Zasto ne priznaju naknadne modifikacije do Euro 3 standarda?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Zasto ne priznaju naknadne modifikacije do Euro 3 standarda?

    Kao sto znate postoji cuvena uredba da samo Euro 3 automobili mogu da se uvoze... e sad mene zanima zasto moraju fabricki da budu euro 3 i da im niko ne proverava analizatorima izduvnih gasova da li zaista to ispunjavaju (jer ako su presli 200+k km moguce da neki uopste vise ne ispunjavaju, jos ako su im skinuti katalizatori pogotovo...), a sa druge strane recimo ne moze Euro 2 auto da se modifikuje, da ide na analizator gasova i ako zadovolji euro 3 da moze da se uveze...

    prema tome jasno je da uopste oni tu ne vode racuna o ekologiji, tj. nije njima to bitno, ali opet, zasto ne priznaju naknadne modifikacije, jel to opet sticenje zastave ili sta? jel je nisu dovoljno zastitili (jbl-a ih ona ) sto se placa carina 20% pa na cenu SA CARINOM pdv i onda ispadne da drzavi das 42% od cene auta prilikom uvoza... a osim toga zastava pocela da pravi relativno savremen auto (z10), sta sad imaju da je stite... a dogodine pocinju da prave i astru, plus su najavili da ce prestati sa proizvodnjom juga, kecava... u naredne 2 ipo godine... pa onda daju im da uvoze bez dazbina punto, a i astre... jel to nije sve zajedno dovoljna zastita brate mili???

    a onda mislim da bi trebalo uvesti pod obavezno da ti fabricki Euro 3 automobili idu na analizator izduvnih gasova da se proveri da li to stvarno i danas ispunjavaju... kad vec postoji uredba zasto ne povesti stvarno racuna o ekologiji, plus bi se tako sprecio uvoz odvaljenih primeraka koji su presli ko zna koliko, i onih kojima su skidani katalizatori itd...

    Inace mislim da je IvanT rekao da euro 2 auto kad mu ugradis plin i ako ima ispravan katalizator opusteno zadovoljava Euro 3...


    I druga stvar koja mi je nejasna, citao sam vise puta u Satu da kao moraju od ove godine nova kola koja se prodaju na nasem trzistu da ispunjavaju cini mi se ne Euro 3, nego 4... i onda su cak pisali po modelima kad ce koji uvoznik poceti da dovlaci euro 4 modele i koliko ce porasti cena zbog toga itd...

    a kako bre kecevi, jugici i floride zadovoljavaju euro 4 (sa DMB motorom)... ne zadovoljavaju ja mislim ni euro 1, a ne 4...
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    a da ti postavis to pitanje u skupstini,jeli?






    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Zatrazis od proizvodjacha automobila da nakon tvojih izmena odradi certifikaciju za E3 standard , kad uplate tih stotinjak hiljada ? i dobiju papir na to, izdace ti i resenje da ti auto odgovara E3 standardina.

      Nije li lakse da uzmes odma auto sa E4 normama, netreba da cekas na njih voze se u Srbiji od neke marke od modela 2003
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #4
        jel nije lakse zabosti sondu u auspuh?

        i jos nesto me zanima, zasto recimo u ovim susednim zemljama gde rade kao eko test, a i kod nas ovaj kvazi eko test na tehnickom, zasto mere sve parametre samo na leru, zasto ne mere na recimo 2500 ili 3000 obrtaja, jer ovako je skroz nerealno... ne vozis auto na leru

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ociglednoneznas sta sve mora jedan motor da izpunjava da bi bio neka Euro norma.

          Zabodi 5 sondi ako oces ali opet nece biti nikakav napredak po tom pitanju.

