Sajam automobila Budva 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wulfy
    CBC Veteran
    • 08.11.2006
    • 109
    • Budva

    #46
    SAJAM I OKO SAJMA

    Najveci stand je bio Folksvagenov gdje je non stop bila i dobra muzika. Dobro ozvidjen stand i raspolozen DJ uticali su na atmosveru, ostali smo uskraceni za informaciju da li su zbog toga prodali vise automobila.





    Na sajmu puno premijera (22) i vidijeli smo sta ce se od noviteta voziti u 2008 godini. Da li znate kako su izgledali automobili nekih 70 godina ranije? Najstariji izlozeni automobil je bio ovaj Fiat Tornado iz 1928 godine u originalnom stanju uredno registrovan.








    Mercedes je zbog SLR Roudstera imao dozu ekskluziviteta, za to su se poprinuli jer je pored njega stojala aktuelna miss Crne Gore.

    brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
    i kez od uva do uva

    Comment


    • #47
      DELETED

      Comment

      • Wulfy
        CBC Veteran
        • 08.11.2006
        • 109
        • Budva

        #48
        HOSTESE

        zamoljen sam da i o ovome nesto napisem iako to nije razlog odlaska na sajam :

        Toyota se fura na formulu 1, pa su i hostese u tom fazonu



        brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
        i kez od uva do uva

        Comment

        • Wulfy
          CBC Veteran
          • 08.11.2006
          • 109
          • Budva

          #49
          Iveco je jedina firma sa komercijalnim programom koja je uposlila hostese



          brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
          i kez od uva do uva

          Comment

          • Wulfy
            CBC Veteran
            • 08.11.2006
            • 109
            • Budva

            #50
            Mercedes je elegantan, crno je elegatno, hostese su elegatne...







            brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
            i kez od uva do uva

            Comment

            • Wulfy
              CBC Veteran
              • 08.11.2006
              • 109
              • Budva

              #51
              Opel, hladni njemac



              a Volkswagen

              brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
              i kez od uva do uva

              Comment

              • Wulfy
                CBC Veteran
                • 08.11.2006
                • 109
                • Budva

                #52
                Malaguti ima sestre



                dok Keeawey preferira narandjastu

                brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                i kez od uva do uva

                Comment

                • Wulfy
                  CBC Veteran
                  • 08.11.2006
                  • 109
                  • Budva

                  #53
                  BMW ima plavu bijelu kombinaciju u znaku, takve su i hostese





                  brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                  i kez od uva do uva

                  Comment

                  • Wulfy
                    CBC Veteran
                    • 08.11.2006
                    • 109
                    • Budva

                    #54
                    Dodge preferira crvenu boju, i kazu da vole rock'n'roll



                    Fiat je ipak opustena mediteranska karaktera

                    brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                    i kez od uva do uva

                    Comment

                    • Wulfy
                      CBC Veteran
                      • 08.11.2006
                      • 109
                      • Budva

                      #55
                      Cagiva je sportska, Cagiva je strastvena...



                      Hostesa Kymca zalutala medju Cagive

                      brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                      i kez od uva do uva

                      Comment

                      • BRABUS
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2004
                        • 2399
                        • London

                        #56
                        Svaka cast Wulfy, izvestaj je odlican, pratio sam ga na bjbikers.com pa sam se prebacio ovde.

                        Samo napred

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #57


                          Zanimljiva borba na malom trzistu - dokaz da ni1 kupac nije za bacanje.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • stefanves
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2006
                            • 1351
                            • BG

                            #58
                            Ribe su vam lose !
                            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                            Konacno i ja imam auto :-)

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #59
                              @Wulfy daj nam cene nekih automobila i motora u CG,cisto da napravimo razliku!

                              Comment

                              • Wulfy
                                CBC Veteran
                                • 08.11.2006
                                • 109
                                • Budva

                                #60
                                kome se da citati, evo prepisanog izvjestaja koji je isao na mom radiju:

                                ,,10 sajam automobila u Budvi. Šta nam je sajam pružio? Prije svega dosta premijera, što crnogorskih, što regionalnih. Pomenucemo te premijere. Osim toga predstavljene su i neke nove marke koje do sada nisu bile na crnogorkom trzistu. Na sajmu smo vidjeli da se crnogorsko trziste budi i postaje i te kako aktivno, no ipak ima neke svoje probleme.

