kako se vozi diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    #31
    evo, ja vozim dizela od lera pa do 5k okretaja, i bas mu prija...
    inace, najbolje vuce od 2000 pa do 3700 negdje, milina prava za preticat. sve ovo preko 4000 nije nesto, nekako mi slabije vuce, kao da vozim atmo benzinac recimo....

    Comment

    • MOSLER
      CBC Senator XXL
      • 27.05.2005
      • 1064
      • Niš

      #32
      Originally posted by Laki 55
      Inace mnogo mi se svidja obrtomer u bmw-u 740d (zadnja serija) koji je graviran do 4000 obrtaja ,a max snagu razvija od nekih 1800 pa do nekih 2500-3000. Inace pegla 250 i ubrzava do 100 za nekih 6,5 sec
      Ne znam odakle ti ovo ali nisi u pravu.
      Ni jedan auto nije graviran do tako niskih 4000 rpm pa ni BMW dizel. 740 d max snagu razvija na 4000 obrtaja a graviran je do nesto preko 5000.Max obrtni moment razvija pri 1750 rpm.
      Uostalom uveri se i sam:

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #33
        @ Laki 55:

        740d (3,9l V8) razvija max. 600 Nm na 1900 rpm, i ne ubrzava do 100 km/h za 6,5 nego za 7,5 sec (fabrichki podatak).

        Tek model 745d (4,4l V8) sa 750 Nm ubrzava do 100 km/h za 6,6 sekundi.
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Laki GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2006
          • 2426
          • Beograd-Vozdovac

          #34
          omanuo sam za malo,ebiga
          S'obzirom koliko se zanimam za bmw-a dobro sam pogodio da je u pitanju 740d

          Nije bitno sad to sto sam ja "toliko" pogresio vec je bitan onaj deo oko kog se i polemise,a to je da dizela nema smisla cepati u crveno jer nedaje ono sto bi trebao jer je kod vecine njih posle 3700-4000 obrtaja cisto cekicanje u prazno i mnogo crnog dima iza,a efekat
          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            #35
            Preko 3000 okretaja ne vozite diesele? Kad bi ja tako svog vozio zagušio bi ga skroz..U pravilu rijetko idem preko 3500 ali zašto ne...ne želim smetati na cesti..zašto bi se odrekao brze vožnje ako vozim diesela?Glupost!Imam 150000 sa svojim HDI-em bez najmanjeg problema a vozim se uglavnom brže od prosjeka Sveto pravilo je..svakih 8-10000 dobro ulje,ne gaziti ga na hladno,ne preko 3800(iako sam nekoliko puta išao do 4000 okretaja prilikom pretjecanja uzbrdo sa opterečenim autom jer da sam tada mijenjao brzinu na više prilikom uspona pala bi brzina i bio bi u problemu)..i neko je spomenuo da treba da radi u leru par minuta nakon forsiranja..ja samo usporim malo kilometar dva prije gašenja motora.S druge znam neke koji dave svoje aute na 2-2500 okretaja i motori im se osipaju na proste faktore.Zapuši se turbina,dimi,slabo vuće i 100 muka..kad se auto vrti zadovoljavaju se svi radni parametri motora..nema vibracija,bolje je hlađenje i podmazivanje,bolje hlađenje,ne trpi prijenos,bolje i kompletnije sagorijevanje nafte,ne trpe ležajevi radilice i 100 drugih stvari..E sad ne treba to shvatiti kao da motor treba čerećiti non stop,nego vozit s osječajem bez nabijanja gasa ko mamlaz.Pedalu uvijek stiskati tako da osjetite da auto ubrzava stiskom na pedalu..a ne poklopit do poda pa čekat dok ubrza

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #36
              Rendjo kakva je razlika za motor ako potopim pedalu ili ako postepeno doziram, mislim isto ubrzava ali kakva je razlika za motor?
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • forster
                CBC Senator
                • 24.04.2007
                • 244
                • Beograd

                #37
                Originally posted by Rendjo
                Preko 3000 okretaja ne vozite diesele? Kad bi ja tako svog vozio zagušio bi ga skroz..U pravilu rijetko idem preko 3500 ali zašto ne...ne želim smetati na cesti.. :
                Nisam primetio da smetam na cesti, ali sam primetio da meni smeta na cesti 80% automobila.

                Kao sto rekoh meni crveno pocinje od 5000, a sa 3.5k vec imam brzinu od 110kmh u III. sa 4krpm motor urla. A ti hoces da kazes da je dobro preticati sa 4k rpm. pa ako pretiches u II (80kmh) sa 4k rpm, onda u redu , ali da nije bolje prebaciti u III na 3K pa poceti preticanje sa 2.5k rpm.. cini mi se da je manje mucenje za motor

                Originally posted by Rendjo
                zašto bi se odrekao brze vožnje ako vozim diesela?Glupost!Imam 150000 sa svojim HDI-em bez najmanjeg problema a vozim se uglavnom brže od prosjeka Sveto pravilo je..svakih 8-10000 dobro ulje,ne gaziti ga na hladno,ne preko 3800 (iako sam nekoliko puta išao do 4000 okretaja prilikom pretjecanja uzbrdo sa opterečenim autom jer da sam tada mijenjao brzinu na više prilikom uspona pala bi brzina i bio bi u problemu) :
                HDI je vocka cudnovata, ne slomi ga a zube polomi.

                Originally posted by Rendjo
                ..i neko je spomenuo da treba da radi u leru par minuta nakon forsiranja.. :
                Raznim konsultacijama dosao sam do podatka da je dosta 10-15 sec dok se ne izjednace temperature motora i ulja.
                1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                Peugeot 206 2.0 HDi

                Comment

                • Rendjo
                  CBC Senator XXL
                  • 26.06.2006
                  • 340
                  • Zadar HR

                  #38
                  Ne mogu krenut s opterečenim autom uzbrdo u trečoj ubrzavati od 30 km/h Najčešće šlepere ili autobuse moram obilaziti nešto jačim gasom jer najčešće ne popuštaju gas dok ih obilazim..znam ja kako izvući maksimum od auta..ne boj se Pri tom ne mislim na cijeđenje okretaja do zadnjeg atoma snage,ali nekad..opet naglašavam PONEKAD i nije najsretnije riješenje ubaciti u viši stupanj prijenosa..kad nije auto opterečen i ako nije uzbrdica stoji sve što si rekao..naime.moj HDI je Boxer pa je često opterečen

                  Comment

                  • Rendjo
                    CBC Senator XXL
                    • 26.06.2006
                    • 340
                    • Zadar HR

                    #39
                    Originally posted by mkvb
                    Rendjo kakva je razlika za motor ako potopim pedalu ili ako postepeno doziram, mislim isto ubrzava ali kakva je razlika za motor?
                    Pa mislim da osim nešto veće potrošnje nema nekih posljedica.

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #40
                      Na to sam i mislio, znaci potrosnja je u pitanju, ok, pozdrav
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • Kenno
                        CBC Senator XXL
                        • 21.08.2006
                        • 460
                        • Zenica, BiH

                        #41
                        Svaki diesel koji sam imao priliku voziti imao je automatski mjenja?, nisam se puno zezao sa ru?nim mijenjanjem brzina(triptonic), tako da i nisam nikada pratio obrtomjer, na kickdown svi su dobro(brzo) reagovali, spuštaju?i jednu-dvije brzine niže. Ne ra?unam ovdje golf 3 diesel (atmosferski), sa performansama na razini yugo55, ali i njega sam gazio jer nije moj

                        Comment

                        Working...
                        X