Wankel nije za nase trziste tacno.
Renesis se nije pokazao kao najizdrzljiviji motor, ali kada ti ga zamene u servisu (u roku od 3god od kupovine), dobijes nov i novu garanciju od 3god.
RX ti dodje nesto kao Alfa, moras stvarno mnogo da je volis da bi je kupio
Sto se tice uvoza, mislim da nece imati problema, jer su ti isti automobili homologirani na E3 standard u Evropi, ali smatram da bi se trebalo raspitati u ovlastenim institucijama.
@Skyline GT-R mislim da bi Zari(predpostavljam da se o njemu radi) bilo najpametnije da iskopira papire auta koji hoce da uveze i posalje ih ovde nekom ko ce ih odneti kod ovlascenog uvoznika tog proizvodjaca tako da ce iz prve ruke dobiti informaciju da li auto moze da se uveze ili ne
Postoji i ona varijanta da se auto prvo uveze u Nemacku pa posto tamo prodje proveru i dobije sertifikat da se onda uveze u Srbiju ali je to komplikovano i skupo
Brkate babe i zabe.Sto puta receno, euro3 standard nije samo standard vezan za izduvne gasove....postoji jos 100 detalja oko kojih se americki i evropski standardi ne slazu, stakla, sedista, svetlosna grupa i tako u nedogled.Veliki je problem uvesti auto iz USA, eventualno ako se za njega moze dobiti COC onda i nije frka, ako ne, auto mora da prodje homologaciju po evropskim standardima, to se najcesce radi u TUV-u u Nemackoj
ta?no tako je jedino legalno mogu?e. falsifikovanje papira i švercovanje da kao jeste evropski model ne treba ra?unati pod normalni legalni uvoz.
problem je jedna sitnica, homologacija košta više nego što je vrednost tog 350Z novog u SAD, a kamoli polovnog.
osim ako nije ve? baš ta varijanta sa baš tim specifi?nim VIN brojem (opsegom brojeva) ve? homologovana od strane Nissan-a ili njegovog principala u npr Nema?koj ili nekoj drugoj EU zemlji.
pri tome su potrebne brojne konverzije pojedinih sklopova i zamena za odgovaraju?e sa evropskih modela.
osim ako je auto prvi put kupljen u Evropi pa odatle exportovan u SAD pa se sada vra?a ku?i.
a šanse za to su procenjujem zaista male da bi se pouzdalo u takvu sre?u.
prakti?no, SAD auto je samo za lokalnu SAD upotrebu i ne zadovoljava gomilu EU propisa i standarda. eko deo i motor je samo malecni deli? Euro 3 seta normi.
još nekih 30tak dana može da se uveze u CG, a onda i tamo stupa na snagu Uredba za uvoz samo Euro 3 (ve? doneta, rokovi primene ve? teku zakonski).
Kako su onda uvezli one silne Infinty-e ?
Koliko znam, a i koliko sam video zbog male zadnje tablice, vecina njih je, ako ne i svi, pravljena za USA trziste.
Drug je bio u dealership-u i...kao da mu se malo vise svidja Mazda
Za Mazdu su mu rekli da sto se tice motora sigurno ispunjava Euro norme.Na Nisanu bi trebao da radi neke prerade (zadnja svetla, stakla..itd)ali...naso je nekog ko radi prebacivanje auta za Srbiju i momak kaze da moze da se sredi.Naravno, prvo bi auto iso preko nemacke da prodje "testove".
U principu...vodi se zestoka bitka - RX-8 vs Z350.
Mazda je 24.000 do 32.000 $$$ (zavisno od motora i paketa) a Nissan je 27.000 do 35.000 (zavisno od paketa - motori su u svima isti).Pricamo naravno o novim autima.Polovni modeli (2-4 godine stari) su od 17.000 do 24.000. Tako da...videcemo.
Ako pobedi Mazda, zadovoljice se sa fabrickih 230hp.
Ako pobedi Nissan...kit sa 400-500hp za pocetak mu ne gine.Tako da...neka se one besne peglice spreme
Veliko je to cimanje prebaciti auto iz Amerike i registrovati ga na srpske table.U zapadnoj evropi RX-8 i 350 Z vec mogu da se nadju polovni od nekih 15-16 k evra tako da mislim da je to bolja solucija a kostace skoro isto
Comment