"Majstor" sipao u Golf-u Tdi 150ks 4motion Castrol 10w 60 (nije bas imao 505.01, kad sam ga pitao zasto) koje je preslo 4000km. Da li da menjam ovo ulje i sipam 505.01 ili je ok ovako jos 4-5000km. Hvala!
Majstor zna!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
cek cek, sipao je korisceno ulje??? taj Castrol ako je ? saradjivace sa tim motorom do 00 ali, korisceno ulje...
btw taj castrol prelazi i po 15000 a deklarisan je koliko se secam za 20k ako ne i vise, to ce eM da ti kaze.... na tom TDI -u moze 10k bez problema.deutsche gemacht-gut gemacht...
-
-
Nije korišteno, i ako tako zvu?i na prvo ?itanje, nego je kod njega u autu prešlo toliko, pa se brine da li da menja ili da tera još toliko.Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Nemam golf tdi, niti sam kad imao, ali razmišljam ovako:
Postoji razlog zašto fabrika zahtjeva da se koristi ulje koje ispunjava tu normu 505.01, taj 1.9 TDI sa 150ks je najja?a verzija tog motora(1.9TDI) i promijenio bih ulje što prije.
Comment
-
-
dzimi, nema na cemu. znaci, slobodno i to pun gas jos min 6000 uz kvalitetno gorivo. To ulje je inace pravljeno za masine koje rade na vecoj temperaturi. ja sam ga dugo vozio u nekoliko automobila do sada. poslednji put Golf II 1.6 benzin. prelazio sa njim po 15000 , doduse na gasu. Nikad greske, predhodna tri audija sam tero sa tim uljem ali sam sa kupeom i A4 definitivno preso u Exxon Mobile tabor. cini mi se da je bolje. no nije to ni bitno, ko sto rekoh, slobodno ti teraj to jos a posle vidi dal ces ostati na Castrolu ili ces preci na Mobil 1 eventualno Shell. sva tri brenda rade 505.01deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Za taj motor je propisano obavezno korišćenje 505.01 5w40 ulja tako da bih ja što pre promenio ulje a i majstora. Neki slučajevi otkazivanja motora(u inostranstvu) su pripisivani upravo nekorišćenju 505.01 ulja.
Verovatno ćeš proći bez posledica ali ja se ne bih igrao jer ipak je to mnogo komplikovan motor.
Comment
-
-
Originally posted by r1cerVerovatno ćeš proći bez posledica ali ja se ne bih igrao jer ipak je to mnogo komplikovan motor.
btw. koje je god auto. 1.9TDI nema 4motion. ima 2.0 TDI 4motion 103KW ili ti 140ks. oznaka motora DT i nista nie komplikovaniji od 1.9TDI 66KW koji se proizvodio recimo '99. sta vise to je isti motor.
evo malo generalija:
General Notes
1. Engine oil viscosity options prior to 5/99 : using EO VWG 502.00 1/97, 0W-X/5W-X/10W-X; using EO VWG 500.00 1/97 high lubricity oils, -30°C to 35°C, 5W-30/5W-40/10W-30/10W-40; using EOV VWG 501.01/505.00; -30°C to 35°C, 5W-50/10W-50/10W-60; -30°C to 15°C, 5W-30/5W-40; -15°C to 15°C, 10W-30/10W-40; -15°C to 40°C, 15W-40/15W-50, 20W-40/20W-50. Model year 2000 onwards with variable service intervals using LongLife oils. Only vehicles identified appropriately by VIN plate markings and /or dealer service label for Variable Service are capable of operating to the maximum service change intervals.
2. 4X4 models using Haldex clutch system: use only VW specified oil
3. Service Interval QG1 = Flexible Service Interval (Long-life service). Service Interval QG0/2 = Time/distance dependent interval (non-flexible)deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Ovaj ide boljeA ima i 6 brzina. tezak je prazan ravno 1500kg. To i 4x4 ga malo usporavaju! Moj otac vozi Boru 130ks, koja ide na manje obrtaja sestom od Golfa (valjda je prenos razlicito odradjen) Obican Golf/Bora su malo kruti. 4mo. absorbuje mnooogo bolje neravnine! Trosi 1l vise od Bore na 100km. Recimo od Bg do Aleksinca, sa nekom voznjom 130-140-150 board kaze 7,6l Ajd sad cu slike.
Comment
-
Comment