Hyundai i30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ToNcA
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2006
    • 868
    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
    • Mazda 6 2.0d

    #31
    Ja nemam nista protiv oba vozila mada mi je i30 nekako "lepsi". Nisam vozio ni jedan ali mi se svidja enterijer. Sada - eksterijer uvek moze bolji ali mi se vise svidja nego npr C4 koji mi je suvise "cudan".

    Ali zato garancija ubija - ne znam da li ce iko od Evropljana dati 5 ili 7 godina garancije!!! Ako se situacija na trzistu ne promeni - moj sledeci auto je i30 ili proCee'd.

    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

    Comment

    • srle1
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 320
      • Beograd

      #32
      Malo sam zagledao i ispipavao enterijer, mogu reci da sam stvarno zadovoljan... Materijali su kvalitetni, nema zezanja, sve je pod konac i precizno...
      Jednu stvar uvek posebno gledam, a to je obloga vrata - pogotovo onaj gornji deo do stakla - konacno kod ovog auta nije od najobicnije tvrde plastike (kao kod golfa 5 i pasata npr. koji su skuplji od 50-100%) nego je od neke kvalitetne gumirane plastike koja je meka i vrlo prijatna na dodir.

      Nisam probao kako ide, ali i to cemo da proverimo...

      U svakom slucaju 5 godina garancije je sjajna stvar, bas da vidim kakav ce biti odgovor vesele evropske bratije...
      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #33
        Kakav moze da bude - kao i obicno pljucka ce i gledace sa podsmehom na koreance i dalje koji ce ih zgaziti isto kao sto je to Toyota vec uradila.

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • njacke
          CBC Član
          • 05.11.2007
          • 14
          • Beograd

          #34
          Re: i 30 vs Ceed

          Originally posted by macak
          Ležanje u oba slučaja odlično ! Motori kultivisani mada prilično nemoćni (1.4 benz i 1.6 diesel low output 90 ks) ...zabava počinje sa 1.6 benzincem koji već ume i da iznenadi a pri tome skromno troši ....
          Kakav kriterijum!A,meni je 1,6 dizel vrh!

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #35
            Koje su razlike u konstrukciji 1.6 diesel motora od 90 i 115 KS?
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • markofpi
              CBC Senator XXL
              • 27.07.2006
              • 1552
              • Bezanijska Kosa

              #36
              Pa valjda u turbini koja je kod jace verzije promenljive geometrije! =]
              A moze biti i malo bolji chip

              Comment

              • macak
                CBC Član
                • 07.09.2005
                • 17
                • Novi Sad

                #37
                kupio !

                društvo izgleda da sam ga pazario .... gazda Cule (poznati trkač i vlasnik hyundai servisa u NS-u) ima jednog koji služui kao test primerak i raspoložen je da ga menja sa mojim accentom ...kada završim vratolomiju sa papirima i lizingom čujemo se , napisaću vam detaljan izveštaj o prvim , drugim i trećim utuscima , potrošnji itd ...

                model je 1.6 sugar , srebrni sa alu felnama , esp-om , abs-om i dosta kojekakve opreme ...
                DRIVE YOUR WAY

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #38
                  dizlo, benz ?
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • macak
                    CBC Član
                    • 07.09.2005
                    • 17
                    • Novi Sad

                    #39
                    1.6 benzin 115KS .... sasvim OK mašina , na probnoj vožnji koja nije bila naivna sa nas trojicom je trošio 9,2l/100Km po gradu ...

                    Oprema je bogata , izgleda da sam dobio i popust jer je auto prešao 1.500Km i "star" je 2 meseca ...

                    O svim detaljima od nedelje kada očekujem sređivanje papira ....
                    DRIVE YOUR WAY

                    Comment

                    • macak
                      CBC Član
                      • 07.09.2005
                      • 17
                      • Novi Sad

                      #40
                      Re: i 30 vs Ceed

                      Originally posted by njacke
                      Originally posted by macak
                      Ležanje u oba slučaja odlično ! Motori kultivisani mada prilično nemoćni (1.4 benz i 1.6 diesel low output 90 ks) ...zabava počinje sa 1.6 benzincem koji već ume i da iznenadi a pri tome skromno troši ....
                      Kakav kriterijum!A,meni je 1,6 dizel vrh!
                      relano 90ks je malo za težinu od cca 1200Kg ....ubrzanja su neubedljiva , ali zato medju ubrzanja donekle idu dobro i onda motor posustaje ....nisam probao jači 1,6 dizel i 2.0 dizel ali benzinac 1,6 ubija kad se dohvati 4000 rpm ....čak i ispod te crte vuče tečno
                      DRIVE YOUR WAY

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #41
                        Interesuje me da li ima 6-tu brzinu, kolika je potrosnja u najvecem stepenu prenosa na 3000-3200 rpm i kolika je potrosnja pri toj brzini.
                        I to me zanima za dizlo 90KS ?
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • macak
                          CBC Član
                          • 07.09.2005
                          • 17
                          • Novi Sad

                          #42
                          pa juče sam još jednom pre konačnog dogovora probao makinu ...

                          u toku sledeće nedelje očekujem preuzimanje pa ću isprobati sve varijante potrošnje i brzina

                          mislim da je menjač sa 5 brzina ....nisam stigao ni do 4. pošteno jer je u gradu gužva ....udoban je ioako ima 16 cola i 205 gume prilično niskog profila mislim 55

                          inače posle 2250 Km peglanja comp pokazuje oko 9 l/100Km što je ok obzirom na težinu vozila i zapreminu i snagu motora ...
                          DRIVE YOUR WAY

                          Comment

                          • macak
                            CBC Član
                            • 07.09.2005
                            • 17
                            • Novi Sad

                            #43
                            izvinjavam se sto kasnim

                            konačno je moj !

