Preprodaja polovnih automobila...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #31
    Originally posted by iwcham1979
    A jel neko doterao auto iz inostranstva sam. Koliko bi moglo da se zaradi na jednom Golfu 4 2003g, da ide na ime posle?! Ja sam se razmisljao da doteram jednog iz Nemacke/Belgije, da vidim kakva bi zarada bila, pa ako bude ok, da ponovim pricu!?
    Mani se tog razmisljanja, znam 10 ljudi u Nisu koji mogu da sa svim muckama i iskustvom koje imaju da budu bolji sa cenom najmanje 10% (toliko bi mogao u najboljem slucaju da zaradis), i da pritom zarade dobre pare.

    Ako hoces sam da radis, drace te od speditera, preko carinika, do poreske uprave....strogo po propisu, doduse, ali ti se tako topi zarada. Dovozio sam auto iz nemacke za par likova, tako da sam mogao da vidim dobro kakav je to uigran sistem, od likova u Nemackoj od kojih se kupuje auto, preko speditera, carinika, poreznika, servisera....prijateljski savet, nemoj to da radis.

    Comment

    • Zloca
      CBC Senator XXL
      • 21.12.2005
      • 510
      • Novi Sad
      • Astra bertone turbo

      #32
      Ma da, to je mrka kapa. Uci sada u tu pricu sa tako malo kapitala i bez predznanja u najmanju ruku nije isplativo. Taj posao se toliko razgranao i razvio da je trziste prilicno zasiceno jer je Srbija mala zemlja i ko je mogao on je do sada kupio, svaka auto kuca ima masu automobila na placevima a dovoljno su jaki da daju na kredit, otkupljuju stare automobile po principu das svoj auto i dodas para za noviji. Takvim poslovanjem veliki jedu male, takvih primera ima dosta. Tako je bilo sa raznim privatnim proizvodjacima sokova, pa npr. przionice kafe itd. Mali opstaju jedino ako se udruze, kao npr. CBA udruzenje prehrambenih prodavnica. A i ja, a verujem i vecina, bi pre otisla u neku veliku auto-kucu, mocnu, poznatu, koja ima gomilu vozila na stanju, pa birkam boju, pa motor, pa za ove pare dobijem ovu opremu, a za one onu, nego da odem kod nekog u dvoriste koji ima jedan ili dva automobila, a najvise iz straha da ne pazarim nelegalan auto.
      Postoji jedna stvar koja mozda nije losa, a slicna je ovoj temi, a to je kupovina automobila u osrednjem stanju, sredjivanje, doteravanje, dovodjenje u dobro stanje i prodavanje po vecoj ceni. Naravno, za ovo treba da si dobar majstor, da imas radionicu, alat i spremnog kapitala da uletis sa kesom kad se pojavi povoljna prilika. Tako da ovo otpada.
      Treba poceti raditi nesto sto je kod nas u povoju ili jos nije ni pocelo, a u svetu se vec pokazuje kao uspesno. Sta? Dobro pitanje...
      MESTO ZA VASU REKLAMU!

      Za samo 1000 din mesecno! :-)

      Comment


      • #33
        1.nabavka automobila -potrebna viza za preko ,zaobici placeve /iz iskustva/kupovati samo na oglas naravno potrebno poznavanje jezika i dobra
        volja prodavca da se aka sa tobom kod notara.
        2.carinjenje-spediteri koje moras da poznajes da bi ti procena bila ok
        3.prodaja-trziste prezasiceno i uglavnom se prodaju havarisani automobili koji su odradjeni tako da ubijaju cenu ok automobilima

        Moj savet je> Mani se decko corava posla

        Comment

        • miroslavm
          CBC Senator
          • 13.02.2007
          • 208
          • Beograd, Zvezdara

