Originally posted by choks
Radar detektor
Collapse
X
-
Dosta sam km presao nasim dzadama- iz iskustva pandur kada te zaustavi u 99% posto slucajeva ce da ti uzme pare tako da te pare sto bi dao za detektor = otprilike 10-11 zaustavljanja- toliko puta mene zaustave za 1.5 dana u proseku,mislim racunica je jasna /nijedan pandur nije odbio pa makar
mi izmerio i 160km/h/
Ko rece zatvor mislim to je neozbiljno ,kad bi se tako radilo pa u Srbiji bi se
samo zatvori gradili
Comment
-
-
Originally posted by choksAko te navataju sa tim,znam sigurno da dobijas zatvor. Tako sam cuo bar. I to od ljudi koji jaaako dobro znaju pandure.Cak i ako se to ne desi,tortura ti ne gine.
A ovo da vas detektor "spasava" obicnog ne-laserskog radara - KAKO!? Instant-on radarski pistolj, koji odaju bilo kakvo zracenje koje detektor moze da primeti tek kada ga policajac uperi na vas. Posto njime ocitavanje brzine dobija maltene momentalno, gde je to vreme koje vam detektor ostavlja da usporite?
Comment
-
-
U prospektu pise da model BEL-STI detektuje i prolaserIII uredjaje, a sto se tice vremena za usporenje, pa sta mislis da neki tamo pandur u steku moze odmah da nacilja tvoje tablice i okine. Treba mu sigurno par sekundi sto je sasvim dovoljno da prepolovis brzinu. Takodje ako slucajno omasi, nema osnova da ti pise kaznu jer nema slike tvojie tablice. Plus ako snimaju nekog ispred tebe detektor te upozorava.
Znaci trenutna dobitna kombinacija je : dobar detektor + sprej za tablice.NO BRAIN
NO PAIN
1_N_S_A_N_E
Comment
-
-
Da, upravo tako, nacilja tablice, onda lepo okine, i za manje od sekunde dobije ocitavanje. Sto ti ostavlja tacno nula sekundi da reagujes i uradis bilo sta.
Prema tome lepo se tesiti da detektor ima bilo kakvu ulogu u izbegavanju dobijanja kazne, ali jednostavno nije tako.
Comment
-
-
@206
Radar i laser nisu isto, a stalno dokazujes nedelotvornost radar detektora tako sto to objasnjavas primerima sa laserom.
Cinjenica je da je jammer bolji (i stavicu ga na svoj sledeci auto), da nije radar detektor nije delotvoran protiv lasera... to smo utvrdili vise puta... Cinjenica je da su radari sve manje u upotrebi i da ih na otvorenom putu smenjuju laseri (kod nas), tj. kamere (na Zapadu).
Ali, ne mislis valjda da neko drugi bolje zna od mene samog ste se meni desilo na putu sa radar detektorom i radarskom kontrolom...
Comment
-
-
Originally posted by 1nsaneako snimaju nekog ispred tebe detektor te upozorava.
@206 koliko znam Instant-on radare ne poseduje policija u Srbiji tako da problema sa njihovom detekcijom nema.
Comment
-
-
OK, postoje recimo MPH Industries (mislim da su X-band radari), dakle nisu laserski radari - pistolj koji ne odaje nikakvo zracenje koje detektor moze da detektuje, dok se ne aktivira. Policajac ga uperi u tebe, okine, vreme detekcije je manje opd sekunde. I sta tu detektor moze da uradi? I protiv takvih i protiv lasera detektori su potpuno beskorisni.
Jedini detektori brzine pored kojih detektor i ima neku vrednost su oni staticni, imaju belu emisionu plocu koja se postavi recimo na krov policijskog auta, i snima brzinu kompletnog nadolazeceg saobracaja. On konstantno salje signal, te detektor ima sansu da uhvati odsjaj tog zracenja pre nego sto dodjete u domet. I to je jedini slucaj kad on necemu i vredi.
