Majstor zna!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #91
    Taj koji vozim i nije moj, vec zenin
    I ne bi ga trampio, taj koji je zelja ce i biti jednog dana i bice samo moja igracka....

    Svaki (mladji od 10 god) diesel CR ili PD treba saltati na 3000 - 3500 rpm bez razlike i voziti na 3000 - 3500 rpm, takodje.
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • iwcham1979
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2007
      • 741
      • Nis
      • Seat Altea 2.0Tdi

      #92
      A pa nije fer. Sad ti vozis zenin, a posle bi bilo sportski da i ona vozi tvoj

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #93
        Ja sam hteo da poredimo Tdi pd i slicne c-rail drugih proizvodjaca, ne neke twin turbo i Tdi pd.
        sumnjao sam da je ciljanje bilo takvo, poredjenje najja?eg VW sa najslabijim dizelima drugih proizvodja?a.

        može i tako da se poredi, samo gde onda ode objektivnost.

        Ima 5kw vise + nije cr, sto znaci, malo vise vibracija, malo niza potrosnja, malo bolje ubrzanje i brzina
        e kako li uspe da ovakav zaklju?ak izvedeš ?

        ako ima 5kW više koje koristiš, automatski ima i ve?u potrošnju pošto kilovati ne nastaju ni iz ?ega.
        ako ne koristiš tih 5kW onda ti i nije bitno da li ih ima (na papiru ili nema).

        a kakve pa direktne veze imaju ubrzanje i brzina sa tih 5kW (na papiru) motora više ?

        ima još nekih "sitnica" dok ne stignu kW do to?ka

        ili si to baš probao, pa si na osnovu iskustva i merenja došao do takvih ?injenica ...

        ako ve? treba da pri?amo o VW dizelima u najpozitivnijem smislu, koji mogu da pariraju- kao na primer 3,0 TDI koji je sasvim dobar i ekvivalentan sli?nim u kategoriji u svemu.

        taj EGR na TDI-jevima je jedna od tipi?nih mana, razlog za pomenutu nežnost motora.
        druga poznata je protokomer.

        samo sa te dve mane radni vek je ?esto jedva 100,000km kada mora da se vrši popravak motora, tj tih delova motora.

        EGR se rešava softverski, aftermarket je rešio ono što VW kao fabrika nije..
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • iwcham1979
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2007
          • 741
          • Nis
          • Seat Altea 2.0Tdi

          #94
          Pa ja samo reko da 1.4 Tdi u Polu ili Fabiji ide bolje od 1.4 Hdi u Pezou, as simple and true as that! E sad brick, mane, mane. Pa koji je auto bez mana! Mislis da c-rail nisu bez mana. Rodjeni stric decka koji mi je kum drzao Verano Motors u Nisu (Nedavno presao na Citroen)! Znas koliko je u servisu bilo crknutih turbina na 150000km, i jos kojekakvih kvarova na motoru, pa flesiranja elektronike, poljski lageri u menjacima novih 307-ca pre jedno 3-4 godine, kad su po nekoliko meseci stari automobili dolazili na zamenu menjaca..., al dobro to sad nema veze sa motorima A i kao sto rekoh, za Boru imam kompletan listing intervencija u Belgiji do 141000km, a kao sto rekoh sad ima nesto preko 200000km. nigde se ne spominje ni ERG, ni protokomer! Hmmm, mozda mi se pao dobar primerak

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #95
            Nikako mi nije jasan taj stav o "nekultivisanom" radu TDI motora
            da pokušam moje vidjenje.
            najprostiji test koji me do sada niej izneverio.
            hladan motor posle no?i, naravno ne ovakve ve? prose?ne kod nas . zna?i oko 5-10C.

            upali se motor i ostavi na leru. sa?eka 30 sekundi da se eventualno stabilizuje.
            postavi se do vrha napunjena ?aša vode na deklu ventila ili gde je ve? zgodno da ne otkliza i ne prevrne se.