          #34
          Ljudi ovo je auto forum. Postavljeno je konkretno pitanje a svi daju neke očinske savete. Da li je odlučio pametno, ili ne, što je verovatnije, pokazaće vreme, ali već je odlučio. Dakle, briga za studije , budućnost i potomstvo nek ide pod "razno". Kako već želi da udje u to, a nema iskustva, možda bi bilo dobro, dok ne ojača , da udje kao akcionar, ortak sa nekim ko se već bavi time, i da srazmerno ulogu, nešto i zaradi. kad se malo zamasti, i nauči da se upusti samostalno

          Comment


          • #35
            Svaki auto koji sam vozio licno sam uvezao-dovezao iz inostranstva od registracija na Beli Manastir do uvoza na 6 pa na 3 god..... i iskustvo govori ako sve platis po protokolu od odjave ,cool tablica ,ako ne dizes kilometrazu u Madjarskoj tj ako ti ocarine stvarno stanje - od zarade nema nista .Pravi nacin/legalan/ je otvaranje agencije -firme za uvoz automobila jer je sve ostalo nelegalna rabota.Ode se lepo u banku sa 5500evra kesa -to je depozit uzme se kredit i dovezu se za pocetak tri mala automobila i pocne posao ostalo je sve jajarenje

            Comment

            • miroslavm
              CBC Senator
              • 13.02.2007
              • 208
              • Beograd, Zvezdara

              #36
              mene je dugo ložio jedan prijatelj iz USA da radimo džipove odande. iako oni nemaju euro standarde, mogu preko nemačke da se fiktivno sa njihovim sertifikatom kupe-prodaju. Poenta je u tome da tamo nema prevare sa kilometražom, udarenim kolima ,itd, znaš kad se auto ugasio na semaforu. Povoljna cena se dobije ako imaš nekog za informacije u vezi sledećeg: Npr. u Nju Orleansu je bio uragan pa poplava. To znači dau celoj toj američkoj državi cena pada i do 30-40% u svim salonima, bez obzira da li je konkretan auto zaista bio izložen ili ne, to je tako, obaraju se cene, jer niko tamo neće, da ne misli, može im se. Brodski kontejner je 800 USD i eto neke priće, ali ipak treba malo više parica, bar za tri-četiri komada. Nije olaka priča, on se već 20 ak godina bavi prodajom i u evropi i sada tamo

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #37
                I sta bi od toga radicete ili ne

                Comment

                • prle
                  CBC Senator
                  • 04.09.2006
                  • 223
                  • Beograd - Konjarnik

                  #38
                  Originally posted by miroslavm
                  mene je dugo ložio jedan prijatelj iz USA da radimo džipove odande.
                  moj drug iz osnovne mi je pre par meseci pričao da hoće da uvozi pasate iz amerike, malo čuknute, doveze ih nekoliko tim kontejnerima i ovde sredi...nisam se skoro video sa njim, pa ne znam šta je ispalo od posla, ali sada vidim da tu postoje već razrađene šeme

                  Comment


                  • #39
                    Uvoz iz USA -tesko ,njihovi standardi se mnogo razlikuju od Euro 3 i za potvrdu o ispunjavanju Euro 3 standarda treba dobro podmazati

                    Comment

                    • miroslavm
                      CBC Senator
                      • 13.02.2007
                      • 208
                      • Beograd, Zvezdara

                      #40
                      Originally posted by c220
                      Uvoz iz USA -tesko ,njihovi standardi se mnogo razlikuju od Euro 3 i za potvrdu o ispunjavanju Euro 3 standarda treba dobro podmazati
                      Ne gleda se neposredno potvrda ovde. Brodom teraš u Hamburg i tamo ono njihovo telo, kako se zove, kao naš AMS izda je potvrdu da odgovara nem. standardima, a na bazi te nemačke potvrde se uvozi. naš propis je nedorečen jer u stvari su američki standardi najoštriji. Inače nisam ja za trgovinu, nemam žicu, samo pričam ideju

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #41
                        Dobro sad ste me naljutili. Zakon, policija, porezi, pravo.....

