Hyundai i30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    pa Hyundai i Kia su za klasu (kvaliteta) pouzdaniji od Golfa, po svim statistikama bilo gde radjenim.

    Hyndai još nije dostigao nivo premium segmenta, ali je na putu prelaska iz srednje u višu po pouzdanosti.
    otuda i olako davanje 5-7 godina totalne garancije zavisno od modela.

    VW ?e morati još puno toga da uradi da bi dostigao Hyndai danas.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dejank
      CBC Član
      • 13.08.2007
      • 54
      • Beograd

      #17
      I jel kupio neko? Kakvi su utisci?

      Zna li neko jel i dalje važi akcija za 5 godina kasko osiguranja? Rekli su za prvih 50 kupaca, ne znam da li je već toliko prodato...

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #18
        Ne znam jos nikoga ko ga je kupio, mada su prvi komadi u BiH prodani... Ja ga vozih nekih 5 dana, i jako sam prijatno iznenadjen... Malo vise nego sto me je iznenadila KIA Cee'd pocetkom godine...

        Da nisam znao da vozim Hyundai, nikada to ne bih rekao po samom autu... Najzad auto u "Golf" klasi, a da moze biti prava konkurencija... Materijali znatno kvalitetniji nego ranije u Accent-u (nije pravo poredjenje)... Lezanje vrlo dobro, doduse imao je i jaci paket opreme pa su tu bile i alu felge 16" sa vec u startu vrlo dobrim gumama... Ogibljenje bas po mom ukusu, ne ispadaju plombe, ali nije ni kao gumeni camac...

        E sad, ni cijena nije kao sto smo navikli za korejance... Ali i auto je bar 1.5 veliki korak naprijed u odnosu na dosadasnje...

        Za sviju koji razmisljaju o takvom automobilu, savjetujem bar probnu voznju prije odluke...

        Comment

        • dejank
          CBC Član
          • 13.08.2007
          • 54
          • Beograd

          #19
          Jel može jedno poređenje i30 vs Cee'd? Šta je bolje kod jednog a što kod drugog.... Znam da se radi o istoj platformi pa bi trebalo da su vrlo slični, ali živo me zanimaju razlike...

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #20
            Meni lici da imaju makar 80% istih delova, nesto kao Fiesta i Fusion, tako da mu sve to dodje na isto.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Ma cuj, ovako...

              Cee'd je bio CRDi, sa srednjim paketom opreme, mada mu nije nista falilo... Kozu svakako ne volim bas previse, posebno ne kao doplatu po svom dzepu...

              i30 je bio benzinac sa najjacim paketom, plus kozom na sjedistima... Tako da tu dolaze licni afiniteti do izrazaja... Ja licno vise volim da mi se "dernja" na 5.000-6.000/min. da bi isao, ali to sam ja...

              Po prostoru unutra se cini da ga ima malo vise u Cee'd-u na zadnjim sjedistima, ali to je vjerovatno do boje enterijera, koja je u KIA-i bila krem boje, a u Hyundai-u tamno siva koza... Svjetlija izgleda prostranija...

              Kvalitet plastike na opip (centralna konzola, instrument tabla) je malo bolji kod Hyundai-a, sjedista su prilicno dobra u oba slucaja, mada mislim da su na i30 bila bolja u skladu sa koznom presvlakom, kao "topom-topova"...

              Vanjski izgled je bio na strani i30, metalik siva, sa zaista lijepim 16" alu-felgama, sa 5 duplih krakova... KIA je bila obicno crna, mada nije bila ruzna, vise je bila onako japansko-korejski fabricka, znaci sve pod konac, bez ikakvih bravura...

              Neke velike razlike bas i nema, da kupujem (znam da ce ti to biti iduce pitanje), uzeo bih oba u ozbiljno razmatranje, a uzeo bih onaj (ne samo izmedju ova dva) za koji bi dobio bolje uslove: cijena/oprema/garancija/servis...