                                Pomenuli smo premijere, pa krenimo redom od hala I, II i III. Peugeot je premijerno prikazao svoj prvi automobil u SUV segmentu 4007 sto je i najprijatnije iznenadjenje na njihovom standu. Takodje je tu bio i 308 koji se odmah mogao kupiti tako da je Crna Gora i Budva prvo mjesto u okruzenju gdje se mogao kupiti i naruciti 308. Jos jedan novitet na standu Pezoa je i 407 coupe. U istoj hali takodje jos jedan predstavnik francuske autoindustrije Renault. I na Renovom standu jedna premijera. Predstavljena je nova Laguna, novi reper sigurnosti u srednjoj klasi.

                                U hali dva uglavnom Volkswagenova tehnika. Sa jedne strane obucena u krojeve koje je potpisao jedan od najpoznatijih dizajnera na svjetu Walter De Silva. Na seatovom standu uglavnom vec poznata paleta modela od Ibice do Altee. Preko puta opet folksvagenova tehnika ali obucena u racionalno odjelo, ili ti Škoda, sa svojim poznatim programom. Na standu Skode crnogorska premijera Roomstera. Izmedju Skode i Seata je Nissan. Pored svog cuvenog 4x4 programa i Nissan je imao svoju premijeru u vidu porodicnog automobila pod nazivom Tida.

                                U hali tri poznati uvoznik Forda koji nam je pokazao novi Ford Mondeo u limuzinskoj i karavan verziji. Centralno mjesto na standu je rezervisano za americki Ford Mustang. Isti uvoznik je uzeo i pod svoj krov i Land Rover i Volvo tako da je bila i premijera najmanjeg Volva pod nazivom C30 i novog Land Rovera Freelendera.

                                Hala cetiri je rezervisana za jednog uvoznika koji pod svojim krovom ima BMW, Fiat, hondu i Alfa Romeo. Izlozen je poznat program tih marki, no i ovdje biljezimo jednu premijeru. Fiat Linea, porodicna limuzina koja po dimenzijama spada u srednju klasu, a po cijeni u nizu.

                                Ostali proizvodjaci su rasporedjeni na prostoru izmedju dvije hale. Na standu gdje je Hyundai opet premijera u segmentu nize srednje klase. Predstavljen je i30. Kod mazde osim standardnog programa prestavljen redizajnirani pick-up BT i mini van CX-7. Na opelovom standu dvije premijere, porodicni mini van Anatra i kupe kabrio Astra Twin Top.

                                Mercedes je uz standardni program predstavio kao novitet terenac GL, no centalno mjesto na standu je rezervisano za SLR Roudster. Premijera mu je bila u Frankfurtu, odakle je i doletio u Budvu. Od klasicnog SLR se razlikuje naravno po nedostatku krova. Motor je ostao isti i razvija 626 KS. Osim sto je najveci ekskluzivitet sajma automobila u Budvi, takodje je jedini izlozeni automobil koji se nije mogao kupiti. Na istom prostoru izlozen i uglavnom poznati program americkih marki prilagodjene evropskom trzistu Dodge i Jeep.

                                Najveci prostor na sajmu zauzeo je zajednicki stand Audija i Volkswagena. Uz dobro poznat proizvodni program Audija bila je i jedna premijera, a to je novi kupe iz programa Audija koji nosi oznaku A5. Od premijera na Volkswagenovom standu biljezimo golf u karavan verziji pod nazivom Golf variant i Golf uzdignut vise od zemlje i pogonom na sve tockove kojeg zovu CroossGolf. Centralno mjesto na standu ipak zazimaju automobili koji vec krstaare drumovima, a to je kabriolet na bazi golfa pod nazivom eos, i redizajnirana buba.

                                Na standu Tojete uz standardni program kao novitet mogli smo vidjeti Auris i njenu verziju u limuzinskoj verziji koja je zadrzala ime Corolla. Kod Lade je kao premijera predstavljena Kalina u hečbek verziji.

