Sta je bolje Audi 100 C4 ili Bmw E34 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    Ajd redom:
    1. BMW-a vozim vec 10tak godina i to isti model E34 i to 524TD
    2. Od opreme auto ima:
    - Automatsku klimu sa podeljenim zonama
    - Automatski menjac
    - Tempomat
    - ABS
    - Servo
    - Centralnu bravu sa duplim zakljucavanjem
    - Jos gomilu sitnica koje nemogu ni da nabrojim
    3. Sve radi tj. funkcionise evo i posle 500.000tinak hiljada km.
    4. Enterijer je i posle te kilometraze besprekoran tj. sve se zatvara, nista nije slomljeno, nista nekrcka.
    5. Nikada nije imao havariju tj. da ostane na putu sve ovo vreme. Samo redovno odrzavanje (nije skupo tj. zamena zupcastog sa spanerima je oko 100E). Zamenjeno je nekoliko setova guma i to je bio jedini veci trosak ali to spada takodje u redovno odrzavanje. Nikad nije remontovan anlaser, alternator, klima....
    6. Jedini realan problem koji je imao je automatski menjac. Taj problem nije problem BMW-a vec majstora u zemlji Srbiji....

    Ako uzmes u obzir da vozim najlosiji motor od svih BMW-a... Pri tome najcesci su benzinci s lancem tako da ni tu nema problema s motorom...

    P.S. Audi i BMW se stvarno nemogu porediti po limariji. BMW ako nije udaran nema problem s limarijom (E34).
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      Pa po meni tu postoji i neka razlika u ceni na strani Audija, a i to moze da bude presudno!!!!

      Audi: skuplji za kupovinu, udobniji, manje sportski, enterijer kvalitetniji, mehanika malo bolja, lakse se prodaje

      BMW: jeftiniji u nabavci, sportskije nastrojen, vise snage na istoj zapremini motora

      Ma ja bih izabrao BMW, ali sto mladji mogu!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Audi je bolji karoserijski, BMW ima bolje (pogodjene za tu klasu vozila) motore.
        nemoj ni da pokušaš da razmišljaš o 2000 kubika atmo motoru u Audiju.
        2,2 turbo je odli?an i redak motor (Audi i uopšte Nemci su jako malo komada napravili turbo motora tih godina) i po meni najbolji izbor- kompromis.
        ina?e 5 cilindri?ni motori ko i svaki drugi, isti principi rada, isti delovi unutra, isti problemi / servisne procedure.
        koriste ih ili su koristili Audi, Fiat grupacija, Volvo.
        Audi je pravio i dizele sa 5 cilindara dugo godina.

        ako je auto prevashodno orijentisan prema voza?u (vožnji iz želje) onda BMW, ako je namena vožnja iz nužde i za familiju/ posao onda Audi- moje mišljenje.

        oba modela su serijski sa jako malo opreme i skoro sve je bilo uz doplatu tako da od primerka do primerka zavisi koliko je prvi vlasnik odrešio dodatno kesu. (klima je recimo bila dodatak po pravilu na ve?ini tržišta).
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #19

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #20
            Originally posted by djukic
            Pri tome najcesci su benzinci s lancem tako da ni tu nema problema s motorom...
            Da li svi imaju lanac? konkretno 525i, 520i 24v ?

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Ovi sa 24v bi trebali imati lanac... 525i, 24v sigurno...

              BMW je pravi "vozacki automobi", i merak je zagarantovan... Audi nisam imao, i pretpostavljam da ima vise prostora unutra od E34, novije je godine konstruisanja, sto samo po sebi ne mora nista znaciti... Prednji pogon (ili quattro), u odnosu na zadnji (ili X pogon) BMW-a...

              Pitanje ukusa, sto vizuelnog, sto tehnickog... Ja dalje od BMW-a u tom izboru ne bi gledao, ali ja sam pro-BMW, a anti-VAG orjentisan...

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                #22
                i BMW i Audi su OK. Mada mislim da je za tvog prijatelja vaznije koji od tih modela moze da nadje da budu u sto boljem stanju. Ipak su to auti u godinama.
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Re: Sta je bolje Audi 100 C4 ili Bmw E34 ?

                  Kao sto je jevrem rekao...totalno ne bitno...vazno je sta nadjes u boljem stanju.

                  Ali nije mi jasno gde ti izvlacis i odakle ti ovakve sve ali sve pogresne konstatacije i iskustva.

                  Originally posted by Marko001
                  da li grešim ili sam u pravu?
                  Da ti odmah kazem uglavnom gresis.