              Kod oba bi jako dobro dosli (kao i kod vecine novih modela) senzori za parkiranje... i30 ima prilicno velik mrtvi ugao nazad desno, mada se to moze prilicno iskomprenzirati povelikim desnim retrovizorom, samo sto ja vise volim na moment "okom" provjeriti sta ima nazad... Vjerovatno i KIA, ali se nje vec malo slabije sjecam, posto je bila kod mene prije cca 5 mjeseci, pa ne mogu direktno uporediti...

              Comment

              • dejank
                CBC Član
                • 13.08.2007
                • 54
                • Beograd

                #22
                Originally posted by Dren
                Po prostoru unutra se cini da ga ima malo vise u Cee'd-u na zadnjim sjedistima, ali to je vjerovatno do boje enterijera, koja je u KIA-i bila krem boje, a u Hyundai-u tamno siva koza... Svjetlija izgleda prostranija...
                I ja sam stekao taj utisak. Kod Cee'd-a sam se bio baš iznenadio prostorom pozadi, dok mi je kod i30 delovalo uobičajeno. Iako sam bio ubeđen da su ova dva auto po dimenzijama identična, kada sam proverio shvatio sam da je ipak Cee'd par centimetara širi, pa moguće da to i čini razliku.

                Nego, vizuelne karakteristike sam manje-više i sam apsolvirao, a i to je prilično subjektivna stvar. Meni se recimo Cee'd više dopao po izgledu. Više me interesuju karakteristike u vožnji. Kako deluje ovaj benzinac naspram dizelaša (motori bi trebalo da su isti kod cee'd-a i i30)? Kako su ti delovali u gradskoj vožnji a kako na otvorenom? Uzgred, koji benzinac si vozio 1.4 ili 1.6?

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #23
                  Uvek bih pre uzeo Ceed, em je znacajno lepse dizajniran, ima po meni malkice lepsi enteriejr, ima 5* na crash testu dok Hyundai ima 4

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #24
                    I meni se vise svidja ceed, verovatno bi presudila oprema koja se nudi uz konkretne modele...
                    pozdrav

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #25
                      Benzinac je bio 1.6, 122 KS i OK je za svakodnevnu upotrebu, dovoljno je i elastican, ne zahtijeva neko preveliko saltanje... Kada hoces da ga potjeras, moras ici preko 4.000/min. tu se malo vise "trzne", i obrtni moment mu je najveci na 4.200/min... 16v pa to ti je...

                      Imam osjecaj da mi je i30 manje vukao nosom vani, sto nije neobicno, malo mu je motor laksi, posto nije dizel, 16" felge na i30, u odnosu na 15" na KIA-i, linearnije razvija snagu (bez onog turbo skoka na CRDi od 2.000-3.000/min.), ali je to bilo nijansama, nista posebno... Razlike u vremenu i cesti je bilo malo, jer mi se potrefilo da sam oba auta imao bar po 3 dana sa jakom kisom, pa su vozeni i po takvom asfaltu... Malo mi je i volan na i30 bio bolji "u ruci", koza, dobre debljine, malo bolji osjecaj...

                      Sto se komandi tice, oba su prilicno napredovali, volani i osjecaj tockova na volanu su stvarno na nivou nekada nedostizne konkurencije, i ja bih im dao 4 (od 5 mogucih)... Mjenjaci su isto brzi i precizniji, moze to i bolje, ali u odnosu na prije radi se o nebo-zemlja razlici... Ako uzmem npr. BMW rucni mjenjac kao 5, njima bih dao 4-... Ali i taj osjecaj je prilicno subjektivan i zavisi od onoga na sta si navikao i sta volis...

                      Uglavnom duuuuugo su neutralni, malo pri kraju pokazuju prednji pogon, ali je to sve ocekivano, i ne iznenadjuje nenajavljano...

                      Plava boja osvjetljenja instrumenata mi je vise legla nego narandzasta na KIA-i, sto kod nekih nije slucaj, pa se zale na plavo, iako niko od njih nije to isto zamjerio Golfu...

                      Comment

                      • dejank
                        CBC Član
                        • 13.08.2007
                        • 54
                        • Beograd

                        #26
                        Hvala puno na informacijama!