            štoperica u ruke i posle 3 minuta ugasi se motor (sa sve ?ašom još uvek na mestu).

            pri gašenju motora vide?e se koliko ?e se prosuti vode, što je dobar indikator neuravnoteženosti rada.

            pogleda se koliko je vode prosuto i relativno pri poredjenju sa testom na drugim motorima se klasifikuje.

            u praksi, nekultivisan rad TDI (pri?am samo o 1,9 sada) se ogleda u na?inu oslobadjanja snage motora.

            na 800 obrtaja jedva vu?e.
            na 1,000 obrtaja prakti?no još ne može da se vozi i to iako je dizel (što su mogli njegovi prethodnici IDI tipa).

            na 1,500 obrtaja još uvek je mlak, jedva nekako ide, odziv na pedalu gasa mlitav.

            na 2,000 obrtaja se budi, ose?a se da može da se krene sa vožnjom.

            na 2,500 rpm potpuno naglo oslobadjanje snage, motor ima jasan efekat, jasno se oseti.

            na 3,500 rpm još ide nekako, pomalo se guši.

            na 4000 ili 4500 rpm je ve? mu?enje motora.

            upotrebljiv radni opseg, 2,000-3,200 (3,500) rpm.

            ukratko neravnomeran raspored snage i time niska elasti?nost motora, manje komforan ugodjaj vožnje.

            da buku i/ili vibracije sada zanemarimo.

            dobar motor, dizel pogotovu treba da krene da efektivno (da se oseti) da vu?e ve? od 900-1,100 rpm i da tako radi sve do bar 3,000 rpm bez nekih rupa ili nekih skokova u snazi.

            treba da bude linearan odziv snage, ili kako Nemci vole da kažu kultivisan rad kroz opseg.


            evo ti kaži iz tvog iskustva, kako se ponašao tvoj motor pri prolasku kroz razne obrtaje. da li je sli?no iskustvo ili druga?ije ?

            drugi deo pri?e o kultivisanosti rada motora je da se ne leru prakti?no ne oseti da radi, tj da možeš ?ak greškom da pomisliš da je isklju?en jer ravnomerno, tiho, vrti se neprimetno.
            i tako mora da radi i kada je hladan i kada je vru? motora, i kada je napolju hladno -30C ili kao sada +40C, tj uvek mora da bude tip top.

            elementi ubrizgavanja (i elektronika) su tu da podese sve što treba da se uticaj spoljnih uticaja okruženja motora svede što bliže nuli, da motor uvek radi jednoli?no dobro.

            kao što se zna TDI se prili?no razlikuje zimi i leti u radu.

            s tim što zimi dodatno ima i problem pothladjivanja recirkulacije uljnih para, i generalno problem pothladjivanja celog motora.

            VW dizeli (i ranije serije pre TDI) ne vole kratke gradske relacije jer se sporo i teško zagrevaju do radne temperature. u tom režimu radni vek im nije neki, ?esto i vrlo mali.

            ali ako se vozi skoro stalno zagrejan motor, vozi na duge ture po otvorenom radni vek je dosta duži.

            u taxiju gde je motor stalno prakti?no zagrejan i pored teških gradskih uslova eksploatacije VW dizeli tipi?no duže traju u kilometrima nego voženi na kra?e relacije i znatno manje kilometraže.
            skoro pa tradicija VW dizela
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #96
              Pa ja samo reko da 1.4 Tdi u Polu ili Fabiji ide bolje od 1.4 Hdi u Pezou
              aludirao si na razliku usled motora, samo kažem da tu postoji i prenosni odnos koji uti?e na krajnji rezultat.

              ide bolje je relativno, u kom režimu rada motora, kakvo optere?enj motora, optere?enje auta, itd itd.

              brojke za identi?ne uslove merenja tj testa prciznije opisuju razlike, objektivno.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • iwcham1979
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2007
                • 741
                • Nis
                • Seat Altea 2.0Tdi

                #97
                Hmmm, ne razumem. Vec sam uporedjivao npr 74kw Tdi pd i 96 kw Tdi. Oba motora su bila u super stanju i, po mom iskustvu vozenja skoro svih varijanti ovog motora, ne mogu se izvoditi opsti zakljucci niti o buci niti o performansama! Moji utisci su: Tdi 66kw, traljav, radi ko traktor, tdi 74kw, manje bucan ali opet nije kralj tisine, Tdi 96kw, kao da je cr u pooredjenju sa ovim od 74! Mnogo tisi, mnogo zivahniji! A ovo tvoje je baaas step by step objasnjenje. Ja samo znam da kad na 1000rpm zalepim gas u patos, ostajem u sedistu! A i sto da menjam na iznad 3500rpm. Jeste da kad se menja na vise, gubi se snaga, ali ne vidim sta je tu problem. promenis iz trece u cetvrtu na 3500, vuce ko lud, promenis iz 4 u 5 na 3500 opet vuce ko lud....

