Pritisak u gumama i stanje na nasim putevima..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #16
    Originally posted by bojanTI
    a za trapove nemoj da brines, svakako ces da ih menjas jako cesto, jer jako smo daleko od puteva u pravom smislu te reci, a jos dalje od dobrih puteva!

    Batalite te fore sa putevima... U poslednje vreme je toliko toga popravljeno da se dzabe vise izvlacite na to. A da ne pricamo o nekome ko najveci deo kilometara izvoza po Beogradu, gde jedva da mozes da nabrojis nekoliko primera gde je put los, sve ostalo je ok.


    Edit: da ne ispadne da opet podabadam, prepravio sam post

    Comment

    • Driver_GT
      CBC Senator XXL
      • 04.07.2007
      • 368
      • Beograd

      #17
      @Car

      POPRAVLJENO!!!?????????
      Druze, sta pricas ti?
      Pa Beograd se blago receno RASPADA. Ni jedan noviji auto vise ne mozes da vozis a da te ne bude zao. Toliko ivicnjaka, toliko rupa, na toliko mesta se stalno nesto "radi" pa ostane izrovano, toliko strce kanalizacije, toliko su udubljeni kolovozi od autobusa da kad udjes u to, ne mozes da izadjes, tooliko ima sina, toliko se RASPADA gazela kojom prolazim svaki dan u oba smera, toliko se RASPADA SVE! Znaci ovo sto si rekao nema veze sa mozgom, bez uvrede..Beograd se stvarno raspada sto se toga tice.

      I kad si rekao izvlacite na to, na koga si mislio da se izvlaci? Sta vozis ti?
      Alfa Romeo 147 1.9JTD

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #18
        Ja stvarno ne primećujem da je nešto preterano loše što se puteva tiče u samom Beogradu, a recimo da svakodnevno izvozam 100-150 km baš po njemu. I zaista nema nikakvih problema sa trapovima, ni na golfu 2 ni na laguni (kad već pitaš šta vozim), a oba auta su sasvim prosečnog (ne)kvaliteta, i voze se od 30-50 k godišnje 70% po Beogradu - vozimo i ćale i ja zbog posla, otud malo veće kilometraže.

        Dobro, stavljene su druge gume skoro, ako se to računa.

        Comment

        • bigfoot
          CBC Senator
          • 13.04.2005
          • 224
          • Lower Hutt, New Zealand

          #19
          Pa imam jedno pitanje onda za tebe s obzirom da toliko vozis po Beogradu. Da li si ti ikada prosao auto-putem od Mostara ka Novom Beogradu i nazad? Jel ti to zoves putem? Jednom sam bio dokon dok sam vozio i izbrojao sam od Mostara do Geneksa 15 ispupcenja koja su ista kao lezeci policajci. Pa jel to put, i to auto-put??? Ili Bulevar Revolucije strana ka centru koja je nedavno uradjena cela, tamo su vec skoro svi sahtovi i slivnici upali od 5 do 15cm. Ovo po Beogradu nisu putevi vec oranice.
          A tek ono tzv. stavljanje novog asfalta necu ni da komentarisem, jer uvek novi asfalt bude losiji od starog.

          Nemoj da mislis da imam tako misljenje jer vozim Alfu, jer veoma cesto vozim firmine automobile i to po Beogradu i Srbiji. Tako da u zavisnosti od auta se oseca manje ili vise. Ali nikako se to ne moze reci da je su u Beogradu dobri putevi.

          P.S. Po nekad treba preci preko grane i videti sta su putevi, a tek auto-putevi.
          “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

          Comment

          • Driver_GT
            CBC Senator XXL
            • 04.07.2007
            • 368
            • Beograd

            #20
            @Car

            Nije mi jasno stvarno kako ne primcujes, pa putevi su ocajni..ali blago receno ocajni..mislim.....to svi mi znamo..
            Alfa Romeo 147 1.9JTD

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #21
              Pa znas kako, ako ti ne znas sta su dobri putOvi onda ja tu ne mogu nista, ali nemoj iz svoje perspektive da mi pricas pricu koja vazi samo za tebe!
              Dok sam svojevremeno vozio Yuga nisam ni imao pojma zasto se ljudi stalno zale na puteve, jer sve u njemu lupa i na ravnom i na neravnom, a sada sa Alfom koja oseti je li novcic okrenut na pismo ili glavu imam debeo problem kod ivicnjaka, rupa i ostalih kratera! Isto tako ne mozes da mi kazes da su putevi dobri kad sam razvalio trap posle 30k km, a vozim kao penzioner po tim neravninama!
              Koliko znam ti vozis Renoa, pa razlika je kao doope i krofna, sta ti poredis!!!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #22
                ''...Da li si ti ikada prosao auto-putem od Mostara ka Novom Beogradu i nazad? Jel ti to zoves putem?...''

