Pa verujem da je sigurno polovine vrednosti auta, ako ga nadjes ili ceo auto da uzmes, sto je po meni bolja solucija, jer mozes da izvuces deo novaca kroz delove.
Uglavnom imas opcije 1.5/90, 1.6/100, 1.8/115 i 2.0/130, svi su novije generacije, vise informacija mozes naci na protege323.com.
Problem je sta uraditi sa tvojim motorom, gde ces ga skloniti posto sumnjam da ce ga neko otkupiti, jer je to jedan od pouzdanijih, a i ko cepa 1.3 ? (ne gledajte u mene
)
Slazem sa tvojom konstatacijom da treba nesto uraditi, ali ja iskreno ne znam koliko i da li se razlikuje vesanje na jacim modelima, posto su ti motori, "zanemarljivo" malo tezi, ipak su tezi. Uostalom i kocnice se razlikuju ? Pogotovo sto ti imas dobos pozadi, ali to je cak mislim najmanji problem u celoj prici zameniti.
Manje price vise rada... Kliknuti ovde, pa prosvrljaj malo ima svasta
Uglavnom imas opcije 1.5/90, 1.6/100, 1.8/115 i 2.0/130, svi su novije generacije, vise informacija mozes naci na protege323.com.
Problem je sta uraditi sa tvojim motorom, gde ces ga skloniti posto sumnjam da ce ga neko otkupiti, jer je to jedan od pouzdanijih, a i ko cepa 1.3 ? (ne gledajte u mene

Slazem sa tvojom konstatacijom da treba nesto uraditi, ali ja iskreno ne znam koliko i da li se razlikuje vesanje na jacim modelima, posto su ti motori, "zanemarljivo" malo tezi, ipak su tezi. Uostalom i kocnice se razlikuju ? Pogotovo sto ti imas dobos pozadi, ali to je cak mislim najmanji problem u celoj prici zameniti.
Manje price vise rada... Kliknuti ovde, pa prosvrljaj malo ima svasta

Comment