Kao sto znate postoji cuvena uredba da samo Euro 3 automobili mogu da se uvoze... e sad mene zanima zasto moraju fabricki da budu euro 3 i da im niko ne proverava analizatorima izduvnih gasova da li zaista to ispunjavaju (jer ako su presli 200+k km moguce da neki uopste vise ne ispunjavaju, jos ako su im skinuti katalizatori pogotovo...), a sa druge strane recimo ne moze Euro 2 auto da se modifikuje, da ide na analizator gasova i ako zadovolji euro 3 da moze da se uveze...
prema tome jasno je da uopste oni tu ne vode racuna o ekologiji, tj. nije njima to bitno, ali opet, zasto ne priznaju naknadne modifikacije, jel to opet sticenje zastave ili sta? jel je nisu dovoljno zastitili (jbl-a ih ona
) sto se placa carina 20% pa na cenu SA CARINOM pdv i onda ispadne da drzavi das 42% od cene auta prilikom uvoza... a osim toga zastava pocela da pravi relativno savremen auto (z10), sta sad imaju da je stite... a dogodine pocinju da prave i astru, plus su najavili da ce prestati sa proizvodnjom juga, kecava... u naredne 2 ipo godine... pa onda daju im da uvoze bez dazbina punto, a i astre... jel to nije sve zajedno dovoljna zastita brate mili???
a onda mislim da bi trebalo uvesti pod obavezno da ti fabricki Euro 3 automobili idu na analizator izduvnih gasova da se proveri da li to stvarno i danas ispunjavaju... kad vec postoji uredba zasto ne povesti stvarno racuna o ekologiji, plus bi se tako sprecio uvoz odvaljenih primeraka koji su presli ko zna koliko, i onih kojima su skidani katalizatori itd...
Inace mislim da je IvanT rekao da euro 2 auto kad mu ugradis plin i ako ima ispravan katalizator opusteno zadovoljava Euro 3...
I druga stvar koja mi je nejasna, citao sam vise puta u Satu da kao moraju od ove godine nova kola koja se prodaju na nasem trzistu da ispunjavaju cini mi se ne Euro 3, nego 4... i onda su cak pisali po modelima kad ce koji uvoznik poceti da dovlaci euro 4 modele i koliko ce porasti cena zbog toga itd...
a kako bre kecevi, jugici i floride zadovoljavaju euro 4
(sa DMB motorom)...
ne zadovoljavaju ja mislim ni euro 1, a ne 4...

prema tome jasno je da uopste oni tu ne vode racuna o ekologiji, tj. nije njima to bitno, ali opet, zasto ne priznaju naknadne modifikacije, jel to opet sticenje zastave ili sta? jel je nisu dovoljno zastitili (jbl-a ih ona

a onda mislim da bi trebalo uvesti pod obavezno da ti fabricki Euro 3 automobili idu na analizator izduvnih gasova da se proveri da li to stvarno i danas ispunjavaju... kad vec postoji uredba zasto ne povesti stvarno racuna o ekologiji, plus bi se tako sprecio uvoz odvaljenih primeraka koji su presli ko zna koliko, i onih kojima su skidani katalizatori itd...
Inace mislim da je IvanT rekao da euro 2 auto kad mu ugradis plin i ako ima ispravan katalizator opusteno zadovoljava Euro 3...

I druga stvar koja mi je nejasna, citao sam vise puta u Satu da kao moraju od ove godine nova kola koja se prodaju na nasem trzistu da ispunjavaju cini mi se ne Euro 3, nego 4... i onda su cak pisali po modelima kad ce koji uvoznik poceti da dovlaci euro 4 modele i koliko ce porasti cena zbog toga itd...
a kako bre kecevi, jugici i floride zadovoljavaju euro 4



Comment