                Taj deo je stvarno katastrofa...tesko da ima negde neki gori deo !!! Toliko los, a toliko mnogo automobila tuda prolazi...
                Zato se odmah posle Sava Centra iskljucim, pa idem preko N.Bgd-a
                [ Jurija Gagarina, i ostalim ulicama.. ]
                Nek' je dalje...i nek' ima semafora...

                Comment

                • bigfoot
                  CBC Senator
                  • 13.04.2005
                  • 224
                  • Lower Hutt, New Zealand

                  #23
                  Da li je Alfa, Reno ili nesto trece nije bitno jer su putevi su ocajni, i ko god kaze da ih auto ne oseca onda izmislja. Razlika je u tome koliko se u kom autu oseca i subjektivni osecaj vozaca. Nekome je i mali udarac strasan a nekome to nije nista.

                  A o tome koliko je Alfino vesanje tvrdo ili dobro to nije tema ove price, jer je o tome vise suvisno pricati.
                  “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                  Comment

                  • stefanves
                    CBC Senator XXL
                    • 10.12.2006
                    • 1351
                    • BG

                    #24
                    @Care, idi malo do Pancevackog mosta, pa da vidis sta je put
                    Generalno putevi u Srbiji su u fazi raspadanja!!!Za Italijane to je smrt, tj.za njihove trapove.Zato i moramo kompletno da ih sredjujemo na nekih 70k km!
                    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                    Konacno i ja imam auto :-)

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #25
                      ..lepo kaze Stefanves...
                      Na svojoj Bravi sam na nekih 80000 km-a skoro sve promenio - prednje amortizere, solje amortizera, levo rame, desno rame...
                      Evo i sada na Stilu je vec promenjen neki ''stabilizator''
                      [ menjao je bivsi vlasnik ]...isto neki element trapa...i to na oko 30000 predjenih km-a...

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #26
                        Mario ne zeki, pa kako nema veze je li Renault ili statijaznam?! Mnogo je meksi auto i "udobniji" pa samim tim i lakse podnosi, a ono osnovno za ocenu je li put malo ili mnogo los ima upravo to sto si rekao, subjektivni osecaj vozaca, ali neka sedne u Alfu pa neka mi kaze da su dobri putevi!
                        Verovatno ce reci da je Alfa losa...
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Jednom sam bio dokon dok sam vozio i izbrojao sam od Mostara do Geneksa 15 ispupcenja koja su ista kao lezeci policajci
                          bas si bio dokon pa ti se pricinilo
                          NHF,
                          kakva bre ispupcenja ista kao lezeci policajci, gde.
                          konkretno.
                          nedeljno prodjem bar 50 puta na toj deonici, i nema niti 1 (jedan) ispupcenje niti blizu lezeceg.

                          ti ili nisi video lezeceg policajca odavno pa si zaboravio ili u zelji da mistifikujes preuvelicavas...

                          tu deonicu svi voze od 80-140 km/h svaki dan zavisno od doba dana, a ja bih zamolio da se objasni kako se to sa 140km/h prelazi preko lezecih policajaca i to jos 15 po redu....

                          putevi, ulice u BGD i u drugim delovima su identicni za sva vozila, i za sva su istih sirina, istih udubljenja, istih ispupcenja, apsolutno identicno.

                          ako postoji neki problem sa ponasanjem pojedinog vozila, taj problem tog konkretnog vozila treba leciti...
                          a mislim da problem ne postoji, da se vestacki forsira iz razloga sto stotine hiljada vozila svakoga dana se vozi po putevima i retko kome da smeta u meri kako je napisano.

                          da moze bolje, moze.
                          Ibarska je recimo glatka ko ogledalo vec nekoliko godina, posle obnove.

                          isto tako BGD- NIS autoput je kao staklo.

                          vecina BGD bulevara je u perfektnom stanju.

                          sa druge strane Gazela je stara ravno 30 godina, i nikada za to vreme nije do sada popravljana.
                          stoga jeste normalno da nije kao staklo, zato i zbog same nosece konstrukcije jeste u planu i najavi generalni remont.


                          ne vidim svrhu preterivanja, od misa praviti slona...
                          od svega volimo da pravimo ekstrem, ili je sve najgore ili je sve najbolje na svetu... a realnosti je prosecno.

                          nase ulice nisu nista losije nego ulice u EU. ove i prosle godine sam vozio unutar EU, pa ne pricam napamet.
                          neke ulice su bolje kod nas, neke u drugim gradovima zavisno od vremena koliko je proteklo od poslednjeg presvlacenja gazecim slojem asfalta.

                          nas osnovni problem autoputa nije sam kolovoz vec prateca oprema, signalizacija, spasilacke sluzbe, telefonski servis, ponasanje policije, vozacka nekultura, javni parkinzi i javni toaleti itd...
                          mada je i to daleko bolje nego sto je bilo pre samo 2-3 godine.