          Za ovo ostalo: Srbija.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Poenta te uredbe nije samo ekologija, rekao bih pre da je to nacin da se osigura da se u zemlju ne uvoze vise krsevi stari po 15-20 godina, vec da se nadje neka vrsta repera i za starost i ujedno da se uradi nesto i oko ekologije - e3 super radi posao
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              E3 , pa E4 standardi nisu samo relatirani prema ekologiji.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Originally posted by Marko001
                jel nije lakse zabosti sondu u auspuh?
                ...a onda bi verovatno moglo i da se prodje sa par hiljadarki onom ciki sto zabada tu sondu da napise na papiru sta vec treba da pise, jel' da?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Inache tema deluje blisko vezana sa motivima prema ovoj

                  http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ht=#276792

                  mozda se moze naci neki chiko medju njima
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #10
                    Naš ti je ?ovek ?udo, nikako da prihvati realnost i da se pridržava onoga što je propisano!
                    Poenta tog propisa je da se eliminiše uvoz krševa iz inizemstva!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      mislis outzemstvo
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #12
                        .

                        tetak, posto vozis fauve wannabe turbodizla saljem ti styling za fauve, origigi update isprintaj i namontiraj pa juri

                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • Pantah
                          CBC Veteran
                          • 25.03.2007
                          • 159
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Zasto ne priznaju naknadne modifikacije do Euro 3 standa

                          Originally posted by Marko001
                          Kao sto znate postoji cuvena uredba da samo Euro 3 automobili mogu da se uvoze... e sad mene zanima zasto moraju fabricki da budu euro 3 i da im niko ne proverava analizatorima izduvnih gasova da li zaista to ispunjavaju (jer ako su presli 200+k km moguce da neki uopste vise ne ispunjavaju, jos ako su im skinuti katalizatori pogotovo...), a sa druge strane recimo ne moze Euro 2 auto da se modifikuje, da ide na analizator gasova i ako zadovolji euro 3 da moze da se uveze...

                          prema tome jasno je da uopste oni tu ne vode racuna o ekologiji, tj. nije njima to bitno, ali opet, zasto ne priznaju naknadne modifikacije, ...
                          Sve što si napisao stoji (zato i ne citiram sve). U stvari postojale su dve uredbe o uvozu, jedna je po nalogu vlade pravljena u ministarstvu privrede i ta je odgovarala onome što si ti napisao a drugu je na sednicu vlade, kada nije bio prisutan niko iz privrede, lansirao Dinki? - po njoj se radi.
                          Koliko je glupa vidi se i iz ?injenice da je dozvoljen uvoz EURO 3 vozila (podvu?eno i navo?enjem konkeretnih važe?ih hoologacija) ali ne i EURO 4 jer se ne pominju niti homologacije za ?etvorku niti bar deo re?enice "ili bolji". Na?in provere je Dinki? isforsirao za svoju carinu (što se sada lepo vidi po broju uhapšenih carinika kakav je uspeh napravio) uz pomo? SZ za standarde koji su zatrpani predmetima onih koji nisu hteli da daju mito pa ?ekaju po tri meseca na rešenje.

                          Ono za uvoz EURO 4 si u pravu, ali opet ne?iji politi?ki interesi u zaštiti Zastave ne daju da zemlja ispunjava svoje me?unarodno preuzete obaveze. Po njima bi uvoz, proizvodnja i prodaja EURO 3 vozila morala prestati još 1 januara prošle godine, doduše to se ne bi svidelo ni malim uvoznicima. Doduše malim uvoznicima se ne bi svidelo ni da im neko proveri Euro 3 ili 4 vozilo i zabrani uvoz dok se ne izvrše popravke. Moš misliti koliko njih bi tvrdilo da taj papiri? ništa ne vredi jer su eto njima pustili neispravan auto

                          Koliko sam shvatio o?ekuje se renovacija uredbe o uvozu. Kakva ?e biti i ko ?e da je radi? Nemam pojama.
                          Money for nothin' and chicks for free

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #14
                            Boost, prijatelju praktikovanje srpsko-novohrvatskog ?e veoma brzo opet biti jako aktuelno obzirom da ?emo svi (na opštu radost nas starijih) ponovo biti zajedno!
                            Coco, druže, hvala što misliš na mene,razmisli?u o predlogu!
                            Pantah(asocira me na jedan odli?an Ducati motor), sve i u svemu je politika,navikni se ve? jednom na tu ?injenicu!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #15
                              .

                              nadam se da se ne ljutis, salim se :-)
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              Working...
                              X