                            Posle duge i teške borbe makina je stigla u štalu i sad se posle prvih kilometara sabiraju utisci ...vreme je više nevreme pa nekih ozbiljnijih vožnji i nije bilo ....sve samo sankanje po gradu i okolini ...

                            Za sada mogu da primetim da je potrošnja sasvim ok i kreće se u granicama od 8,4 do 9,5 l/100 Km po gradu lagane vožnje ....

                            Motor je izrazito elastičan iako je benzinac ! Vuče sa 1500 rpm i aktivan je do malo preko 6000 rpm !

                            Vešanje je tvrdo ali OK ne iritira , jako se dobro sedi , udobno i fino drži po krivinama ....

                            Namontirao sam prednje zimske gume tako da se sankam skoro kao po suvom , jedino se ESp javlja malo po krivinama kada pokušava dosta uspešno i ne previše napadno da me ispravi ....

                            Sve u svemu pozitivno za sada , kada se malo ova mećava otopi javljam se sa novim utiscima ,

                            Pozdrav društvu
                            DRIVE YOUR WAY

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #44
                              Srecno i samo javljaj utiske...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • macak
                                CBC Član
                                • 07.09.2005
                                • 17
                                • Novi Sad

                                #45
                                debeljuca

                                Ne mogu da verujem da ima 1368Kg ??? !!!

                                Kad god uhvatim trenutak zavrnem ga malo da vidim kako to cima , ali cimanja nema ... vuče dosta ubedljivo ali nema onog kidanja karakterističnog za benzince kad polude na preko 4000 rpm kad povuku znatno bolje .

                                Ovde je sve linearno , zaista vuče od 1500 rpm pa sve do malo preko 6000 rpm .... masa je učinila svoje tako da i kada ga cepneš nemaš utisak da letiš .
                                Išli smo do Kovilja i uspeo sam da ga navučem do 180 Km/h ko od šale brzo i neprimetno ... auto je miran kao bubica , potrošnja je skočila ali kako nemam relativnu potrošnju ne znam koliko stvarno troši na toj brzini je mi prikazuje samo prosek koji ništa ne znači za deonicu od 25 Km .... elem čini mi se da će mi to i tempomat nedostajati .

                                Sve u svemu do brzine od 120 Km/h je tišina paklena , preko toga se prvo čuju gume (Goodyear Ultra Grip 7) pa sve do 160 Km/h kad se buka motora bolje razaznaje od buke kotrljanja točkova ...ništa strašno sve je u granicama podnošljivog čak i za duža putovanja a u poređenju za ekvivalentnim benzincem iz klase npr Opel Astra H 1.8/125Ks je primetno tiši ...

                                Ono što mu najviše prija je opuštena vožnja u kojoj se ponaša kao za klasu veći auto , npr Vektra ili Pasat ...iako se i30 vodi kao tvrd auto u opuštenoj vožnji vešanje reaguje sasvim lagano i imate osećaj kao da ste u brodu , sve je nestvarno obzirom na dužinu od samo 4,25m . kada je tempo vožnje dinamičniji nekako su reakcije stegnute i onda dolazi do izražaja tvrdoća "ovjesa" i sve je u sportskom duhu dum tras ali si stabilno na nogama i ideš gde želiš ...

                                Vidim da su VG testirali u Parizu makinu istu kao moju sam sa dieselom 1.6/115Ks i da je primedba bila da nešto slabije koči od konkurencije ... moj utisak je da kočnice grizu i to znatno bolje nego kod svega u toj klasi što sam vozio , čak je i Basara koji cepa a4 2.5tdi/ABT 200Ks izjavio da grizu kao poludele ...moguće je da su tamo dobili jako svež primerak koji se još nije "ulegao"

                                Inače sama izrada je na nivou klase , koketira sa možda klasom malkice iznad ali to je to ...ima stvari koje mogu i bolje , ima super detalja no sve u svemu ništa ne iritira , dosta toga oduševljava tako da za te pare je sve ok ....znači materijalu su ok ali nisu baš kao kod Audija , ali su recim ojači nego u trenutne vektre ....od astre je sve bolje i sedišta i armatura instrument table i sami cageri ...

                                Vrata se zatvaraju precizno oi sa prilično uverljivim zvukom , prostor je max dobro iskorišćen tako da ja kad se kraljevski namestim napred mogu da sednem isto tako dobro i nazad ...imam 185cm i 110 Kg i ono što je kuriozitet u koja god kola sednem cvrče sedišta u vožnji (toyota avensis , astra , vektra , Q7) .... ovde još ništa ne cvrči ali videćemo ....

                                Upravljač je dobar balans između preciznosti i lakoće upravljanja tako da nemate neki veštački osećaj lakoće ... sve se dešava baš kako treba , na prakingu ide lako u vožnji je malo tvrđi pa je osečaj u krivinama dobar ... nisam ima prilike za neke brže prolaske kroz ovu mećavu ali čim se prosuši izvozaću do Venca i dole da ga overim zapravo ...

                                Sve u svemu jako sam zadovoljan , osećaj je da je auto dizajnerski uspeo , sve me nešto zagledaju dok se vozikam po gradu ...moj lični stav je da je od zada malo više dinamičan i originalan nego do napred ali ni prednica nije loša , mada kao da im je ponestalo ideja pa su se zagledali kod komšija (Opel i Hyundai imaju razvoj u istom gradu u Nemačkoj u Riselshajmu ) ...

                                Manje upućeni misle da je to neki BMW ili Honda , tako da sam uspeo da na kratko vreme prevarim par komšija da vozim novu Hondu

                                Pozdrav ekipi !
                                DRIVE YOUR WAY

                                Comment

                                Working...
                                X