Pre dva,tri dana, pričao sam nešto sa prijateljom i nekako se u temu ubaci priča o Yugu.
I kako je tema išla, čovek mi reče da je video Yugo u koji je bio ubačen motor od Fiat-a Argento 1.6! ( naime, video ga na nekom TS skupu, plavi sa odrađenom aplikacijom zmaja u tribalima. Ovo sam naglasio, jer verujem da je neko išao po tim skupovima kod nas u Srbiji, pa čisto ako ga je spazio, da to i potvrdi ako je tačno ) To nije ništa novo, jer ipak se zna kojeg je Zastava porekla, ali ipak me je zaintrigirala činjenica da je po njegovoj priči, taj motor, ušao u Yuga bez problema i da je pasovao šraf na šraf
Danas pričam to bivšem cimeru i od njega takodje saznam da mu je buraz, ubacio motor od Fiat-a Punta mkI 65 ( tako reče on, a radi se o 1.3 motoru ) zajedno sa Puntovim menjačem. "Ide Yugić ko blesav, mada bi išao ko blesav i sa 1.1 motorom" bio je njegov komentar na moje pitanje o tome kako se Yugo ponaša sa tim motorom!
E sad, ono što mene kopka je to, da nije nikakav proble ubaciti motor koji je i u originalnim kolima radio bez katalizatora, lambda sonde itd... u Yugo, medjutim, kako je moguće ubaciti jedan motor novije generacije u Yugo bez lambda sonde, bez kojekakvih ventila ( EGR itd... ) u Yugo a da pritom radi normalno.
Takodje ako neko zna da li bi onda pasovao motor od Pande i Seicenta 1.1 koji su se koristili u Italijanskoj pošti?
I kako je tema išla, čovek mi reče da je video Yugo u koji je bio ubačen motor od Fiat-a Argento 1.6! ( naime, video ga na nekom TS skupu, plavi sa odrađenom aplikacijom zmaja u tribalima. Ovo sam naglasio, jer verujem da je neko išao po tim skupovima kod nas u Srbiji, pa čisto ako ga je spazio, da to i potvrdi ako je tačno ) To nije ništa novo, jer ipak se zna kojeg je Zastava porekla, ali ipak me je zaintrigirala činjenica da je po njegovoj priči, taj motor, ušao u Yuga bez problema i da je pasovao šraf na šraf

Danas pričam to bivšem cimeru i od njega takodje saznam da mu je buraz, ubacio motor od Fiat-a Punta mkI 65 ( tako reče on, a radi se o 1.3 motoru ) zajedno sa Puntovim menjačem. "Ide Yugić ko blesav, mada bi išao ko blesav i sa 1.1 motorom" bio je njegov komentar na moje pitanje o tome kako se Yugo ponaša sa tim motorom!
E sad, ono što mene kopka je to, da nije nikakav proble ubaciti motor koji je i u originalnim kolima radio bez katalizatora, lambda sonde itd... u Yugo, medjutim, kako je moguće ubaciti jedan motor novije generacije u Yugo bez lambda sonde, bez kojekakvih ventila ( EGR itd... ) u Yugo a da pritom radi normalno.
Takodje ako neko zna da li bi onda pasovao motor od Pande i Seicenta 1.1 koji su se koristili u Italijanskoj pošti?
Comment