                Brick, prazni bili i 1.4 hdi i 1.4 Tdi. Ide bolje tdi, tvrdim! I danas sam provozao jednog 206 1.4 hdi. Kupio covek u Ekabo, Smederevo. To sam ja preporucio jer sam tamo kupio Karavana! Treba brate molitvu da mu ocitas dok ne pocne da "ubrzava"

                Comment

                • alt+64
                  CBC Senator XXL
                  • 27.02.2006
                  • 571
                  • bgd

                  #98
                  Jbt, kolko sti nedokazan. Brick ti sve vreme "naucno" dokazuje sta i zasto ne valja kod doticnih, a ti sve vreme vrtis iste 2 recenice koe veze nemaju ni sa mozgom ni sa temom.

                  Da, VAGov 1.4 ide bolje od Pugovog, al ko normalan ce uzeti dizela, pa jos 1.4 pa jos VAGovog ako mi je stalo do "idenja". Uzece ga onaj kome je bitna mala potrosnja(sto tdi dobro radi) i niska cena (sto tdi ocajno radi).

                  Dakle, ako ti ne smeta sto je precenjen, i sto je nekultivisaniji od konkurencije, tdi je relativno prihvatljiv izbor. The end, to je to, nema potrebe za 4 strane.

                  Comment

                  • iwcham1979
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2007
                    • 741
                    • Nis
                    • Seat Altea 2.0Tdi

                    #99
                    Oces naucno, evo naucno i kraj:

                    Steta sto nemam skener da pokazem test iz Auto bilda br 19 (4.oktobar 2006g) Na testu 1. Peugeot 407 Hdi bi-turbo 2179ccm, 125kw/4000
                    2. Volvo S 60 D5, r4-turbo, 2400ccm, 136kw/4000
                    3. Toyota Avensis 2.2d-cat, 2.231ccm, 130kw/3600
                    4. VW Passat 1968 ccm, 125kw/4200

                    Ubrzanje: 0-50km/h
                    Peugeot 3.2s
                    Toyota 3.3s
                    Volvo 3.9s
                    VW 3.3s

                    ubrzanje 0-100km/h
                    Peugeot 9.2s
                    Toyota 9.0s
                    Volvo 9.2s
                    VW 8.6s

                    ubrzanje 0-130km/h
                    Peugeot 15.2s
                    Toyota 14.8s
                    Volvo 14.5s
                    VW 14.0s

                    Elasticnost: 4 brzina 60-100km
                    Peugeot 7,0s
                    Toyota 5.9s
                    Volvo 5.6s
                    VW 5.9s

                    Elasticnost: 4 brzina 80-120km
                    Peugeot 12,2
                    Toyota 13.6s
                    Volvo 10,4s
                    VW 11,3




                    NIVO BUKE U KABINI dB/A: 50KM/H
                    Peugeot 62
                    Toyota 60
                    Volvo 60
                    VW 60

                    NIVO BUKE U KABINI dB/A: 100 KM/H
                    Peugeot 67
                    Toyota 66
                    Volvo 68
                    VW 67

                    NIVO BUKE U KABINI dB/A: 130 KM/H
                    Peugeot 72
                    Toyota 70
                    Volvo 72
                    VW 70

                    Razlike u max brzini su akademske 3-4 km

                    Toliko o bucnosti i kilavosti. Potrosnja litara/100km. Mrzi me da kucam, VW sa 300grama manje prelazi 100km vise od svih.
                    U pitanju je TDI PD!!!!! I smatram da buka treba da se meri iz kabine, kao sto se u testovima i radi, a ne da stojimo ispred kola i slusamo koji je bucniji. To je kretenski!

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      Meni se cini da si topic poceo sa 1.4, a zavrsio sa 2.2 motorom.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • iwcham1979
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2007
                        • 741
                        • Nis
                        • Seat Altea 2.0Tdi

                        Nwm, slicni sa slicnim!

