Pritisak u gumama i stanje na nasim putevima..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #46
    Ma mozete da pricate koliko vam je volja o Kini i Rusiji, prodaji i cemu god hocete, ali cinjenica je da su putevi u Srbiji UZASNI! Za rezliku od vecine koja vozi samo po Beogradu i Mostarskoj petlji i okolini, ja mnogo vozim i van Beograda pa imam MNOGO iskustva sa putevima u Srbiji, sto moze samo da potvrdi ranije pomenutu cinjenicu, jednostavno i novi petevi su toliko losi da se prosto pitam kako li ih rade i koliko ce trajati!

    @brick ti brate stvarno nemas pametnija posla! Hajde da ti otvorimo jednu temu gde ces ti da pametujes pa da te ne ometamo, ha?!

    Jedan konkretan primer gde necu pominjati ni Bec, ni Milano, vec Bosnu i Hercegovinu koja je bila u ratu do skoro, pomenucu samo moj put od Niksica do Mostara, pa Sarajeva, pa do Beograda! Nisam razmisljao o putu dok sam vozio kroz Bosnu, jednostavno kako sam usao u Srbiju mislio sam da je atomska pala! Inace ti putevi u kojima sam isao su stari sigurno vise od 5 godina jer ne izgledaju nimalo novo, a poneki su bili skroz lokalni! Znaci o kakvoj mi to Evropi pricamo ako je u susednoj Bosni situacija NEUPOREDIVO bolja?!

    Ostavite prepirke po strani, velike veze ima koji je automobil i koji je profil gume, znaci ako ja vozim profil 50 a Car vozi 65 onda nikako ne oseca ono sto se ovde prica! Inace taj deo kod mostara je kriminalan, tu nema rasprave!
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #47
      Vozim 55 na renou. Vozio sam se i u laguni sa fabrickim 17icama, 225/45 gumama. I bas i nema preterane razlike.

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #48
        ..evo ti drugi primer za Bosnu...
        Kada predjes u Republiku Srpsku [ prelaz na Raci ]...put postaje veoma los....zakrpa do zakrpe...kliziste na nasipu...A, to im je glavni putni pravac od granice do Bijeljine...
        A, opet, kada ides u suprotnom smeru...i udjes u Srbiju [ isto preko Race ] sasvim druga prica...kroz sva ona sela mozes bez problema ici i preko 100...sirok put, ravan, uglavnom prav...jedino zeza ogranicenje...
        Tako dodjes i do Kuzmina, pa opet na auto-put za BG, i sve je ok dok ne pridjes blizu Beogradu....posle naplatne rampe je auto-put znatno losiji...a od Zmaja ka gradu vec postaje katastrofa...
        Eto, nije bas situacija u Bosni ''neuporedivo bolja''...Nije dobro na bazi jednog primera [ ili tog tvog ''dobrog'' ili ovog mog loseg ] odmah doneti uopsteni zakljucak...
        Zar Bosna nije i danas jedna od retkih Evropskih drzava bez auto-puta na svojoj teritoriji ?

        Comment

        • MesijA
          CBC Član
          • 25.10.2007
          • 18
          • Beograd

          #49
          Originally posted by Driver_GT
          Hvala na ovako detaljnom odgovoru

          Ma nije uopste toliko strasno ne udoban, nego sam isao nekom logikom da ako ja manje osecam rupe i ne ravnine, onda verovatno i kompletno vesanje trpi manje, tj slabije udarce. Auto je udoban, nego jednostavno stalno imam osecaj kao da su prepumpane gume, a u stvari su naduvane kako fabrika kaze.. Ok, uglavnom, onda ostavljam ovako..
          Tesko da ces sa gumama bilo sta uraditi. Bolje nemoj da se zezas sa time.

          Inace kako to mislis udoban auto ako osecas sve rupe? Ja kontam da je udoban auto kada se ne truckas po najmanjim mogucim neravninama na putu.

          Inace ovo je moj prvi post, jos uvek sam neiskusan sa ovim diskusijama.

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #50
            ...ne gleda se samo broj prodatih automobila na nekom trzistu, vec VREDNOST prodaje na tom trzistu...Dzabe tim drzavama rast prodaje od 20 ili 30 % godisnje [ slican rast je i kod nas ]...ali se kupuju jeftiniji modeli...I kod nas se godisnje proda oko 40000 novih automobila, u odnosu na 2001. kada je prodato manje od oko 10000 novih automobila... [ ali od tih skoro 40000, 1/3 je Zastava, a bar jos toliko je Logan i neki najjeftiniji i najmanji Korejanci, tipa Daewoo...tj. Chevrolet ]...
            Naravno da su ta daleka Istocna trzista velika, i naravno da ce se prodavati sve veci broj automobila [ znaju to i Kinezi, pa zato zele da imaju svoje fabrike koje mogu da ponude proizvod, a da ne bude sve iz uvoza ]...ali je ipak bezveze porediti Kinu od oko milijardu i po stanovnika, i Nemacku od oko 80 miliona, i reci - '' eto, jos malo pa ce da stignu Nemacku po broju prodatih automobila ''...pa ima ih skoro 20 puta vise, trebali bi da kupuju bar 10 puta vise automobila od Nemacke...
            Jos su oni daleko od onog proseka broja automobila po glavi stanovnika koji postoji u razvijenim Evropskim trzistima...