                        Comment

                        • macak
                          CBC Član
                          • 07.09.2005
                          • 17
                          • Novi Sad

                          #27
                          i 30 vs Ceed

                          probao sam oba vozila ... generalno slično uz male razlike

                          KIA lepša spolja , Hyundai bolje urađen iznutra (decentni look) ....

                          Ležanje u oba slučaja odlično ! Motori kultivisani mada prilično nemoćni (1.4 benz i 1.6 diesel low output 90 ks) ...zabava počinje sa 1.6 benzincem koji već ume i da iznenadi a pri tome skromno troši ....

                          Osećaj u oba vozila je sasvim na nivou klase ... materijali su ok , menjač i volan su poslušni i precizni ....udobno se sedi , buka je sasvim prigušena ...

                          Motori su svi jako kultivisani i tome je jako oduševilo , kao da vozim Hondu !

                          Kad bih birao izabrao bi Hyundai jer je ozbiljniji i čini mi se da iako deleuje na prvi pogled skuplji ipak na kraju jeftiniji ....

                          Voleo bih da probam 1.6 crdi high ili 2.0 crdi jer mislim da je tek tu zabavno ....primamljivo deluje ponuda Ceed-a SW sa 2.0 crdi motorom i EX opremom sa sport packom (znači sve ima !!!) za samo 21.000 € ... to je zaista sjajan auto sa sjajnim izgledom i prostorom i preteranom opremom ....17" alu felne , polu kožna sedišta i 143 ks sa 305 Nm ....

                          pokušajte ako Vam se učini da je sad KIA ili Hyundai skup da saberete to isto kod nekog drugog pa će te brzo shvatiti da su u stvari VEOMA povoljni ....

                          da ne spominjem pouzdanost koja je na dalekom većem nivou nego kod skoro sve europske konkurencije ....


                          pozdrav

                          PS
                          ja mog accenta menjam za i30 čim ga prodam
                          DRIVE YOUR WAY

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #28
                            koj acent imas? mogli bai da osnujemo neki korea klub a?
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • macak
                              CBC Član
                              • 07.09.2005
                              • 17
                              • Novi Sad

                              #29
                              korea club he he

                              moj accent je "turčin" , he he

                              sklopljen je u turskoj kao i svi uostalom ... inače je motor 1.4 sa 97 KS i nivo opreme je family što će reći klima abs i podizači prozora napre i nazad ...

                              auto je živahan i iznenađujuće dobro leži u svim uslovima (prazan i pun ) ... prešao sam 22.ooo Km i malo sam raočaran potrošnjom koja je prevelika za tu klasu ...ali dobro ide i ponekad iznerviram vlasnike mnogo skuplje konjice ...

                              ugradio sam plin i sada se vozim kao da je diesel

                              mislim da kod nas koreanci nikada ili bar još dugo neće doživeti popularnost ali me to ne brine previše ....lopovi neće krasti a cenen neće biti formirane trendovski nego realno

                              ne bih da preterujem , stvarno sam poznavalac auto industrije i mogu da procenim jako dobro šta koliko vredi jer imam dosta ličnog iskustva i puno prijatelja entuzijasta i profesionalaca koji mi prenose iskustva ali zaista to što korejski proizvođači rade treba da zabrine sve u europi ...KIA i Hyndai tuku tako precizno u jedan segment prepun konkurencije ali sada sa konkurentnim dizajnom i do sada već potvrđenom pouzdanošću da će mnogi osetiti pad prodaje i biće primorani da spuštaju cene ....


                              na stranu što se već sad može kupiti npr C4 po ceni bliskoj i30 , ja lično nikada ne bih uzeo citroen u razmatranje ......i30 je toliko superioaran i kod motorizacije i vešanja da tu nema šta da se priča
                              DRIVE YOUR WAY

                              Comment

                              • dukili
                                CBC Veteran
                                • 29.08.2005
                                • 104
                                • pancevo

                                #30
                                moze klub korejanaca, ja sam "za". inace vozim Getz-a, za malo manje od 2 godine presao 70k km, skroz sam zadovoljan, ugradjen plin, ima svu mogucu i nemogucu opremu... i tako...

                                poz.
                                "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                                da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                                Comment

                                Working...
                                X