                  Originally posted by Marko001
                  audi... deluje mi kao udobniji
                  Stvarno ne znam u kom si se to C4 vozio i u kom E34 ali i M5 je udobniji od obicnog C4.
                  Bas svaki u kom sam se vozio je izuzetno tvrd i krut na trapu pogotovu onaj 2.8 (sto licno preferiram) ...i audi je poznat po tome....za razliku o5-ce koja je daleko meksa i vise se njise.

                  Originally posted by Marko001
                  a i nema onog za mene živciraju?eg šuštanja ventilatora kao kod bmw-a koje poti?e od ventilatora povezanog na radilicu...
                  Izvini ali ti ocigledno mora da imas ostecen sluh.
                  Pa upravo je taj zvuk ono sto cini BMW-a sto mu daje onaj avionski zvuk i svi ga obozavaju jer bas on podize adrenalin pri ubrzavanju BMW-a

                  Originally posted by Marko001
                  onda audijeva završna obrada u kabini, kvalitet plastike itd mi deluju bolje
                  To ti samo mozda deluje tako...inace ne bi verovao kakvu zavrsnu obradu ima E34, koliko je svemu posvecena paznja i kakav je kvalitet materijala table i ostalog. Mislim otvori samo vrata i prebroj redove kedera koji cine izolaciju.
                  Originally posted by Marko001
                  ali recimo menja? mi se više svidja kod bmw-a... svidja mi se kad je ru?ica kratka , a hodovi kratki i precizni.
                  Ocigledno si u salonu davnih godina jedini put uhvatio rucicu BMW-ovog menjaca...jer upravo je njegova salterica odvratna i razvaljena kod svih BMW-a leti na sve strane i zapinje pri upadanju u brzine ko da je na sajle, za razliku od audija koji koji je primer za rucice i bas ima precizan i kratak hod za to doba.


                  I jos par stvari ali nema veze...neka uzme ono sto nadje bolje
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Originally posted by sw.brick
                    ina?e 5 cilindri?ni motori ko i svaki drugi, isti principi rada, isti delovi unutra, isti problemi / servisne procedure.
                    koriste ih ili su koristili Audi, Fiat grupacija, Volvo.
                    Audi je pravio i dizele sa 5 cilindara dugo godina.
                    Jedan off. Ako treba neka ide u novu temu..
                    Kakvi su to problemi/servisne procedure razlicite od drugih motora? Sta tu ima tako posebno ako su petaci?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      Kod mene je rucica menjaca izuzetno precizna. Doduse jeste da je sa sajlom ali je stvarno odlicna. Uf zaboravih ja imam automatik
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #26
                        Ja i rekoh da nisam baš nešto merodavan jer nisam bio vlasnik ovih modela, a što se tiče menjača pisao sam po sećanju, to beše pre više od godinu dana kad sam vozio e34... i koliko se sećam bio je skroz ok menjač...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          @srdjan
                          ko i svaki drugi, isti principi rada, isti delovi unutra, isti problemi
                          kao i sa 4 cilindra npr
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Flavio
                            CBC Senator XXL
                            • 13.06.2006
                            • 1926
                            • 012 Centar
                            • KaraWagon 1.4T.Spark

                            #28
                            Originally posted by Marko001
                            i na kraju, ve?ita tema plin bmw ima beše plasti?nu glavu što zna?i ili sekvencijalni i to za 6 cilindara (=skupo ) ili ******nje sa nekim venturi uredjajem sa nekim odušcima u slušaju detonacije i naravno elektrika mora da bude u perfektnom stanju da bi se to izbeglo... sve u svemu u slu?aju bmw-a ipak bi skucao pare za sekvencijalni.
                            Ne bih ni razmisljao o Venturiju u ovom slucaju.Zadesio sam se kod plinadzije u servisu pre par meseci,kad je dosao jedan,bas E34 i to 525 sa plasticnom granom.Biser od vlasnika je ladno ugradio najprostiji venturi,bez LCS(za nekih 300+ ?,negde u KG).Mislim,radi to ... nekako .Ono shto hocu da kazem.Dignes haubu,turiras masinu,cujes avionski zvuk o kome prica M i gledas kako kompletan usis pulsira u ritmu turiranja.Znaci,usisna grana je od tako tanke plastike da se prosto ugiba pod silinom vakuma koju pravi motor kad mu naglo sibnes po gasu.Sta bi sve stradalo kod prve (izvesne) detonacije plina,nesmem ni da mislim (u smislu troskova sanacije posledica).Pride i,na relativno veci prosek potrosnje benzina,jos veci prosek potrosnje plina i na kraju,kolika je onda stvarna usteda zbog plina ...
                            Mozda se nisam najsrecnije izjasnio ali verujem da ce se i strucniji clanovi sloziti da u obzir dolazi ili sekvent ili voznja na benzin.

                            Sto se tice izbora modela ... ;u ovom slucaju Audi je racionalan a BMW pravi izbor!

                            Comment

                            Working...
                            X