            Comment

            • Car
              CBC Senator XXL
              • 07.07.2005
              • 900
              • Beograd

              #51
              Ja i ne poredim u tom smislu. Hocu da kazem da je glupavo uzimati za primer samo puteve zapadne Evrope, kao da se samo tu prodaju nova i skupa auta.

              Uglavnom, poenta je da auto koji ima lose (osetljive) trapove ima problema i u Kini, Rusiji, Nemackoj, i Srbiji. Razlog tome nije sto je auto namenjen iskljucivo za dobre puteve, vec to sto danas svi stede gde god stignu.
              To je sustina citave ove rasprave od dve strane.

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #52
                Vecina vas kao da ima neki interes u tome sto brani odredjene proizvodjace, pa necete da kazete kakvo je realno stanje stvari nego se hvatate za te izgovore oko losih puteva i loseg goriva.

                Sta kao, u Srbiji fiat stilo vec na 80 000 km ima problema sa trapovima, ali zato kad se vozi u npr. Nemackoj prosto pravi milione kilometara bez problema. Kako da ne...

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #53
                  Sve si u pravu! I ti i brick!
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #54
                    ...ja vec rekoh sta sam sve izmenjao na Bravi na tih 80000 km-a...nisam to menjao jer eto...bilo mi dosadno...
                    Moralo je...

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #55
                      Pa da, a to isto bi uradio i da zivis u nekoj drugoj zemlji.

                      Comment

                      • bigfoot
                        CBC Senator
                        • 13.04.2005
                        • 224
                        • Lower Hutt, New Zealand

                        #56
                        @Car
                        Ajde baci pogled na ovaj link pa mi onda kazi. Da li to ne valja BMW jer se vise trese, da li mu ne valja trap ili je mozda napravljen da se vozi mnogo zustrije od ovog penzionerskog C6? Koji se vise prodaje BMW 5 ili C6? Ma mora biti da su ljudi ludi pa ne znaju sta kupuju ili mozda znaju da imaju savrsene puteve pa ih boli uvo sto je auto podosta tvrdji i osetljiviji na lose puteve.
                        “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                        Comment

                        • Driver_GT
                          CBC Senator XXL
                          • 04.07.2007
                          • 368
                          • Beograd

                          #57
                          Ovo uopste ne treba da preraste u jos jednu raspravu o markama automobila. Stvar je u tome da je najveci problem u putevima, i svi trpe zbog toga, neki manje, neki vise. Alfa je odlican auto i nikome necu da dozvolim da to porice. Ko sedne za nju na vise od 5 dana, onda moze da prica nesto. Kraj
                          Alfa Romeo 147 1.9JTD

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #58
                            Ma naravno da preraste u raspravu kad imas ovakve likove koji se uhvate za nesto i talasaju samo da bi se nesto raspravljali, a lupaju najstrasnije!

                            Ma pustite ih da "budu u pravu", verovatno im je to jedino mesto gde oni imaju nesto da kazu, pa cak i glupo...
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • MesijA
                              CBC Član
                              • 25.10.2007
                              • 18
                              • Beograd

                              #59
                              Originally posted by bigfoot
                              @Car
                              Ajde baci pogled na ovaj link pa mi onda kazi. Da li to ne valja BMW jer se vise trese, da li mu ne valja trap ili je mozda napravljen da se vozi mnogo zustrije od ovog penzionerskog C6? Koji se vise prodaje BMW 5 ili C6? Ma mora biti da su ljudi ludi pa ne znaju sta kupuju ili mozda znaju da imaju savrsene puteve pa ih boli uvo sto je auto podosta tvrdji i osetljiviji na lose puteve.
                              Ti hoces da kazes da zbog toga na BMW-u crkavaju trapovi brze od C6??

                              Nek me neko ispravi ako gresim, ali na trapove se vecinom zale vlasnici Alfi dok za BMW ne znam, iako se voze istim putevima. Moguce da je u pitanju podatak koji je brik naveo, da su to sve turski jeftini trapovi.

                              Pozdrav.

                              Comment

                              • Vocko
                                CBC Senator XXL
                                • 25.04.2005
                                • 4556
                                • nBGd

                                #60
                                Jel neko od vas Alfista bio skoro do ZG-a ?
                                Autoput bolesno dobar, onda udjete u grad i... Cao... Sad su jos pola grada prekopali i sredjuju im puteve.
                                Ulica poznatao pod nazivom "zeleni val" (uhvatis 50-60 i sve zeleno do kraja) unistava trap, toliko je losa da mi je bilo zao auto da vozim i toliko brzo.

                                Putevi kod nas su daleko od idealnog, ali im je i stanje visestruko bolje nego pre par godina.
                                I mozete da pljujete po bricku koliko hocete, ali je covek u ovom slucaju upravu.


                                p.s. nisam imao zivaca sve da citam, procitao sam 1.5 stranu...

                                Comment

                                Working...
                                X