                        Evo kako se to radi u Srbiji:







                        E sad po Tetku, ovo nemoze da prodje. Morala bi policija 20x da ga zaustavi i kazni. Po carini takodje nemoze da prodje, jer se mogu uvoziti samo izpravni (tehnicki) automobili. Po poreskoj upravi ovo nemoze da prodje jer mora da se plati bre neki porez na sve to.

                        Ali ovo prolazi, kupis C3 totalisan u Nemackoj, stavis ga na prikolicu, u njega natrpas krov, vrata, stakla... Sve to oteras u Loznicu ili Sabac. Za nekih 10tak dana dobijes nov auto. Taj auto oglasis i prodajes kao neudaran, presao 30.000km (mozda i jeste do udarca). Sacekas budalu (a takvih ima) i zaradis bar 2000 EUR-a. Dok cekas sredjivanje C3 juris da nadjes sledeci..... I tako u krug.

                        SRBIJA brale sve novo neudarano odlicno ocuvano!!!
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          #42
                          U, al boli istina!!!! Mada, po nekoj logici, da bi se ovo odradilo kako treba, treba jedno 2000evrica, taman da u Nemackoj kupis normalnog/blago havarisanog i da ga ne radis uSapcu!

                          Comment

                          • prle
                            CBC Senator
                            • 04.09.2006
                            • 223
                            • Beograd - Konjarnik

                            #43
                            šta 2000 evrića, pa ako je proglašena totalna na popriličnom novim kolima, znači da je šteta ohoho, mnogo više od tih 2000, a ipak za te pare ne može ništa da se kupi a da može da se lepo iskoristi...fora je verovatno što ih tamo dobije ili za mnogo smešne pare, ili ga čak samo nosi uz skidanje bede sa vrata bivšem vlasniku.

                            Comment

                            • Misko M
                              CBC Senator XXL
                              • 17.03.2007
                              • 652
                              • BG Vozdovac

                              #44
                              ...evo mog iskustva !
                              ...sam da se bakces sa uvozom i papirologijom ti se NIKAKO ne isplati ni u parama ni u zivcima, sa tim parama jedino mozes sam ili da se udruzis sa nekim pa lepo nadjes neki kontakt sa likom u sapcu koji to radi na veliko, dobijes dobru cenu preko veze i prodajes to sa nekom zaradom ! ...tako smo ja i ortak poceli pre neku god.

                              ...fora ti je da sto brze vrtis automobile, pa makar uzeo i 100eu, ako imas nakupca u bg koji ce ti dati 100-200eu vise nego sto si ga ti platio SUPER, ides sutra po drugi !

                              ...dakle bez veze TESKO, i da treba ti neka fora da doteras neregistrovan auto iz sapca a da ne placas probne tablice jer i tu ode 40evrica !
                              ...mada tebi za pocetak je bolje da ne rizikujes i platis te probne !

                              ...u ovoj varijanti nekad je ostajalo i do 10% ali sada sve manje, malo vise para zaradjujes a mnogo vise zivaca gubis ako izmes havarisanog pa ga ti sredjujes, za sta moras imati dobrog majstora opet preko veze da ti to odradi brzo i jeftino ! =]

                              ...sad ti najbolje idu manji automobili oko 3000-4000eu ali opet daleko manje nego prosle godine, malo se zasitilo trziste !

                              ...znaci poenta je da ces jako tesko zaraditi ako ti neko ne da JAKO DOBRU cenu da radis ! ...veza, samo veza i opet veza ...ili jako puno para pa uzmes sam ceo sleper !

                              Comment

                              • iwcham1979
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2007
                                • 741
                                • Nis
                                • Seat Altea 2.0Tdi

                                #45
                                Pa da, koji crni 2000e. Za ovo treba mnoooogo vise! Mada vidis, ako se kvalitetno odradi, teraj misko! Jos imas i sveze ofarban auto

                                Comment

                                Working...
                                X