Comment
-
-
A ovo da vas detektor "spasava" obicnog ne-laserskog radara - KAKO!?
u praksi, jedno 5-6 puta me je spasilo, vrlo pouzdano najavljuje ve? kada snima i one daleko ispred tebe, ?ak i iza krivine može da uhvati.
moje je Whistler, a i ostali rade manje više sli?no.
dešava se ne tako retko i da policajac ostavi aktiviran radio predajnik dok se bak?e sa administracijom nekoga koga je ve? pre zaustavio.
nepogrešivo se hvata.
i za laser, tj lidar takodje pomaže ali samo ako je voza? zaista skoncentrisan a policajac malo neiskusniji u fokusiranju svetla.
od prvog osvetljaja auta do merenja potrebno je 3 puta da stisne taster i 3 impulsa da pošalje da bi se prikazala brzina.
ako se munjevito reaguje na prvi impuls i uspe da smanji brzina do slede?eg impulsa obi?no prodje bez zaustavljanja tj policajac izmeri šta ve? izmeri i proceni da nije vredno truda zaustavljanja.
naravno, mnogo realnije je da lidar iznenadi i da prodje bez reakcije voza?a ta jedna sekunda, i tu je kraj svrhe detektora.
a gužve na našim putevima su ve? postale tolike, duge kolone, da ionako nema prilike niti da se vozi brzo na otvorenom putu.
po gradu ionako nije mudro da se jurca ko muva bez glave, a mala prekora?enja policija toleriše (do +10 km/h).
zadnjih 2-3 godine više ni ne koristim detektor, stoji u gepekuvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
koliko se ja secam iz price jednog pandura potrebno je da se vozilo krece nekih 5 sec kontantno odredjenom brzinom da bi ona mogla da se izmeri. ukoliko se brzina naglo i drasticno samnjuje tj vozac koci, njemu je potrebno vise vremena da mu ocita brzinu ista prica je i sa ubrzanjem zbog tih stvari se sve manje koriste rucni detektori a vise koriste staticni u civilnim kolima, danas me jedan isprepado na pancevackom putu ali je vizitka u dokumentima zavrsila posao a i prekoracenje nije bilo bog zna koliko , umesto 80 vozio 113km/h.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Brick, mani se demagogije i raspredanja price cisto da bi pricao nesto.
Detektor moze da detektuje uredjaj iskljucivo kada je on ukljucen. Ako se koristi pistolj koji emituje zracenje onda i samo onda kada te policajac snima , odnosno vec snimio. Ako imas srece, uhvatice odsjaj zracenja od snimanja nekog ispred tebe. Mada, ako snima nekog ispred tebe, sa detektorom ili bez taj ispred tebe ce biti eventualno zaustavljen, a ne ti - tako da uopste ne kapiram poentu potenciranja toga da detektor hvata rezidualno zracenje snimanja nekog drugog? Kako vam to pomaze kada snimaju VAS? Ali eto, siguran sam da si dobro shvatio i sta sam rekao, odnosno sta hocu da kazem, ali hajde, svi vec dobro znamo koliko volis na sebi svojstven nacin da solis teme...Nema veze.
@zverko
Potrebno je oko 1-2 sekunde ciljanja, u praksi, u najgorem mogucem slucaju. Teoretski, ne vise od pola sekunde. Na malim udaljenostima (<200m) definitivno manje od sekunde. Gledao rodjenim ocima, jednom prilikom imao cak i prilike da probam Prolaser. A ko misli da je dovoljno brz, slobodno nek' se dogovori sa suvozacem da mu ovaj nekad, bez najave, vrisne RADAR u uvo, dok se putuje recimo 30-40 preko ogranicenja - i nek' meri vreme koje protekne izmedju vase reakcije i smanjivanja brzine na dozvoljeno - iznenadicete se koliko vam je vremena potrebno.