                          sve u svemu, putna infrastruktura je odgovarajuca stepenu razvoja i ekonomskoj moci zemlje, cak i previse dobra s obzirom na to.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Car
                            CBC Senator XXL
                            • 07.07.2005
                            • 900
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by bojanTI
                            Mario ne zeki, pa kako nema veze je li Renault ili statijaznam?! Mnogo je meksi auto i "udobniji" pa samim tim i lakse podnosi, a ono osnovno za ocenu je li put malo ili mnogo los ima upravo to sto si rekao, subjektivni osecaj vozaca, ali neka sedne u Alfu pa neka mi kaze da su dobri putevi!
                            Verovatno ce reci da je Alfa losa...
                            Ne znam da li lakse podnosi, ali recimo da je laguna otkako je kupljena presla oko 65k, i za sad nema nikakvih problema sa trapovima. A da, vozi se preko pancevackog mosta, i to vise puta dnevno, tu zivim.

                            Ja uopste ne velicam renault, posto vidim da se tako shvata, nemam nikakve interese u tome, renault vrlo cesto ume da napravi katastrofalne ustede, i nikad nije bio pri vrhu sto se pouzdanosti tice - ali da svakih 30 000 km mora da se menja nesto od trapova to prvi put cujem, i to ovde na forumu.

                            I sta, jedini argumenti su vam pancevacki most i gazela? Pa to je ionako u planu da se renovira.
                            Ja nisam nigde napisao da su nasi putevi savrseni, ali da vozimo po rupcagama k'o sto vi pricate pa to nema veze s mozgom. Srbiju nije zaobislo nijedno negativno desavanje u poslednjih xxx godina, i kad na to dodas sav moguci i nemoguci privredni kriminal koji je ovde odradjivan poslednjih godina mi ne da imamo dobre puteve, nego savrsene za nase trenutne mogucnosti.

                            A to sto navodite primere zapadnih evropskih zemalja i njihov kvalitet puteva uopste nije merodavno. Takvo trziste je mizerno malo u odnosu na neke od zemalja u razvoju, i bas u te zapadne zemlje i na njihove savrsene puteve ode vrlo mali broj auta. U Indiji prodaja malih automobila raste 17% godisnje, a luksuznih auta 28% godisnje rast prodaje. I sad vi pricate o tome kako se auta prave za "savrsene" evropske puteve, a zemlje kao sto su Svedska i slicno jedva da cine mali deo ukupne prodaje auta.

                            Comment

                            • bigfoot
                              CBC Senator
                              • 13.04.2005
                              • 224
                              • Lower Hutt, New Zealand

                              #29
                              Evo ga Brick sa svojim teoretisanjem.
                              To sto ti nesto ne vidis je tvoj problem, ajde samo mi onda objasni sto onda s vremena na vreme skidaju ispupceni sloj asfalta u sirini od ~25cm od jedne strane autoputa do druge? Ili mozda i to ne vidis?
                              I kazes autoput BG-NIS ko staklo? Znaci nigde ulegnuca od tragova guma kamiona? Ili fleka, izbocina, ili kako god vec da nazovem, u potezu Jagodina-Paracin u desnoj traci na svakih ~30m? Ako tvrdis da toga nema ocigldeno da se mi onda ne vozimo istim putevima.

                              Jos jednom ponavljam, to da li Alfa ima dobre trapove ili ne nije tema ovoga vec kvalitet nasih puteva. A kada mi neko kaze da su nasi putevi slicni kao oni u zapadnoj evropi onda stvarno vise nenam sta reci. Neka slobodno zivi u ubedjenju da nam je super.

                              Evo predlazem svima koji tvrde da su nasi putevi super da se sa mnom provoza u Skodi Roomster, znaci nije Alfa niti Italijan, gde god zeli pa da onda cujem komentare o kvalitetu nasih puteva.
                              “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                              Comment

                              • bojanTI
                                CBC Senator XXL
                                • 04.01.2006
                                • 870
                                • Pancevo

                                #30
                                Jooooj brick kupi macku pa se sa njom zanimaj, ne piskaraj sve i svasta, kad treba i ne treba, stalno nesto dodajes a nema neke preterane veze nisacim!

                                @Car nema to veze sa Renoom, vec je jednostavno dosta meksi auto od Alfe i to je razlog sto se manje oseca i manje se rastrese i ubije trap, to je sve!

                                Putevi su nam losi, imamo svakakve stvari po njima, sahtovi, rupe od slivnika, cak i na novim putevima, jednostavno situacija je losa!

                                Nema to nikakve veze koji je automobil u pitanju, ali samim tim ako je osetljiviji to se mnogo vise uocava i primecuje, kako u voznji tako i po dzepu, ne razumem sta tu nije jasno i sta je tako tesko za prihvatiti...
                                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                                Comment

                                Working...
                                X