Auto pogodan za vucu prikolice sa gliserom...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #61
    Kad dignes haubu treba da ima plocica sa brojem sasije i motora i tu pisu i te dozvoljene kilaze...

    Comment

    • MOSLER
      CBC Senator XXL
      • 27.05.2005
      • 1064
      • Niš

      #62
      Opel Omega 2.0 16v-136 ks/5600 rpm,188nm/3400rpm,kompresija 10,8.
      Nemam tacan podatak za dozvoljenu masu prikolice,ali se krece izmedju 1500 i 1600 kg a to je i vise nego sto ti treba =]

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #63
        Ju kako se ti opterecujes:
        Gliser koji bi tebi odgovarao sam vukao do crne gore (pakao) i do Grcke (laganica).
        Upitanju je bio Bayliner sa vanbrodskim motorom od 80ks. Na u prikolici tj camcu i gomila stvari. Najcesce je vucen BMW-om E34 i to 524td. Ali je jedom prilikom vucen i Golfom II 1.6D.
        Normalno je da kada otkacis prikolicu nemozes da prepoznas auto.
        Moze da se vuce jako jednostavno ako neocekujes neko ludovanje od brzine. Auto mora da bude ispravan pogotovo sistem za hladjenje (uh kad se setim crne gore).
        Omega je vise nego sposobna da te glisercice vuce. Prikolice (originalne) su lagane i imaju naletnu kocnicu. Sam mozez da je na parkingu pomeras koliko su fino izbalansirane.
        Zaboravi na obrtni moment i na KS. Zakaci i odvezi i uzivaj.

        Sto se tice izvlacenja tj spustanja glisera u vodu, mnogo zavisi od same rampe. Ako je dobro uradjena sa mali m padom i naravno cista (bez algi i blata) onda mozes i da ga spustis autom tj omegom.
        Najcesce naravno postoje ili cekrci sa motorom za spustanje ili usluzni traktori (dzipovi, pickupovi) na samoj rambi za spustanje.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Kimikus
          CBC Član
          • 05.12.2006
          • 21
          • BG 44°49'N 20°28'E - 55°45'N 37°37'E - 54°59'N 73°22'E

          #64
          Ne znam koliko ti planiras da vozis? 200 na sat s bastovanom pozadi Dobro ti je to sto imas, mada meni deluje da bas zelis da mu nadjes manu da bi promenio auto. Mislim da imam negde fotografiju camca i kola, videcu da iskopam pa da postavim.

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #65
            znate kako kazu- ko pita ne skita

            a dobro je da se tema prosirila i postala komplexnija

            Comment

            • scarab26
              CBC Senator XXL
              • 27.09.2006
              • 353
              • bgd

              #66
              sve sto je djukic napisao je apsloutno tacno. prica o upropastavanju lamele sa prikolicom do 1t je besmislena.
              licno sam vukao u cg i nazad sa passatom 1.6d (55ks) elanov gliser sa motorom (ukupna tezina sa prikolicom cca 450kg) i stigao bez problema za 10 sati. jedino je bitno da nemas puno kretanja na usponima, samo drzis brzinu i auto se ne muci ni malo. teze ubrzava, ali opet nista strasno.

              ti si dao slike 2 glisera - prvi je elan gt 495 sport a drugi elan gt080 - korita od oko 350kg, sa motorom, opremom i prikolicom ukupna tezina bi bila oko 700kg sto omega 2.0 opusteno vuce, ali bi vec na toj tezini naletna kocnica bila pozeljna. omegin limit po meni je gliser od 5m sa stabilnim motorom (bayliner 1750 sa mercruiserom 3.0) koji ima oko 800-900kg, da bude na prikolici od 250-300kg.

              bez potrebe ti prave frku clanovi sa postovima u pocetku teme, a svi posle koji su ti dali primere da su ljudi vukli manje glisere sa kecevima i moskvicima su potpuno u pravu.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Neki Volvo turbo recimo, npr 740 ili 940, 1800kg dozvoljena kocena prikolica 800kg nekocena.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Stojan
                  CBC Član
                  • 27.01.2006
                  • 73
                  • Nova Gorica
                  • opel vectra

                  #68
                  Mosler ti je dao info o snazi omege. Mislim da je to sasvim dovoljno za omegu da vu?e prikolicu sa gliserom. Što se ti?e ko?enja, naravno da je bolje da i prikolica ima svoju ko?nicu. Ina?e, omega (kao i moja vectra) ima poprili?no velike diskove napred i nazad(napred ventiliraju?e), što joj omogu?ava bolja ko?enja, i bez zamora istih. Još omega ima zadnju vu?u...Bog da te vidi.
                  vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    #69
                    Da, pretpostavljam da je za vucu prikolice bolje da auto ima zadnju vucu...