                        Comment

                        • Darko
                          CBC Senator XXL
                          • 29.03.2005
                          • 528
                          • Beograd

                          Ali sto volim izraze vuce ko lud, cupa, kida, lomi a pricamo o ~100ks. Pa kako to pobogu moze da lepi za sediste? Imam auto od 100ks i radi sve samo ne lepi za sediste kao i svaki drugi auto slicne snage.

                          Dalje cemu svrha ovih poredjenja? Dokazivanje da je TDI bolji? Nije bolji. Kad vec pisemo o poredjenjima, sta to vagen ima u klasi do 2.0 litra dizela a da moze da nadmasi Opel/Alfa 1.9cdti ili BMW 2.0d?

                          Slazem se, Golf je relativno dobro izolovan i cinjenica je da se 1.9TDI mnogo manje cuje i oseca od npr 1.9JTD u Stilu ali to su vec neke druge price....

                          Comment

                          • alt+64
                            CBC Senator XXL
                            • 27.02.2006
                            • 571
                            • bgd

                            1. AutoBild+VW+objektivno u istoj recenici je isto ko brick+sazeto+neprecizno u istoj toj recenici

                            2. Passat se tu poredi sa jednako dosadnim kolima pravljenim za siroke mase/vozne parkove firmi , sto nema nikakve veze sa mega sportskom "ide ko zmaj" predstavom koju pokusavas da stvoris o tdiu

                            Comment

                            • iwcham1979
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2007
                              • 741
                              • Nis
                              • Seat Altea 2.0Tdi

                              Ne hvataj se za sitnice. Meni moji auti od 130ks i 150ks vucu super, ajd mozda je bezveze reci, ko ludi, jer ima mnooogo jacih auta, tako da se izvinjavam!!!! TDI jeste grublji od cr, jeste da ide u muzej, ali i jeste, sto kaze Todorovic, doveden do savrsenstva! Pogledajte samo ovo iz testa!!!
                              Vidite sta radi ovim cr motorima! A sta se pisalo: trom, bucan, gubi snagu i jos kozna kakve nebuloze........ , da te zaboli glava!

                              @sundjer bob - Uvek bi pre kupio Fabiu/Polo 1.4 TDI radije od 206Hdi. Sam si rekao, Tdi je brzi, manje trosi!!! E sad za cenu! 2003 god Hdi sa 138000km ko sam danas vozio je krs u odnosu na bilo koji Polo/Fabiju sa tom km. Jbg, losiji materjali, losija zavrsna obrada, sedista vec pokazuju znake habanja, vratanca tanka ko papir, menjac raskliman itd, itd...

                              Hhaah, ovo za auto bild sto si rekao je prilicno neinteligentno! Da ovi podaci su lazni lol Mega Sportski Tdi. Zaboga. Ima mnogo jacih auta. Btw, ocu jednog od ovih DOSADNIH sa testa! Ne mora Lamborgini bas

                              Comment

                              • Darko
                                CBC Senator XXL
                                • 29.03.2005
                                • 528
                                • Beograd

                                Ne hvatam se za sitnice nikako.

                                "Jeste da kad se menja na vise, gubi se snaga, ali ne vidim sta je tu problem. promenis iz trece u cetvrtu na 3500, vuce ko LUD, promenis iz 4 u 5 na 3500 opet vuce ko LUD...."

                                To si ti rekao i naglasio ovo LUD i prosto sam morao to da demantujem jer izvini to je daleeeekooo od istine.

                                Dalje, ne sporim ja vecinu toga sto si rekao. Vozio sam i imao prilike da vozim TDI i ne kazem da ide lose ali da je savrsenstvo i da je bolji od bilo kog CR to je zabluda.

                                Rekoh ti, svaki 1.9cdti ce ici bolje od njegovog konkurenta iz VAG grupe, BMW 2.0d takodje... Opel/Fiat 1.3cdti ima 90ks a 1.4TDI 70. Da ne nabrajam dalje... Ima tu previse faktora koji mogu da budu u opticaju kada se prica o nekom autu tako da cinjenica da je nesto 0.2sec brze i ne pije vodu.

                                Comment

                                Working...
                                X