Comment
-
-
dakle, hoces da kazes da su radar detektori bacanje para a jammeri right sprave...ok ... znam par likova koji se kunu u RD, lazu mene ili sebe... ja nemam ni jedno ni drugo ane verujem ni da cu imati u skorije vreme jer na 20-30 prekoracenja uvek mogu da prodjem sa nekom zvakom i soma dingera a ako me slika sa 150+ tu ne stajem pa nek me juri...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
tako da uopste ne kapiram poentu potenciranja toga da detektor hvata rezidualno zracenje snimanja nekog drugog
pri?am ti iz debelog iskustva, itekako je koristan za radare, i puno pomaže. bar 10 puta se otplatio do sada, a ne koristim ga ve? nekoliko godina.
detektor hvata svako radio zra?enje. hvata na nekoliko kilometara.
hvata iza krivine.
hvata spreda, hvata odpozadi.
hvata reflektovano zra?enje od durgih vozila, zgrada, objekata pored puta.
radar koji se koristi iz ruke se bazira na Doplerovom efektu, a to zna?i da mora u kontinuitetu da se drži uklju?en da bi uopšte izmerio.
nema govora o nekakvom kratkom impulsu što si ti pomenuo (to je za lidar, sasvim druga sprava po konstrukciji).
pri tome radar ne meri jedno vozilo (ako je kolona) ve? celu kolonu jer radio talas nije usmeren.
radar nema usmerenu antenu, i nema posebno prijemnu i posebno predajnu antenu.
problem sa radar ddetektorom je što nije selektivan, ako podesiš da je osetljivost prijemnika najve?a, hvata sve živo i što treba i što ne treba.
od harmonika sa 0,7m taxi radio stanica, od policjiskih Motorola, do zra?enja svetle?ih reklama.
ako podesiš prijemnik da je prili?no gluv, slabo hvata te neželjene signale ali slabo hvata i radarski signal.
zato i imaju detektori city, road ili više modova tj programa prijemnika prema osetljivosti/ selektivnosti.
provereno u praksi.
radar nije teško otkriti sa detektorom na vreme.
stoga su radar gotovo i izbacili, i prešli na lidar.
e tu ve? pasuje tvoja pri?a o impulsima, o ciljanju konkretnog vozila, o brzini kojom se izvrši samo merenje a da ne stigneš da odreaguješ, itd.
da rezimiram-
radar lako rešiv problem detekcije dovoljno rano
lidar teško rešiv problem, i za sada efikasna alatka policije.
danas radar detektor nije vredno truda kupovati, radar se više i ne koristi...ili jako retko.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
koliko se ja secam iz price jednog pandura potrebno je da se vozilo krece nekih 5 sec kontantno odredjenom brzinom da bi ona mogla da se izmeri. ukoliko se brzina naglo i drasticno samnjuje tj vozac koci, njemu je potrebno vise vremena da mu ocita brzinu ista prica je i sa ubrzanjem zbog tih stvari se sve manje koriste rucni detektori
ve? zboga samog principa rada radar ne može uopšte da meri ako se vozilo kre?e tako da osetnije usporava ili ubrzava.
oko 3-5 sekundi fiksne brzine je potrebno da se izmeri.
fiksna zna?i u okviru + -10% od one u prethodnih 5 sekundi.
ako si vozio 140 pa usporiš na 100 za nekoliko sekunde, radar ne može precizno da izmeri, ?esto ni da pokaže brojku.
ako usporiš sa 140 na 130, brojka je tu.
ru?ni radari ne bi ni smeli da se koriste jer su po definiciji lažljivi, dovoljno je da policajac pomera rukom u stranu dok meri i usled Doplera (koji važi kao merenje isklju?ivo ako radar miruje) ?e biti pokazano više ili manje od stvarnog.
e sad, nekada je policijska ?asna re? bila ja?a i od zakona a kamoli od nauke i tehnike i ko je još smeo da postavi pitanje istinitosti "merenja".
nije se ni pokazivalo voza?ima išta, samo preko Motorole u autu javi kao kolega neku brojku. ta?no , neta?no, pošteno ili smišljeno, uniforma je bog...
stari trik sa ru?nim radarima je bio ako te meri, daš gas do daske...
pandur obi?no samo bledo gleda i nije mu ništa jasno a ti ve? prodješ pored njega
ali nekada nije ni bilo ovoliko kola niti ovoliko saobra?aja, putevi su bili prazniji..
radari o kojima pri?amo, i dtektori istih su stari sada oko 50 godina sa tehni?ke strane.
laser je sve to zamenio, ima sasvim druga pravila upotrebe, novi nivo gde detektor lasera nema neku svrhu.
po pravilu je kasno kada se oglasi post festum.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment