanja za Rumu) gde Renoom 4 ides 100 bez ikakvih problema (dobar put, nema njiva odakle bi traktor mogao da izleti, odlicna preglednost)

                        Comment

                        Working...
                        X