Koji je kriterijum za dobijanje ekonomskih, E tablica?
Znam osnove, dakle znam da se takve tablice dobjaju za automobile registrovane na predstavnistva stranih firmi, ali ima par konkretnih pitanja:
- sta znaci predstavnistvo strane firme? Da li je potrebno imati "pravu" maticnu firmu negde vani, sa definisanim minimalnim godisnjim obrtom, ili nesto slicno, ili je dovoljno registrovati neki offshore LLC za 1000 evrica i onda mu otvoriti predstavnistvo u Srbiji?
- da li od gore avedenog mozda zavisi vrsta ili vrednost vozila koje se moze uvesti? Da li je svejedno da li maticna firma pravi obrt od 1.000.000 ili 1000 evra godisne i da li to uopste ima ikakvog uticaja, sada ili u buducnosti (misli se na propise koji ce se eventualno uskoro doneti)
- da li se E tablice uskoro ukidaju, cuo sam to negde, ili se poostrava kriterijum za njihovo dobijanje? Koji bi to "ostriji" kriterijum bio?
- koliki su godisnji troskovi registracije takvo automobila?
- da li je pri uvozu oslobodjen carine, PDV-a ili oboje?
- sta kasnije, ako hocu da ga prodam? Placam carinu i PDV, ali na koju osnovicu?
- ko sme da vozi te automobile? Radnici maticne firme sa papirima te drzave, radnici te firme ili predstavnistva sa dvojnim drzavljanstvom, ili samo sa Srpskim papirima - ili to nema nikakve veze, uz putni nalog?
- moze samo nov auto (uz min. Euro 3) ili i polovan iz uvoza?
Eto, za pocetak. Ali, MOLIM vas, bez komentara u smislu "ja mislim da moze" i slicno, ili znate sigurno uz navodjenje izvora i konkretnog propisa, ili ne pisete nista - iskutva vaseg ujaka, dede, pasenoga ili poznanika me ne interesuju.
Znam osnove, dakle znam da se takve tablice dobjaju za automobile registrovane na predstavnistva stranih firmi, ali ima par konkretnih pitanja:
- sta znaci predstavnistvo strane firme? Da li je potrebno imati "pravu" maticnu firmu negde vani, sa definisanim minimalnim godisnjim obrtom, ili nesto slicno, ili je dovoljno registrovati neki offshore LLC za 1000 evrica i onda mu otvoriti predstavnistvo u Srbiji?
- da li od gore avedenog mozda zavisi vrsta ili vrednost vozila koje se moze uvesti? Da li je svejedno da li maticna firma pravi obrt od 1.000.000 ili 1000 evra godisne i da li to uopste ima ikakvog uticaja, sada ili u buducnosti (misli se na propise koji ce se eventualno uskoro doneti)
- da li se E tablice uskoro ukidaju, cuo sam to negde, ili se poostrava kriterijum za njihovo dobijanje? Koji bi to "ostriji" kriterijum bio?
- koliki su godisnji troskovi registracije takvo automobila?
- da li je pri uvozu oslobodjen carine, PDV-a ili oboje?
- sta kasnije, ako hocu da ga prodam? Placam carinu i PDV, ali na koju osnovicu?
- ko sme da vozi te automobile? Radnici maticne firme sa papirima te drzave, radnici te firme ili predstavnistva sa dvojnim drzavljanstvom, ili samo sa Srpskim papirima - ili to nema nikakve veze, uz putni nalog?
- moze samo nov auto (uz min. Euro 3) ili i polovan iz uvoza?
Eto, za pocetak. Ali, MOLIM vas, bez komentara u smislu "ja mislim da moze" i slicno, ili znate sigurno uz navodjenje izvora i konkretnog propisa, ili ne pisete nista - iskutva vaseg ujaka, dede, pasenoga ili poznanika me ne interesuju.
Comment