                                Ako sam dobro prebrojao na sajmu je predstavljeno 22 noviteta koji nam je svjetska auto industrija pripremila za 2008 godinu. Samo po tome se moze reci da je vrjedelo posjetiti sajam. No, osim pojedinih premijera koje smo nabrojali neke stare marke se vracaju na crnogorsko trziste koje su se ili pojavile na sajmu ili su najvile dolazak. Kao novu marku na crnogorskom trzistu koja se predstavila na sajmu pomenucemo Daihatsu, jednu od najstarijih japanskih automobilskih marki. Takodje se kao nova marka na crnogorskom trzistu pojavila Landwind, inace prva kineska marka koja je pocela prodaju svojih automobila u zapadnoj evropi. Sto se tice Landwinda jedan evropski ekskluzivitet i vjest. Landwind pregovara sa Sanosom da tamo proizvodi ili montira svoje automobile i tako ih distribuira na istocnoevropsko trziste. Sanosa se mnogi pamte po autobusima, na ovaj nacin bi usao u segment automobila.

                                Do sada sam uglavnom pominjao novitete na sajmu, no pored tih noviteta bilo je i poznatih ali nista manje atraktivnih modela automobila, tako da smo na sajmu mogli vidjeti sta nam nudi francuski Citroen, Korejski Ssang Yong, japanski Suzuki, ruski Uaz, srpsaka Zastava... U svakom slucaju ja sam prebrojio 41 marku automobila, kamiona i motocikla na ovogodisnjem sajmu automobila.


                                Sa komercijalnim programom dostavnih, teretnih i putnickih vozila predstavio se Peugeot, Renault, Volkswagen, Iveco, Kamaz, Ford, Isuzu i Mercedes.


                                Predstavljeni su i Motocikli. Iako se moto trziste jos uvjek budi ne prati tempo kojim ide trziste automobila. Da je tome tako govori podatak da nismo vidjeli niti jedan novitet na dva tocka, vec smo gledali dobro poznate modele Suzukija, Yamahe, Malagutija, Piaggia, Kyumca, i ekskluzivnih modela MV Aguste i Husqvarne. Trziste raste, ali uvoznici kao da nisu spremni da odgovore na zahtjev trzista. Koliko su uspjesno odgovorili bumu na auto trzistu (od 2005 do 2007 svake godine se udvostrucavao broj novoprodanih automobila) toliko ne uspjevaju da odgovore zahtjevima moto trzista. Dokaz je recimo oprema gdje odlicna jakna kosta isto kao neka koja bi morala biti makar duplo jeftinija. Trziste je zeljno pa proguta obadvije.


                                Dok se moto trziste ne probudi ostaje nam da automobilsko trziste koje je aktivno i raste. Skoro svi beljeze rast prodaje. Ono sto znamo je da je u ove dvije godine Tojota lider u Crnoj Gori po broju prodatih vozila. U taj top 5 najprodavanijih marki u Crnoj Gori mozemo da smjestimo jos Renault, Volkswagen, Ford i Škodu. Kod tih najprodavanijih marki uglavnom preovladjuje niza srednja i niza klasa. Najveci broj prodatih vozila na sajmu na osnovu nezvanicnog podatka ostvario je Pežo (80 vozila u toku trajanja sajma).

                                Jedna zanimljivost je da bez obzira na marku najvise se kupuje siva boja automobila. Odmah iza sive je crna. Iz tog sivila se najvise izdvaja Citroen kojem je siva boja na dnu letvice po broju prodatih primjeraka. Takodje, najcesca kupovina bez obzira na marku ili boju je uz pomoć lizinga.

                                Ovo je bila jos jedna automanija uz neki kratak presjek ovogodisnjeg sajma automobila. Jos cemo pricati o crnogorskom trzistu. Ostaje da vam zazelim da vozite, a ako ste kupili automobil na ovom sajmu da vam preporucim da prijemnike vaseg radioaparata u automobilu podesite na 106,8 MHz.''


                                Pozdrav iz Budve
                                brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                                i kez od uva do uva

                                Comment

                                Working...
                                X