vecina ljudi ne zna da njihovo svakodnevno "ponasanje" prema dizelu steti mnogo vise nego sama ugradnja chipa
kako se vozi diesel
Collapse
X
-
kako se vozi diesel
1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDiTags: None
-
-
Najkrace receno, visoki obrtaji su ono sto ne prija dizel motorima, pa ako hoces da se brzo oprostis od njega, teraj ga u crveno kao benzinca, pa ces da vidis....
-
-
a ko tera benzinca u crveno osim na trkama?
ja mislim da nisam nikad u zivotu za 13 godina voznje naterao motor u crveno a stalno benzinjare vozim... terao sam najvise do 500 ispod pocetka crvenog, a i to samo par puta radi probe jer zasto naprezati motor, povecavati potrosnju i buku...
a sa ovom omegom mislimd a 3500 nisam nikad presao
no dobro u principu se slazem da dizelu to mnogo skracuje radni vek, mada sigurno da ni benzincu ne produzava
Comment
-
-
pazi,dizelu skode visoki obrtaji ali benzincu moras da odrzavas "elasticnost" motora
ne treba ga drati uvek ali moras s vremena na vreme da ga "produvas" inace se motor ulenji
ziva istina
dizeli "uglavnom "imaju veci obrtni moment pa nije potrebno da ga zavrces a samim tim ih tako i cuvas
e sad i vecina benzinaca imaju dobre obrtne momente ali oni sami po sebi "traze" malo vece obrtaje
e to ti je tozasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
dizelu snaga opada sa vecim obrtajima tako da stvarno nema neke potrebe za visokim obrtajima jer dizelasi mnogo bolje vuku na 2500 nego na 4000. sustini kod voznje dizela mora mnogo vise da se radi menjacem jer mu je opseg obrtaja na kojim dobo vuce veoma mali.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
a to sto si postavio pitanje "ko tera benzince u crveno"
na ovom forumu je pogresno pitanje posto verujem da bar pola NAS tera zverke cesto u crveno pa cak i ovi matori moderatori saabovci i ostali manijaci
ja sam mlad ( ko rosa u podne, 32 )
JEVTIC-u
tacno tako
oni su jaki samo na nizim obrtajima
sto su obrtaji vislji on gubi ( da zanemarimo ove nove tdi,cdi,cdti.....itd) posto su sa novom tehnologijom stigli benzince tako da mogu i oni da vrte dobrozasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Svakodnevno ponasanje prema kakvim dieselima?
Ako je rec o modernim TD varijantama, onda to znaci ne gaziti ih dok ne postignu radnu temperaturu, tj. voziti ih do ~1500 rpm ( a to zimi traje i do 10 min), a kad ih nagazis ... pustiti ih da se ohlade 3-5 minuta u leru pre gasenja motora (zbog turbine). I kad se prilazi odredistu polako smanjivati tempo i pustiti motor da se polagano i podjednako ohladi...
Prilikom prvog paljenja ostaviti ih 15-30 sec da rade u mestu.
Recimo .....
Comment
-
-
eto boze moj srescemo se na nekom okupljanju
prolupator
to stoji,dizela uvek treba zagrejati pre polaska a i posle " cepanja " treba mu malo dati oduska da se ohladi pa ga onda ugasiti
sto se tice motora sa turbinama treba ih uvek pre gasenja hladiti pa gasiti
mislim znas sta sam hteo reci
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
@ populator
Tu spadaju i HDI motori, pretpostavljam?
No dobro nsam znao da diezele ljudi tako maltretiraju... retko prelazim 3000 rpm.....1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
forster
bolida ima uvek
ima slucajeva koliko hoces sto teraju dizele ko djavole
to su uglavnom bolidi ili ti bezosecajnji ljudi koji nemaju sluha za motor ili ti autoi koji ih teraju ko bog djavola
kao moj bivsi direktor sto je terao firminog golfa....katastrofa....posle par kilometara se seti da treba da promeni brzinu a golf urla li urla
on vozi a misli su mu u pizdi materinoj
e to me nervira kad covek vozi a nije u autuzasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Pa zaboravi kad je firmin, da je njegov ne bi bio tako zaboravan kad bi ga servis opalio po dzepu...
Ja uvek saltam oko 2500, i dalje od toga i ne idem, osim na auto putu malo vise.
Otkako sam citao neke stvari sto je BOOST pisao trudim se da ga ne vozim ispod 2000 obrtaja uopste, ali dzabe kad je pre toga vozen
Comment
-
-
Originally posted by jevticdizelu snaga opada sa vecim obrtajima tako da stvarno nema neke potrebe za visokim obrtajima jer dizelasi mnogo bolje vuku na 2500 nego na 4000. sustini kod voznje dizela mora mnogo vise da se radi menjacem jer mu je opseg obrtaja na kojim dobo vuce veoma mali.
Comment
-
Comment