Ljudi prvi put cujem za taj hladnjak ispod suvozacevog sedista.Vozio sam se u bar 20 razlicitih cetvorki,mada nisam zagledao pod sediste.Secam se da su svojevremeno mazde 323 koje nisu imale fabricko grejanje bile podvrgnute nekim budzevinama ispod sedista.I da ovaj sto kaze da moze nov Grande Punto dizel da nabavi za 11000 evra neka kaze gde to u Srbiji ima ili neka se uzdrzi od takvih lovackih prica
vw golf 4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Drugra ko je pominjao G.Punta dizel?Aj citaj malo, pa se posle pravi pametan.
@zverko
Do zakljucka da je hladnjak sam dosao, jer je od aluminijuma(dobar provodnik), ima rebrastu strukturu(kao hladnjak na cipsetu npr.), i greje se.
Motor je TDI.Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Comment
-
-
Originally posted by stefanvesDrugra ko je pominjao G.Punta dizel?Aj citaj malo, pa se posle pravi pametan.
@zverko
Do zakljucka da je hladnjak sam dosao, jer je od aluminijuma(dobar provodnik), ima rebrastu strukturu(kao hladnjak na cipsetu npr.), i greje se.
Motor je TDI.
Comment
-
-
Mislim ljudi pa logicno je da se Golf IV TDI uporedjuje sa Grande Puntom dizel /bar po meni/ .Sto se tice hladnjaka-grejaca ispod suvozacevog sedista
najbolje da ga snimis pa da ti kazemo sta je posto nisam bas siguran da znas da prepoznas deo na automobilu-mozda je to CD cardzer
Comment
-
-
Pa menja se odozgo otvor na patosu a dole se ne greje sarzer tako da je logicnoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment