Majstor zna!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #76
    brick: Koji to 1.9 cr dizel ima 200+ ks ?

    320d u bmwu ima 163 konja, najnoviji 2.0 pd ima 170.

    Još nema nagoveštaja o prebacivanju 1.9 i 2.0 na cr a to je verovatno najveće tržište dizela, tako da će proći još vremena dok pd ode u penziju.

    i da, tdi će se zvati tdi bez obzira da li je pd ili cr.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #77
      Afin JTD 1.9, 212KS.
      novi BMW 2.0 ima koliko KS, 200 ?
      163 je stara (oslabljena verzija).
      TDI je registrovana robna marka koncerna VAG, i da njihovo je pravo da to koriste kako god ho?e.
      gašenje PD potpuno je VW najavio za beše 2008. godinu kao krajnju, uz nastupanje Euro 5 norme.

      kako god, u pitanju su poslednji trzaji PD sistema u automobilu, koji mesec gore dole ali ubrzo ?e biti istorija.

      http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... d=40184533

      BMW123d, 201KS, 2000ccm.

      SLICNE SNAGE
      da, naravno jer im je i svrha/namena sa kojom su napravljeni vrlo sli?na, ista kategorija vozila.
      ali je bitna i raspodela snage, a tu znaju dizeli i da se (podosta) razlikuju kada ostvaruju koju snagu na samom to?ku.

      ne tako davno sam proveo jednu kratku vožnju u Puntu 1,9JTD.
      ose?aju se u kabini, u sedištu jake vibracije ali podnošljive za jako kratku vožnju. i prili?no je bu?an, ali podnošljivo opet.

      TDI je gori od toga, svaki sa kojim sam se susreo bilo u Golfu 4 bilo u Škodi Fabia.

      objektivno TDI troši nešto manje a još nisam ?uo da se neko nije žalio na nekultivisan rad TDI u bilo kojoj verziji snage. pa i sami Nemci ne spore da su TDI 1,9 i bu?ni i ratresiti.

      TDI stoji u mestu, ostali (CR) napreduju pa se razlika pove?ava pojavom svakog novog modela motora.

      jasno je i zašto nema napretka sa PD, posledi?no je i sam VW nevoljno promenio koncepciju razvoja novih motora na bazi CR sistema.

      naravno dokle god se ne bude prodaja sunovratila ili bila zabranjena (kao što je sa SDI) VW ?e do maksimuma pokušavati da naplati pare uložene u razvoj što je sasvim o?ekivani potez.
      ja se baziram ?isto na tehni?kom aspektu, cena ili koli?ina prodatih PD nisu u mojoj vizuri prioritet pri poredjenju.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • iwcham1979
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2007
        • 741
        • Nis
        • Seat Altea 2.0Tdi

        #78
        Brick, znaci ti kazes: u Puntu se ose?aju u kabini, u sedištu jake vibracije ali podnošljive za jako kratku vožnju. i prili?no je bu?an, ali podnošljivo opet. TDI je gori od toga, svaki sa kojim sam se susreo bilo u Golfu 4 bilo u Škodi Fabia.


        A ja kazemvaj motor 130ks u Bori se za jednog dizela ne cuje mnogo, vibracija u kabini nema. Podjes, prvom, ubacis u drugu i gotavo i ne cujes vise da je dizel.

        Hehe

        Vidim da ne gotivis ni VW ni TDI, ali nemoj molim te da uporedjujes Golfa sa Puntom
        Ja stvarno ne znam kakvi su bili ti Golfovi koje si ti vozio, ali kunem se da nema nikakvih vibracija u kabini, na volanu kod Bore, a kamo li na sedistima, zaboga! Sve to prede kao mace, i tek kad na naplatnoj rampi recimo otvorim prozor da uzmem karticu, cujem da je to dizel! (Ne kazem da Tdi nije grub u poredjenju sa cr, ali je vw odradio zvucnu izolaciju kako treba! Tako npr doticna Elantra ima cr motor, i oseca se da je tisa samo kad slusate rad motora izvan auta. Dok se vozite u njemu, nikad ne zaboravljate da ste u dizelu!)
        Glanc novi Megane sedan 130ks nije brzi niti zivahniji od Bore. Nisam ga doduse bas nesto preterano stiskao jer je bio nov, ali verujem da bi ga Bora jela.
        U pravu si kad kazes da je Tdi dizajniran sa ciljem da se njime stedi, i on stedi bolje nego bilo koji cr iste snage. Moj otac mnogo km prelazi tom Borom, pa je i stednja postala coveku vazna stavka. Kad tempomatom limitira brzinu na 120km, procecna potrosnja po rezervoaru, ukljucujuci i gradsku voznju je 6l/100km, a bolje od toga tesko da bi bilo koji cr slicne snage! Ali auto od 130 ili 150 ks moze da posluzi i za brzu voznju, s time sto i board comp pocinje da vas opominje da potrosnja nije vise 6l.

        Comment

        • r1cer
          CBC Senator XXL
          • 22.01.2006
          • 363
          • Beograd

          #79
          brick:

          320d e90 ima 163 konja.

          123d je twin turbo kao i novi jtd koji pritom pravi 180 i 190 ks a ne 212. Čekamo da izbace tdi twinturbo red bi bio

          sdi nije zabranjen ne znam otkud ti takve informacije, poslednji sdi je 2.0 i po prvi put je pd.

          common rail je budućnost svakako, ali u ovom trenutku razvoja diskutabilno je ko pravi najbolji 2.0 single turbo dizel.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #80
            ali kunem se da nema nikakvih vibracija u kabini, na volanu kod Bore, a kamo li na sedistima, zaboga
            neki magi?ni primerak tvog auta...
            i benzinci sa 4 cilindra imaju vibracije u kabini i u sedištu a tvoj dizel nema nikakvih...

            svi testovi, svi novinari, sama fabrika, sami voza?i, se slažu da je jedna od tipi?nih mana buka i vibracija TDI dizela.

            ti si prvi i jedini ?iji dizel nema vibracija a motor ne?ujno radi.
            ako ti tako veruješ ok, tvoj subjektivni utisak koji ne želim da dovodim u pitanje.

            ja sam koristio službeno 4 komada raznih Golfova TDI i sva 4 su imala i vibracije i dizelsku buku. prakti?no novi, stari godinu do dve dana.
            naveo sam ti Puntov motor radi poredjenja, a taj motor važi za jedan od boljih.
            vidim da si se ti uhvatio poredjenja sa Elantrom, Meganom...ne znam da li možeš da uporediš Mercedes 320CDI, BMW 535d ii kako bi prošla ta tvoja Bora pošto ?ak i ovi motori ne mogu da sakriju vibracije i dizelski zvuk a veoma su napredni, i veoma su pažljivo pravljene karoserije.



            auto sa 150KS u režimu krstarenja može da solidno ide tu se slažem, ali tvoj auto ima jedva 100njak KS ili celih 50KS manje u tom režimu od toga a prizna?eš teško da sa 50KS manje na raspolaganju može podjednako brzo da se vozi.

            ili se opet vra?amo na temu da 130KS ima na 4000+ rpm a sam si priznao da ne treba prelaziti 3000rpm a to je +-100KS.

            jednom kažeš da ne treba koristiti više od 90-100KS a zatim slede?i put da imaš / voziš sa 130 ili 150KS.

            jedno sa drugim ne ide nikako za isti auto.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #81
              123d jel ima 200KS. ima.
              jel ista kubikaža. jeste.
              jel radi na dizel. radi.
              ovo je ?injeni?no stanje, lako proverljivo.

              pod SDI sam mislio na 1,9SDI.
              za taj 2,0 PD SDI nemam pojma ni da postoji, evo sada sam saznao od tebe.

              ne vidim da postoji dilema koji je metod ubrizgavanja bolji, a o?igledno i sam VW nema takvu dilemu jer je odabrao sistem budu?eg razvoja i u procesu je napuštanja jednog od ta 2 sistema.


              CR je definitivno presko?io granicu od 100KS /1000 kubika za dizele i to je danas u prodaji. (još ranije je bio JTD sa 212KS u Opel varijanti).
              PD sistem takav još nije napravljen a nema ni najava da postoji projekat, ili šansa za tako nešto.
              ja opet kažem da to nije zbog nemanja želje, inženjera ili ne?ega u VW ve? sam PD za putni?ki motor ima prirodne limite.

              kao što dizel ima prirodni limit da se ne vrti 6000 ili 7,000 rpm kao što može benzinac.
              to je prosto takva situacija uzrokovana fizi?ko hemijskim osobinama rada SUS motora.
              sigurno ne bi napuštali bolji sistem, logi?no.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • iwcham1979
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2007
                • 741
                • Nis
                • Seat Altea 2.0Tdi

                #82
                ": u Puntu se ose?aju u kabini, u sedištu jake vibracije ali podnošljive za jako kratku vožnju. i prili?no je bu?an, ali podnošljivo opet. TDI je gori od toga" Ma ahde. To je bilo u vreme Golfa 2

                A i ricer je lepo rekao. Ja sam hteo da poredimo Tdi pd i slicne c-rail drugih proizvodjaca, ne neke twin turbo i Tdi pd. Nista velika razlika izmedju Novi Megane i Bora 2002g. Ako se u voznji drma i trese sve u Bori, onda je isto i u Megane!