                    Onda cu u svakom slucaju gledati da uzmem prikolicu koja ima tu naletnu kocnicu... pogotovo zato sto sam mislio da je vucem cak i do Grcke i CG... pa sa jedne strane da mi ne seta levo desno prilikom kocenja, a sa druge da mi ne zamara kocnice na autu, odnosno da to radi sto manje, a sigurno je kraci zaustavni put kad te "ne gura" prikolica od pozadi prilikom kocenja zbog inercije...

                    a kakav je sistem kocenja na tim prikolicama, ok, znaci kocenje ide preko sajle kao kod fice jel? a znaci li to da ima dobose ili sta?

                    i jos, da li je bitno obratiti paznju na proizvodjaca prikolice (nemam pojma uopste koji postoje) zbog delova, pre svega mislim na te paknove i dobose, lagere itd?

                    ili se tu mozda ubacuju dobosi i paknovi od keca (z101), lade ili tako neka varijanta?

                    Comment

                    • miroslavm
                      CBC Senator
                      • 13.02.2007
                      • 208
                      • Beograd, Zvezdara

                      #70
                      Pazi, ne znam što se uzbudjuješ oko toga da li možeš sa omegom da vučeš gliser lakši od 1 t. Mogao bi i više- ja sam vidjao i manje limuzine kako iz Belgije šlepuju veća kola od 1.5 t na prikolicama pri uvozu.
                      Drugo, sve ti zavisi od prikolice, a ne toliko od težine, dakle mora biti opremljena sa naletnom kočnicom.
                      Mislim da u Kaludjerici neki lik radi prikolice specijalno za čamce.
                      Vožnja do Grčke ti uopšte neće biti problem. Zamisli autoputem gde osim BubanjPotoka nemaš neku žešću uzbrdicu, serpentinu i sl. Krf je već ozbiljniji.
                      Dakle, omega je upravo odlična za tu svrhu, ne brini

                      Comment

                      • Flavio
                        CBC Senator XXL
                        • 13.06.2006
                        • 1926
                        • 012 Centar
                        • KaraWagon 1.4T.Spark

                        #71
                        Originally posted by Marko001
                        a gde da nadjem te podatke za moj auto, koja je dozvoljena masa prikolice sa a kolika bez kocnice?
                        Obicno je masa kocene prikolice ~ masa vucnog vozila,dok je masa nekocene ~ 1/2 mase vucnog vozila .
                        Btw,sa Z-128 i njenih (benzinskih) 55KS sam vukao gliser (tvoja zelja br.2) sa sve pentom Ervinrude 25,Tomos 4 i jos nekim gloopostima u njemu .To isto sam vukao i sa Volvom 245 D6(obican D sa ~ 80KS).
                        Mislim da tvoja Omega nesto slicno vuce bez problema .

                        Comment

                        • bozza1979
                          CBC Veteran
                          • 08.01.2007
                          • 112
                          • Beograd

                          #72
                          moskvichi jesu dosta slabiji, ali nemaju preko 700 kila...
                          Moskvic ima prazan 1050kg, cisto info...

                          Jos jedan primer...

                          1996. smo isli Alekom na more u Grcku i vukli prikolicu... Malo pre Nisa je krenuo da se pregreva... Tamic od 75KS nas je vukao nekoliko kilometara do naplatne rampe i telefona, bez problema, a posle nas je Mercedes 123 200D vukao u Nis na popravku, bez problema je isao 70-80, zajedno sa Alekom (prazan 1080kg), prikolicom, 4 osobe i pitaj Boga koliko stvari...

                          Vukao sam i jednom prilikom, raspalim trabantom, opel rekord 2.3D, isao je, al' samo dok ne prebacim u drugu brzinu

                          Comment

                          • zux
                            CBC Senator XXL
                            • 10.05.2005
                            • 773
                            • Beograd-Filmski grad

                            #73
                            kod mene astra G van 1.7dti bez vecih problema vuce jednoosovinsku prikolicu (doduse 2 osovine jedna do druge, tako da je zvanicno jednosovinska) sa ovim cudom i njemu slicnim
                            doduse do sada uglavnom na svim deonicama koje sam vozio nije bilo ozbiljnijih uspona tako da prava iskusenja tek predstoje, mada do tada ce se uzeti drugo teretno vozilo (hehe lada niva mi ne gine )



                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #74
                              Svima koji kecevima, jugicima i moskvicima vuku prikolicu i camac od tonu, pa jos 3-4 ljudi i prtljag, ne znam sta bih rekao osim da pronadju uzbrdicu i pokusaju da to izvuku uzbrdo. Moze to i konjska zaprega da izvuce, pa je konj posle dobar jedino za klanicu, pa vi izvucite analogiju.

                              Sta reci...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                Originally posted by Marko001
                                a gde da nadjem te podatke za moj auto, koja je dozvoljena masa prikolice sa a kolika bez kocnice?

                                Opel Omega 1998 god 2,0 motor

                                Max släpvagnsvikt: 1700 = max kocena prikolica 1700kg
                                Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1490 = max kocena prikolica sa B kategorijom

                                A za koje auto pitas?
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X