nedavno sam saznao da audi je ugradjivo u 90 ke 2.3 20v 170 ks , jeli to samo malo nabudjeniji 2.3 od 136 ks i sad sam u zabuni jeli 2.3 od 136ks 20v uopste
sve o quattro pogonu i audi 2.3 motorima
Collapse
X
-
aha ja sam mislio sve da je ovaj od 136 ks 20v . a interesujeme jos jeli moguce da je 90 ka imala i 16 td motore. ja kako sam nedje procito da je to nabudjeniji 80 i da samo ima motore sa 5 klipova , ali sinoc smo se prepirali kazzu da ima i 1.6 dizelum caruje ,snaga klade valja
Comment
-
-
7A motor tj 2.3 20V 170ks je ugradjivan jedino u 90quattro i Coupe Quattro. Blok je isti kao kod 2.3 136ks razlika je DOHC glava, EFI, set kvacila veci promer (280mm), Girling klesta napred (dva cilindra) i pozadi (jedan). ovaj sa 136ks ima K-Jet Bosch ubrizgavanje a 7A je EFI Hitachi i to mu je ujedno i mana. uglavnom menjaju te hitachi brizgace sa 034EFI te auto mnogo bolje ide i lepse radi. To je ovako na brzinu, ako te jos nesto zanima reci posto taj auto znam u sitna crevca.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
moze bez ikakvih problema sraf na sraf jerbo se i stotka pravila sa tim 2.3 motorom. samo, ja ti ne bih preporucio da meces ni jedan do turbaka ako ocs vec neku snagu posto su ovi ostali a pogotovo ovi sa Kglavom mrcine i trose mnogo. Ako negde nadjes 2.0 16v ali EFI ne K-Jet stavi i glava nema da te boli.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
sta te konkretno interesuje. generalno sve ali bukvalno sve mozes naci ako malo googlas ili evo da ti pomognem:
Audi service, restoration, performance upgrades, parts and more. 2Bennett is a convenient and cost effective dealer alternative for all Audi years and models. Our 25 years of total focus exclusively on Audis means we understand how to diagnose and repair your Audi like no other. Extensive breadth of diagnostic resources and knowledge, from early examples to newest Audi models. Audi diagnostic equipment as well as parts access directly with Audi USA and Germany helps ensure efficiency and accuracy.
i td , itd...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
pa dobro bre, konja nikad dosta... on bi veraovatno voleo da ima 200 ali nema 100% a to da li je radjeno nesto na njemu cisto sumnjam posto do tih 200ks ima dooooosta para da se metne u motor a cisto sumnjam da je auto dosao uradjen is svabije posto su tamo takvi automobili skupi do dzadza. a ako je ovde radjen , mozda, mada opet kazem cisto sumnjam posto je tuning za njega u krv skup. obrada glave je jos naj bezbolnija varijanta za dzep i moze da se uradi za 200-300e ali brizgaci, bregaste i ostala cuda su papreni za njega.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Ma nista od toga sigurno jer ako remus i ja mislimo na isti auto to je bre obicna stara kanta na svapske table kupljena tamo za male pare...Verovatno je stavio Kaenpa misli da mu je to dalo 15 konja i jos neki "sportski" zadnji lonac...eto ga na 200...
I ne bi rekao da je quatro jer je slajfovao prednjim tockovima ko lud...ali opet sa oba u isto vreme tako da mozda ima sper diff...
Comment
-
Comment