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #83
                  Nikako mi nije jasan taj stav o "nekultivisanom" radu TDI motora.Ja sam ga imao na par vozila od kojih je jedan bio na Oktaviji koju sam upravo prodao.Koliko sam zadovoljan sa tim motorom jasno govori to da opet jurim isti motor samo za nivo ja?i i naravno ugradjen u A-5 Oktaviju.Motor definitivno jako lepo vu?e, neverovatno je štedljiv(uspevao sam da do Kraljeva održim prose?nu potrošnju od 3,7 l/100km),a nisam ose?ao nikakve vibracije koje bi mi smetale.Opet, baš pre neki dan sam ?isto poredjenja radi vozio 307-cu sa 2,0HDI mašinom i nisam bio oduševljen.Kada je re? o motoru zaista mi je delovao nekako mekše u odnosu na TDI, ali i tromije, a na kompu sam o?itavao za skoro litar ve?u potrošnju u odnosu na TDI u istim režimima rada!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #84
                    Imajte na umu da se u manjem auto vibracije vise osecaju.
                    Imam Corsu C 1.3 CDTi i jako je tiha za diesel motor. Naravno da ima vibracija, nije kao benzinac, i cuje se, naravno da je diesel, pogotovo na nizim obrtajima, ali daleeeeko je to od bilo kakvog smetanja ili iritacije. Kad postigne radnu tmperaturu i predje 1200rpm svaka vibracija postaje neprimetna, a i motor ne brunda kao diesel. Dakle, moj glas za CR.
                    Poznato je da PD-i malo manje trose i , tetak, svaka cast za potrosnju, ali to je Ibarska i sl., verovatno si tunjavio 60-70 u 5-oj.
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • CLD
                      CBC Senator XXL
                      • 08.02.2005
                      • 1225
                      • Belgija - ranije Luna-Chico

                      #85
                      ja sam vozio jedno vreme 206 1.4HDI i kad sam seo da prevezem Pasata nekih 80 km oseti se razlika, a opet nisu u istoj klasi.
                      U potpunosti nse slazem sa brickom.

                      Comment

                      • iwcham1979
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2007
                        • 741
                        • Nis
                        • Seat Altea 2.0Tdi

                        #86
                        Ja sam vozio 1.4 hdi 206 na relaciji Aleksinac-Bg. Previse slabo. To se moze uporedjivati sa Sdi, i ko sto kaze brick, moze da sluzi samo za jeftin transport od A do B. Ono sta pa covek moze da ocekuje od 50kw. Po meni, neki minimum za Ok voznju je 100ks. U suprotnom, sa ukljucenom klimom, prekrsti se pre nego resis da pretices! I tako je Tetak, Hdi nudi malo vise benzinski dozivljaj sto se tice mekoce rada, ali je i tromiji, cinjenica!!! I jedan moj prijatelj sada juri novu Oktaviju sa Tdi motorom. Auto je super Cena je slicna kao i za Megane Sedan, ali, po meni, nema sta da se bira, ili razmislja izmedju ova dva Ja cu najverovatnije da prodajem 4mo na jesen, i onda jurim ili Octaviu ili Golf 5 2.0 tdi

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #87
                          pa razlika je bas mala, ovaj je 1.4, a VW 1.9, sto ga ne uporedis sa 1.4 TDI!
                          Inace nije bila poenta mog posta u snagi vec u radu samog motora, da ima manje vibracija od TDI.

                          Comment

                          • iwcham1979
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2007
                            • 741
                            • Nis
                            • Seat Altea 2.0Tdi

                            #88
                            A sto da ga ne uporedim sa 1.4 Tdi. Taj ga jede za dorucak. Ima 5kw vise + nije cr, sto znaci, malo vise vibracija, malo niza potrosnja, malo bolje ubrzanje i brzina

                            Nego resih da servisiram auto iskljucivo u Auto-komercu u Nisu. Muka mi vise da se stresiram sa ovim sitnim sto sipaju 10w60 uTDI PD i sto misle da je Tdi 74kw Tdi common- rail posto nema bosh pumpu! Nije lose da mi neko prosledi svoje utiske o tome kako nasi VW ovlasceni rade svoj posao! Pretpostavljam da ne treba nista da sugerisem oko ulja. Jel ga sipaju iz kantica od litar ili iz bureta? Jeste da mi trosi oko 500g na 10000, ali uvek volim da imam u rezervi ono pola litra sto ostane iz zadnje kantice. mada sam mozda postavio pitanje na pogresnom forumu, posto ovde izgleda da samo ja TETAK i Ricer mozda vozimo tdi lol

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #89
                              To je sasvim ok potrosnja ulja na tom motoru.

                              Za moju Corsu po knjizi je potrosnja ulja 0.6l na 10K km.
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • iwcham1979
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2007
                                • 741
                                • Nis
                                • Seat Altea 2.0Tdi

                                #90
                                prolupator, jel bi trampio taj sto imas za ovaj sto ti je zelja da imas

                                Btw, kad sam pitao Amere na TDIClub forumu da li je po njima neophodno da se menja 10w60, odgovor je bio: CHANGE YOUR OIL NOW, AND ASK FOR A REFUND!!!!! hehe Uzgred, oni kazu da svaki Tdi treba saltati u visi stepen prenosa kad se zagreje na 3500rpm, jer saltanje na nizim obrtajima rezultira u talozenju garezi na intake manifold (usisnoj grani) Cak ima i slicica skinute grane kod jednog koji je saltan na niskim rpm, i onog na 3500rpm posle 100000km. Iz prvog garez koliko hocete, drugi cist ko suza!

                                C- ERG VALVE
                                F - INTAKE MANIFOLD



                                Djubre iz ERG i Intake manifold - saltanje na niskim rpm



                                Daj da malo sredim avatar. Pozdravw

                                Comment

                                Working...
                                X